וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אלאבה כ"קפטן לא פעיל": פורסם סגל נבחרת אוסטריה ליורו

שחקנה הפצוע של ריאל יסייע חברתית, ליימר, זאביצר וארנאוטוביץ' יובילו. תיירנו באלו נכלל במפתיע ברשימת 29 המוזמנים, מהם ייגרעו לפחות שלושה

דריבל 21.05 חדש/מערכת וואלה

נבחרת אוסטריה תשתתף בחודש הבא באליפות אירופה בפעם השלישית ברציפות והרביעית בסך הכול (את הראשונה אירחה יחד עם שוויץ ב-2008), ומאמנה הגרמני רלף רנגניק פרסם הערב (שלישי) את רשימת 29 השחקנים שלו. עד 7 ביוני הוא יצטרך לצמצם אותה לפחות ל-26, כשמי שמצטרף כ"קפטן לא פעיל" הוא דייויד אלאבה, שחקנה הפצוע של ריאל מדריד, שלא יוכל לשחק אך יתרום למרקם החברתי.

בין ארבעת השוערים, מהם ייגרע אחד, נכלל היינץ לינדנר מאוניון סן ז'ילואז, לראשונה מאז החלים מסרטן באשכים. שחקני ההגנה מקסימיליאן וובר וקווין דנסו, שלא שיחקו במועדוניהם בשבועות האחרונים בגלל פציעות, זומנו על ידי רנגניק, שפרט לאלאבה חסר גם את קסאבר שלאגר וסאשה קלאידז'יץ' הפצועים.

השמות הבולטים הם קונרד ליימר מבאיירן מינכן ומרסל זאביצר מבורוסיה דורטמונד, כשאת ההתקפה מוביל מרקט ארנאוטוביץ' הוותיק, חלוצה של אינטר ושיאן ההופעות של אוסטריה (111, עם 36 כיבושים). ההפתעה הגיעה מכיוון תיירנו באלו, קשר וולפסברגר שנולד באביג'אן ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של אוסטריה, אך טרם זכה להופעה בזו הבוגרת.

מרקו ארנאוטוביץ' נבחרת אוסטריה. GettyImages
צריך שמונה שערים כדי להשתוות לטוני פולסטר כשיאן הנבחרת. מרקו ארנאוטוביץ'/GettyImages

גם שלושת שחקני ראפיד וינה, שנזרקו מסגל הנבחרת בחודש מרץ בעקבות שירים הומופוביים לאחר הניצחון בדרבי, זכו לחנינה. השוער ניקלאס הדל והקשר מרקו גרול נמצאים בין 29 השחקנים, בעוד החלוץ גידו בורגשטאלר רק ברשימת ההמתנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הסגל המלא

משחקיה של אוסטריה בבית ד'

17 ביוני, 16:00: אוסטריה - צרפת (דיסלדורף)
21 ביוני, 22:00: פולין - אוסטריה (ברלין)
25 ביוני, 19:00: הולנד - אוסטריה (ברלין)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully