וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חששתי לחייו, עברתי טראומה": סאן מנחם ואשתו בריאיון פרישה

23.5.2024 / 16:55

המגן הפורש של מכבי חיפה הגיע עם זוגתו עמית ל"מחוץ לקווים". השניים סיפרו על הפציעה הקשה ("הבנתי שקרה משהו חריג"), החיים אחריה ("כמות אהבה מטורפת"), הסיבות שהירוקים איבדו את האליפות ועתיד הקבוצה

מחוץ לקוויים עם הזוג מנחם/מערכת וואלה

"לראות את החברים משחקים ונלחמים, ולא לקחת חלק, זה קשה. אבל אני מסתכל אחורה ואומר לעצמי שהצלחתי להביע חותם בכדורגל. כל הרצון שלי מכוון להמשיך במכבי חיפה". כך סיפר היום (חמישי) סאן מנחם, בריאיון זוגי לצד אשתו עמית, עם לירון שרון בתכנית "מחוץ לקווים" מבית וואלה פלוס.

כידוע, מנחם פרש לאחרונה ואת משחקו האחרון בקריירה ערך למעשה לפני שמלאו לו 30, וזאת בעקבות פציעת ראש שלא אפשרה לו להמשיך. "הבנתי שקרה משהו חריג, חששתי לחייו. הייתה דממה בסמי עופר, בהתחלה הוא לא תקשר איתי. הרגע הזה יילך איתנו לכל החיים. רק עשרה ימים לפני זה כן, ילדתי. עברתי טראומה", סיפרה עמית על הפציעה הקשה. על החיים מאז, סיפרה: "חיים ככה כבר שנה וחצי, נולד לנו ילד בתקופה הזאת". מנחם הוסיף: "כמות האהבה מאז הפרישה מטורפת. הרבה תגובות ברחוב, הודעות, גם לי וגם לעמית".

ריאיון עם מגן מכבי חיפה לשעבר, סאן מנחם ואשתו עמית, בתכנית "מחוץ לקווים". אולפן וואלה, אתר רשמי
התגברו על הטראומה. סאן מנחם ורעייתו עמית/אתר רשמי, אולפן וואלה

בנוסף, מגן מכבי חיפה לשעבר התייחס ליכולת של הירוקים בעונה החולפת, המעידות שבגללן איבדו את האליפות, הקשר שלו עם הקהל והחזרה של ברק בכר לקראת העונה הבאה. צפו בריאיון המלא בנגן שבראשית הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully