וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: הטרייד הגדול שעשוי להנחית את דניאל פרץ בברצלונה

באיירן מינכן ממשיכה לחזר אחר רונאלד אראוחו ומוכנה להציע בתמורה את יוזואה קימיש, בריאן סראגוסה ואת השוער הישראלי

תקציר: הופנהיים - באיירן מינכן 2:4/ספורט1

בשבועות האחרונים צצו דיווחים ברחבי היבשת על היעד הבא של דניאל פרץ. שוער נבחרת ישראל הוזכר בין היתר כמועמד לאנדרלכט, קופנהאגן וברונדבי, אולם הערב (שני) טוענים בספרד כי הוא עשוי למצוא את עצמו בעונה הבאה דווקא בברצלונה, לא פחות ולא יותר.

לפי התקשורת הקטלאנית, באיירן מינכן ממשיכה לחזר אחר בלם ברצלונה רונאלד אראוחו. בעבר נטען כי הקטלאנים ידרשו 100 מיליון יורו עבורו - סכום אותו הבווארים יתקשו לשלם, ועל כן הם מתכננים מתווה של עסקה שתכלול סכום העברה נמוך, לצד לא פחות משלושה שחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה.

פרץ, כך נטען, הוא אחד מהם: "באיירן רוצה לכלול אותו בעסקה וייתכן שברצלונה תסכים, אם היא תעביר את איניאקי פניה, שלא ממש שכנע עד כה". הספרדי בן ה-25 רשם העונה 17 הופעות בכל המסגרות וספג 32 שערים.

שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ. Daniel Kopatsch, GettyImages
יעבור מלהיות המחליף של נוייר ואולרייך למחליף של טר סטגן? פרץ/GettyImages, Daniel Kopatsch

עם כל הכבוד לשוער הישראלי, בעסקה אפשרית שכזו יש שני שמות גדולים הרבה יותר - הבולט שבהם הוא יוזואה קימיש, שחוזהו יסתיים ב-2025 ובאיירן חוששת לאבדו ללא תמורה. ז'ואן לאפורטה ודקו מעריכים מאוד את הגרמני בן ה-29, ועשויים לקבל גם את בריאן סראגוסה, שהתקשה להתאקלם בקבוצת הפאר הבווארית מאז הגיע מגרנאדה. ברצלונה הביעה בו עניין בעבר, לפני שחתם במינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully