וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מסמל את כל הקריירה שלו": הסיפור של ברקוביץ' על ייני

שחקן העבר נפרד מקפטן מכבי תל אביב שפרש: "קריירה מכובדת עם הרבה תארים". עטר: "שרן ואני - ההתאמה הכי מוזרה בכדורגל". זהבי: "אתה הקפטן הכי טוב בהיסטוריה"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים בבלומפילד/אריאל שלום

שרן ייני חתם היום (שני) קריירה שכללה שש אליפויות ושני גביעים, כאשר הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 37. קפטן מכבי תל אביב בישר על כך במסיבת עיתונאים באצטדיון בלומפילד, שהיה הבית שלו במשך כל הקריירה מלבד שנתיים בוויטסה ארנהם ההולנדית. חברו לקבוצה ערן זהבי והבעלים מיטש גולדהאר הביעו הכרה באחד השחקנים הכי מזוהים עם המועדון הצהוב בשני העשורים האחרונים.

זהבי שהגיע עם כל שחקני הקבוצה לתמוך, נטל את המיקרופון במסיבת העיתונאים ואמר לייני: "שרן, אני רוצה להודות לך על הכל. שיחקנו ביחד חמש שנים וחצי וזכינו יחד באליפויות ובאין ספור תארים. תמיד הסתכלתי עלייך וידעתי שאתה בגב שלי, על המגרש וגם מחוצה לו. תמיד ידעת לשים את הדברים בפרופורציות ולא סתם אמרתי שאתה הקפטן הכי טוב בהיסטוריה, התכוונתי לזה. תמיד נתת עצות והראת דוגמה אישית, שזה הדבר הכי טוב שעשית. לפעמים גם הייתי מקנא בך ואני מודה לך על זה שהייתי יכול להיות קפטן לידך, כי תמיד הלכתי איתך ואתה הלכת איתי. הרגע הכי עצוב שלי זה שעזבת ולא עלינו ביחד לליגת האלופות. הרווחתי חבר לחיים ואני אוהב אותך ובטוח שתצליח בכל מה שתעשה".

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני מניף את גביע הטוטו עם ערן זהבי. דני מרון
ערן זהבי ושרן ייני מניפים ביחד את גביע הטוטו העונה/דני מרון

הבעלים מיטש גולדהאר מסר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "שרן ייני, 555 משחקים עם החולצה של מכבי, השחקן היחיד שהיה כאן כשהגעתי לראשונה לפני כ-15 שנים. הוא מגלם כל מה שטוב במכבי, מייצג את המועדון היטב כקפטן באמצעות מוסר עבודה גבוה, אופי וצניעות. שרן תמיד כיבד את כולם מהמאמן ועד לאנשי המשק כל אלה הפכו אותו לקפטן האידיאלי של מכבי. תודה שרן על קריירה מפוארת במועדון הכדורגל מכבי תל אביב".

אייל ברקוביץ', ששיחק עם ייני בעונת 2005/6, סיפר עליו היום בשיחה עם וואלה ספורט: "ביום שחתמתי במכבי תל אביב, חניתי בקרית שלום ולידי חנה שחקן צעיר עם סוסיתא ישנה כזו. אמר לי 'נעים מאוד, קוראים לי שרן'. זה מסמל את כל הקריירה שלו, קריירה צנועה, טובה, יפה, מכובדת ועם הרבה תארים. זה שרן ייני, יופי של קריירה. בדרבי אני הייתי מנהל מקצועי בהפועל והוא היה קפטן מכבי והדרבי התפוצץ, הוא קילל אותי ודיבר עליי לא יפה גם בתקשורת. אני לא הבנתי מה קרה וכשפגשתי אותו הוא אמר לי 'נפלתי בלשוני, אני מתנצל'. הוא אחלה בן אדם".

אלירן עטר אמר לוואלה ספורט על ייני: "הייתי מאוד קרוב אליו במכבי ואנחנו קרובים עד היום. שרן ואני זאת התאמה הכי מוזרה בכדורגל, אבל זו אהבה אמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully