וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש כבר מו"מ מתקדם: המועמד המפתיע לאימון באיירן מינכן

בצל הקשיים במינוי מאמן: הבווארים מנהלים מגעים עם וינסנט קומפני, שירד ליגה עם ברנלי ונחשב ל"תלמידו" של פפ גווארדיולה

תקציר: הופנהיים - באיירן מינכן 2:4/ספורט1

אחרי שנדחתה על ידי כמה מאמנים, באיירן מינכן פונה לכיוון חדש ויחסית מפתיע: וינסנט קומפני. על פי דיווחים בכמה אתרים, כולל "סקיי ספורטס גרמניה", הבווארים כבר התחילו לנהל מו"מ עם הבלגי שירד העונה ליגה עם ברנלי.

באיירן הודיעה כבר לפני שלושה חודשים שתומאס טוכל יעזוב, אבל אחרי שקיבלה תשובה שלילית מכמה מאמנים אחרים - או שהחתמה של אחרים הייתה כרוכה בעלויות גבוהות מדי - היא בדקה אפשרות להשאיר את המאמן הנוכחי. גם הוא אמר "לא".

קומפני אימן את ברנלי בשנתיים האחרונות. בעונה הראשונה הוביל אותה לעלייה מזהירה לפרמיירליג, אבל העונה הקלארטס נראו לא טוב, בילו חודשים ארוכים מתחת לקו האדום ולבסוף ירדו.

אז מה בכל זאת גרם לבאיירן לפנות לאופציה של הבלגי בן ה-38? קומפני נחשב לתלמיד מבית מדרשו של פפ גווארדיולה, שרשם הצלחה גדולה בקבוצה הגרמנית בעבר. כשברנלי הייתה קבוצת צמרת בצ'מפיונשיפ, היא הציגה כדורגל התקפי והנעת כדור מהירה ואיכותית - מה שלא הייתה יכולה לעשות בפרמיירליג עם סגל לא מספיק טוב. לשיטתם של ראשי באיירן, אם קומפני יגיע לקבוצת צמרת, הכדורגל בו הוא דוגל יוכל לקבל ביטוי שוב.

שחקן ברנלי, וינסנט קומפני. Stu Forster, GettyImages
מכיר את הבונדסליגה היטב. קומפני/GettyImages, Stu Forster

קומפני גדל באנדרלכט ונחשב אז לילד פלא. הוא גם שיחק שנתיים בהמבורג (ולכן מכיר היטב את הבונדסליגה) וממנה המשיך ל-11 שנים מוצלחות במנצ'סטר סיטי, איתה זכה בשלל תארים. בעונת 2019/20 חזר לאנדרלכט לעונת פרישה, בה השתלב במקביל בצוות המקצועי - בשלב מסוים כמאמן ראשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully