וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש הראשון של קומפני? באיירן סימנה את קשרה של מנצ'סטר סיטי

הבלגי צפוי להתמנות למאמנה של הקבוצה הגרמנית, ובאנגליה טוענים שינסה לנצל את קשריו באלופת הפרמיירליג כדי להחתים את ג'ק גריליש

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, וינסנט קומפני צפוי להתמנות בימים הקרובים למאמנה הבא של באיירן מינכן. הבלגי בן ה-38 שנשר יחד עם ברנלי לליגת המשנה באנגליה אחרי שנה אחת בלבד בפרמיירליג, נמצא במשא ומתן מתקדם מול הקבוצה הבווארית שנפרדה מתומאס טוכל, וכעת הפערים בעסקה עומדים על סכום הפיצויים לקבוצה האנגלית שדורשת 20 מיליון יורו על מאמנה. על אף שעדיין לא חתם באופן רשמי על חוזה שצפוי להיות אורכו 3 שנים, קופמני כבר סימן את המטרה הראשונה שלו להחתים בקיץ הקרוב.

באנגליה מדווחים שהמאמן הבלגי ובאיירן מינכן ינסו לצרף את ג'ק גריליש ממנצ'סטר סיטי, אותו קופמני מעריך מאוד. בבאיירן בונים על מערכת היחסים הטובה של קפטן סיטי לשעבר עם אלופת הפרמיירליג, ועם עזיבה מסתמנת של סרג' גנאברי בחודשים הקרובים, קבוצת הפאר הגרמנית תקווה לנצל את הירידה במעמדו של גריליש ברוטציה של פפ גווארדיולה, ולהחתים אותו. לקשר האנגלי חוזה עד 2027 במנצ'סטר סיטי, אך אם יבקש מהקבוצה לעזוב, יתכן והיא תתגמש לגבי הסכום שהיא תדרוש עליו.

וינסנט קומפני מאמן ברנלי עם פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
עוד לא חתם בבאיירן, אבל יקווה לנצל את מערכת היחסים הטובה עם סיטי. קומפני וגווארדיולה/רויטרס

קבוצה נוספת שהתעניינה בשירותיו של גריליש היא אסטון וילה, קבוצתו לשעבר של שחקן הכנף האנגלי, שגדל אצלה מגעיל צעיר ועזב לסיטי באוגוסט 2021 תמורת 117.5 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully