וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנפילה של ג'ורדן הנדרסון: "המעבר לערב הסעודית הרס הכל"

באנגליה מספידים את הקשר שלא זומן ליורו: "חיפש כסף בסעודיה, לקח את הימור חייו - וזרק לפח את היושרה שלו, את האמינות שלו ואת מקומו בנבחרת אנגליה"

צפו בפרק חדש של "דריבל", 21.5/עריכת וידאו: נועה לוי

עד לפני שנה הוא כדורגלן מוערך, קפטן משנה של נבחרת אנגליה וספורטאי מוערך, אבל כעת באנגליה לא יכולים שלא להיפעם מ"נפילתו של ג'ורדן הנדרסון", שאתמול (שלישי) לא קיבל את הזימון לנבחרת אנגליה ליורו 2024 ונותר בחוץ אחרי החלטה שנויה במחלוקת שקיבל בקיץ שעבר: לעבור לליגה הסעודית.

שחקן נבחרת אנגליה ג'ורדן הנדרסון עם גארת' סאותג'ייט. רויטרס
היה הבאנקר של אנגליה, וזה נגמר. הנדרסון/רויטרס

"נפילתו של הנדרסון היא אגדת מוסר מודרנית", נכתב עליו בטור מערכת ב"טלגרף" הבריטי, "במהלך 10 חודשים, מי שהיה הקפטן הנערץ של ליברפול וזכה בליגת האלופות - הצליח לזרוק לפח את היושרה שלו, את האמינות שלו ואת מקומו בנבחרת אנגליה.

"על פני השטח, המעבר שלו לסעודיה ביולי האחרון נראה כתוכנית בטוחה לאגירת עושר נצחי. במקום זאת, זה שלל ממנו את כל מה שהיה לו היקר ביותר. הראשון שהלך היה המוניטין שלו כפעיל חברתי, שכן הוא בגד בסולידריות שלו עם הקהילה הגאה על ידי חיבור למשטר שמתנגד להומוסקסואליות.

עוד בוואלה!

הנדרסון מת לברוח, בריאל מדריד לגלגו על ה"סיוט": הכדורגל הסעודי נקטל

לכתבה המלאה

"הוא ברח מסעודיה, לא הרשים באייאקס, אבל זה שגארת' סאות'גייט שחרר אותו מהסגל נחשב כהשפלה הגדולה ביותר שלו עד כה. הנדרסון היה עוגן של מאמן אנגליה, ואף שימש כסגן הקפטן בשני משחקי הידידות במרץ מול ברזיל ובלגיה. שמונה שבועות לאחר מכן, הוא כבר לא מצדיק אפילו מקום בסגל המורחב.

"זה לא היה צריך להיגמר ככה. הנדרסון פעל בחיפזון מופרז כשהפנה את גבו לליברפול. יורגן קלופ אישר שלמרות שהיה כן עם הקפטן שלו לגבי הבנייה מחדש הנחוצה של מרכז השדה, הוא עדיין רצה להשאיר אותו במועדון. אלא שהנדרסון לא הקשיב. הוא התפתה להצעה של הכסף הגדול, ולקח את ההימור של חייו. זה הימור שהיכה בו בצורה עלובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully