וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הולך לשום מקום: הנהלת באיירן מינכן קיבלה החלטה על דניאל פרץ

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 20:31

אחרי הדיווחים על מעבר אפשרי של השוער הישראלי למספר קבוצות באירופה, כולל ברצלונה, בגרמניה מבהירים: לא כל כך מהר

תקציר: הופנהיים - באיירן מינכן 2:4/ספורט1

לאן יעבור דניאל פרץ בקיץ? בגרמניה היו דיווחים שונים על עתידו של השוער הישראלי והאפשרויות שעומדות בפניו, אבל היום (שלישי), בגרמניה טוענים: "החלטה בנוגע לפרץ לא תתקבל עד למינויו של המאמן החדש". כידוע, בשבועות האחרונים הועלו אין-סוף שמות כמועמדים אפשריים לאימון הקבוצה, אבל באיירן קיבלה תשובות שליליות משמות כמו רלף רנגניק, זינדין זידאן, יוליאן נאגלסמן רוג'ר שמידט, כשגם תומאס טוכל סירב להמשיך (אחרי ההודעה שיעזוב). השם החם שעלה לאחרונה הוא וינסנט קומפאני, אך כאמור, הבווארים טרם החליטו, ופרץ ייאלץ להמתין עד שמועדון הפאר הגרמני יצליח למצוא מאמן ראוי. לאור הקשיים המביכים שבהם נתקלת הקבוצה, ייתכן שההחלטה על המאמן החדש תיקח עוד ימים ארוכים, וכך גם ההחלטה על פרץ תידחה.

שוערי באיירן מינכן, מנואל נוייר, דניאל פרץ. Marcel Engelbrecht, GettyImages
יישארו ביחד? פרץ ונוייר/GettyImages, Marcel Engelbrecht

כאמור, בשבועות האחרונים צצו דיווחים ברחבי היבשת על היעד הבא של דניאל פרץ. שוער נבחרת ישראל הוזכר בין היתר כמועמד לאנדרלכט, קופנהאגן וברונדבי, והשבוע בספרד דווח כי הוא עשוי למצוא את עצמו בעונה הבאה דווקא בברצלונה, לא פחות ולא יותר.

לפי התקשורת הקטלאנית, באיירן מינכן ממשיכה לחזר אחר בלם ברצלונה רונאלד אראוחו. בעבר נטען כי הקטלאנים ידרשו 100 מיליון יורו עבורו - סכום אותו הבווארים יתקשו לשלם, ועל כן הם מתכננים מתווה של עסקה שתכלול סכום העברה נמוך, לצד לא פחות משלושה שחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה.

פרץ, כך נטען, הוא אחד מהם: "באיירן רוצה לכלול אותו בעסקה וייתכן שברצלונה תסכים, אם היא תעביר את איניאקי פניה, שלא ממש שכנע עד כה". הספרדי בן ה-25 רשם העונה 17 הופעות בכל המסגרות וספג 32 שערים. עם זאת, היום במינכן טוענים: "פרץ לא יימכר בכל מקרה, רק יושאל" - כך שנראה שהאפשרות הנ"ל אינה רלוונטית.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ. Daniel Kopatsch, GettyImages
ייאלץ לחכות. פרץ/GettyImages, Daniel Kopatsch

עם כל הכבוד לשוער הישראלי, בעסקה אפשרית שכזו יש שני שמות גדולים הרבה יותר - הבולט שבהם הוא יוזואה קימיש, שחוזהו יסתיים ב-2025 ובאיירן חוששת לאבדו ללא תמורה. ז'ואן לאפורטה ודקו מעריכים מאוד את הגרמני בן ה-29, ועשויים לקבל גם את בריאן סראגוסה, שהתקשה להתאקלם בקבוצת הפאר הבווארית מאז הגיע מגרנאדה. ברצלונה הביעה בו עניין בעבר, לפני שחתם במינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully