וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"הטרלה" שהטריפה את אוהדי ארסנל והרגע שהכריע את מרוץ האליפות

אוהדת אחת גרמה לכולם לחשוב שהתואר בדרך. ארטטה בטוח ש"בסופו של דבר נזכה", וסימן את המשחק ש"היה משנה את הסיפור"

תקציר: ארסנל - אברטון 1:2/ספורט1

אם לא די בסיום העונה המסתכל שהשאיר אותם ללא אליפות בעקבות פער של שתי נקודות בלבד ממנצ'סטר סיטי, אוהדי ארסנל נפלו אתמול (ראשון) קורבן ל"מתיחה" מתוך היציע שלהם. באצטדיון האמירויות ידעו שאם המוליכה תמעד נגד ווסטהאם והתותחנים ינצחו את אברטון, התואר יחזור לצפון לונדון אחרי 20 שנה. לקראת ההפסקה בין המחציות, המצלמות תפסו אוהדת של ארסנל מסמנת תנועת ידיים שגרמה לאוהדים אחרים לחשוב שווסטהאם השוותה ל-2:2 במשחק המקביל, מה שהוליד רגעי טירוף בחלק מסוים מהיציע. בפועל, מהר מאוד הבינו שסיטי עדיין צעדה ביתרון, ובסופו של דבר היא ניצחה 1:3 בדרך לאליפות רביעית ברציפות.

ארסנל השיגה את מאזן הנקודות הטוב ביותר שלה מאז עונת האליפות האחרונה, 2003/4, וצברה רק נקודה אחת פחות מה-90 שהיו לה אז, בעונה בלתי מנוצחת. קבוצתו של מיקל ארטטה שברה את השיאים שלה בעידן הפרמיירליג בניצחונות (28), שערים (91) והפרש שערים (+62), אבל זה לא הספיק לקטיעת בצורת האליפויות.

האוהדת ש"הטרילה" את אוהדי ארסנל

ארטטה אמר סיום: "התחושות מעורבות. אני גאה בצוות ובשחקנים, הם עשו עבודה מדהימה והביאו את עצמם לקצה בניסיון לזכות בפרמיירליג העונה. לצערי לא הצלחתי להשיג את הפרס שרצינו. יש רק דרך אחת - להיות יותר נחושים, יותר שאפתניים, עם הרבה מאוד אומץ. אם נעשה את מה שצריך, בסופו של דבר נזכה. אני לא יודע מתי, אבל אם נמשיך לדפוק על הדלת, בסוף זה יקרה".

רק בשני משחקים ב-2024 שמטה ארסנל נקודות: ב-0:0 שסחטה מסיטי בחוץ, ובהפסד הביתי 2:0 לאסטון וילה בחודש שעבר. השני מביניהם סומן על ידי ארטטה כזה שעשה את ההבדל: "היינו צריכים להוביל 0:4 בהפסקה. אולי זה היה משנה את הסיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully