וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתמאן לקראת הפיינל פור: "מבטיח להביא את הגביע לאתונה"

לפני הכרעה ביורוליג, נערכה מסע"ת עם מאמני ושחקני הקבוצות. מאמן פאו הגיב על התקרית עם האוהדים הטורקים: "מדובר ב-15 פרובוקטורים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

פיינל פור היורוליג ייצא מחר לדרך בברלין, כאשר בחצי הגמר הראשון ייפגשו פנאתינייקוס ופנרבחצ'ה. בחצי הגמר השני ישחקו ריאל מדריד ואולימפיאקוס בשחזור הגמר הדרמטי של העונה שעברה.

פנאתינייקוס - פנרבחצ'ה (שישי, 19:00)

שתי הקבוצות מגיעות אחרי סדרות מרתקות והפכפכות שהסתיימו רק במשחק חמישי, במקרה של פנר, ניצחה את המשחק החמישי במונאקו רק לאחר הארכה. הטורקים עשו היסטוריה כשהיו לקבוצת החוץ הראשונה שמנצחת משחק חמישי בסדרת יורוליג.

היוונים מגיעים להתמודדות אחרי שסיימו את העונה במקום השני אך איבדו את הביתיות כבר במשחק הראשון באתונה עם ניצחון 87:91 של מכבי תל אביב. הקבוצה מאתונה ידעה להתעשת ולמרות פיגור 1:2 בסדרה, החזירה לעצמה את הביתיות והעפילה לפיינל פור ראשון מזה 12 שנה, כשהיא תרצה לעבור לפחות עוד משוכה ולחזור לגמר יורוליג ראשון מאז 2011. מאמן הקבוצה ארגין עתמאן ענה על שאלות במסע"ת לקראת חצאי הגמר: "אני מבטיח להביא את הגביע ולהוסיף למועדון כוכב שביעי לסמל. בקשר למהומות אתמול, מדובר ב-15 פרובוקטורים שלא מייצגים את פנר, יש לי כבוד גדול למועדון".

ים מדר לא צפוי לקבל דקות בצד של פנר. אצל פאו לא צפויים שינויים בסגל כשעיקר הציפיות מכוונות לקנדריק נאן שמוביל העונה את הירוקים ולקוסטאס סלוקאס.

קנדריק נאן, שחקן פנאתינייקוס. NICK PALEOLOGOS/SOOC/AFP, GettyImages
יסחוב על הגב ציפיות של אלפי אוהדים ירוקים. נאן במהלך הסדרה מול מכבי/GettyImages, NICK PALEOLOGOS/SOOC/AFP

ריאל מדריד - אולימפיאקוס (שישי, 22:00)

הבלאנקוס, אלופי אירופה המכהנים, סיימו את העונה הסדירה במקום הראשון ושייטו ל-0:3 בסדרת רבע הגמר מול באסקוניה, כשהם ישמחו מאוד לקטוף גביע יורוליג שני ברציפות ו-12 בתולדותיהם, אבל בדרך מחכה להם היריבה היוונית שרוצה לנקום בספרדים על השנה שעברה. כזכור, לגמר של לפני שנה הגיעו שתי הקבוצות כאשר אולימפיאקוס סיימה במקום הראשון את העונה הסדירה והוליכה בשלבים רבים של המשחק, אך קאמבק מהסרטים של ריאל וסל ניצחון שניות לסיום של סרחיו יוי שברו את הלב לאוהדים היוונים ומנעו מהמועדון האדום מאתונה גביע אירופה רביעי.

מאמן אולימפיאקוס, יורגוס ברצוקאס החמיא ליריבה ומאמין בשחקניו: "ריאל מכונה מנצחת אבל יש לנו שחקנים לוחמים ואני מקווה ומאמין שאפשר לעלות לגמר הגדול. הגמר של השנה שעברה לא יושב לנו בראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully