וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שכבש ובישל פעמיים: צ'ארון שרי בדרכו לקבוצה חדשה

אקס מכבי חיפה הצטיין ב-1:4 אצל אלמרה סיטי ועזר לניימיכן להגיע לפלייאוף ההולנדי על הכרטיס לקונפרנס ליג, אך הוא על סף מעבר לאנטוורפן הבלגית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.5/ספורט1

צ'ארון שרי שיפר את מאזנו בליגה ההולנדית לחמישה שערים, לאחר שחתם היום (ראשון) את תוצאת המשחק ב-1:4 של ניימיכן אצל אלמרה סיטי במחזור הסיום. אקס מכבי חיפה בישל במחצית הראשונה את שער השוויון של קודאי סאנו היפני בדקה ה-32 ואז הכין גם לדייבי פרופר, וכאמור התכבד בשער הרביעי בדקה ה-80. ניימיכן סיימה במקום השישי ותהיה אחת מארבע קבוצות בפלייאוף ההולנדי על הכרטיס לקונפרנס ליג. היא תארח את גו אהד איגלס ביום חמישי לחצי גמר הפלייאוף, ואם תעבור אז תפגוש בגמר על הכרטיס את המנצחת בין אוטרכט לספרטה רוטרדם.

אבל שרי, שיחגוג 36 בעוד כשבועיים, לא אמור להמשיך בניימיכן בכל מקרה. על פי דיווחים לאחר המשחק, הוא כבר הספיק לעבור בדיקות רפואיות באנטוורפן הבלגית ואמור לחתום בשורותיה לקראת העונה הבאה.

צ'ארון שרי שחקן ניימיכן. ANP, GettyImages
לקראת מעבר. צ'ארון שרי/GettyImages, ANP

המאושרת הגדולה של המחזור הייתה טוונטה, ששמרה על המקום השלישי ותשחק במוקדמות ליגת האלופות לראשונה מאז 2011/12. ריקי ואן וולפסווינקל הוותיק העניק לה 1:2 עם פנדל מדויק בדקה ה-80, כשבמקביל אלקמאר הרביעית ספגה את ה-3:3 מאוטרכט, אחרי שכבר הובילה 0:3 בבית.

כזכור, פ.ס.וו איינדהובן של פטר בוס שעטה אל האליפות עם 91 נקודות והפסד בודד, ויחד איתה תשחק בליגת האלופות גם פיינורד. טוונטה תנסה להעפיל דרך המוקדמות, אלקמאר תהיה בליגה האירופית, אייאקס החמישית תשחק במוקדמות הליגה האירופית והכרטיס לקונפרנס ליג יוכרע כאמור בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully