וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אנדרלכט: "גם ברונדבי וקופנהאגן רוצות את דניאל פרץ"

דיווח: סגנית מוליכת הליגה הבלגית עדיין לא הגיעה לסיכום עם באיירן בנוגע להשאלתו של השוער הישראלי, שתי הקבוצות הדניות אורבות

מחוץ לקווים, 5.5/עריכה: זיו שטיינר

לאן מועדות פניו של דניאל פרץ? באיירן מינכן מתכננת להשאיל את השוער הישראלי בעונה הבאה, אולם עדיין לא ברור לאיזו קבוצה. כל הסימנים מצביעים על כך שפרץ בן ה-23 יגיע לאנדרלכט הבלגית, אולם לפי הדיווח האחרון ברשת "סקיי גרמניה", המהלך טרם הושלם.

בין באיירן לסגנית מוליכת הטבלה בבלגית מתקיימות שיחות בימים האחרונים, אולם עדיין יש פערים מסוימים בין הצדדים, שטרם הגיעו לסיכום. כזכור, באיירן מתעקשת להשאיל את פרץ ללא אופציית רכישה - דבר שאולי מצביע על מידת הרצינות שלה לגביו, ועל כוונה אמיתית להחזיר אותו לקבוצה בעתיד.

אנדרלכט, מועדון הפאר הבלגי, יצטרך ככל הנראה להיפרד מקספר שמייכל הוותיק כדי לצרף את פרץ, אבל העסקה עדיין נבחנת, ועוד לא סופית. בינתיים על פי "סקיי", אורבות שתי קבוצות מדנמרק. גם ברונדבי וקופנהאגן מתעניינות בפרץ, ואם העסקה אם אנדרלכט לא תצא לפועל הן ינסו להחתים אותו.

שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ. Ahmad Mora, GettyImages
בלגיה או דנמרק? דניאל פרץ/GettyImages, Ahmad Mora

ברונדבי מוליכה את הטבלה בדנמרק ומובילה על פני קופנהאגן בנקודה אחת כשנותרו ארבעה מחזורים עד לתום העונה. בעוד שישה ימים שתי הקבוצות יפגשו למשחק העונה. האלופה תשחק בעונה הבאה בפלייאוף ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully