וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל עם המבט לעתיד, ארטטה: "אנחנו רוצים יותר ונשיג את זה"

המאמן פנה לאוהדים לאחר הפספוס במאבק האליפות: "כל זה קורה כי התחלתם להאמין. אל תסתפקו בזה". אודגור: "היינו כל כך קרובים"

תקציר: ארסנל - אברטון 1:2/ספורט1

הסיכויים לא היו גבוהים, אבל אוהדי ארסנל בכל זאת הגיעו הערב (ראשון) לאצטדיון האמירויות מלאי תקווה שיזכו לראות אליפות ראשונה אחרי 20 שנה. התותחנים היו צריכים מעידה של מנצ'סטר סיטי בצירוף ניצחון על אברטון, אבל הסיטיזנס עשו את שלהם עם 1:3 על ווסטהאם בדרך להנפה וכך גם שער הניצחון של קאי האברץ ב-1:2 לא הספיק לתותחנים למשהו מעבר לסגנות אחרי עונה פנטסטית עם לא מעט מחזורים במקום הראשון.

המאמן מיקל ארטטה פנה לקהל לאחר הניצחון ואמר: "כל זה קורה כי התחלתם להאמין, התחלתם להיות סבלניים והתחלתם להבין מה ניסינו לעשות. כל הקרדיט צריך ללכת לשחקנים ולצוות. אל תסתפקו בזה. אנחנו רוצים הרבה יותר ואנחנו הולכים להשיג את זה".

מרטין אודגור קפטן ארסנל. רויטרס
"ברור שיש מידה של אכזבה". מרטין אודגור/רויטרס

הקפטן מרטין אודגור סיכם: "נלחמנו כל כך הרבה עבור החלום הגדול, והיינו כל כך קרובים. ברור שיש מידה של אכזבה. אבל אני גאה בבחורים, כל כך גאה באוהדים ובהתקדמות של ארסנל כמועדון".

קאי האברץ מארסנל אמר בראיון ל-TNT ספורט: "מה אני יכול להגיד? אני מצטער בשביל כל אוהדי ארסנל. נתנו את המקסימום שלנו אבל זה לא הספיק. אולי בעוד חודשיים-שלושים נוכל להגיד שזאת הייתה מלחמה טובה. כרגע אני מרגיש שאנחנו ראויים ליותר. זה לא הספיק בסוף אבל ננסה שוב בשנה הבאה.שוב פעם הראינו אופי נהדר, הם לא הקלו עלינו. הם בזבזו זמן בכל חוץ ובכל כדור. לדעתי לפעמים זה לא הוגן בכדורגל, אבל אנחנו צריכים לקבל את זה שזה משחק קשה. מקווה שנוכל לנסות שוב בשנה הבאה ולתת לאוהדי ארסנל את מה שהם צריכים ואת מה שהם כאן בשבילו".

לגבי המסר שלו לאוהדים: "כרגע אני לא יכול אפילו לחשוב. זה פשוט מתסכל. זה קשה. אני יכול להגיד להם שבשנה הבאה נהיה קבוצה אפילו יותר טובה וניתן הכל שוב. זה כל מה שאני יכול להגיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מיקה ריצ'רדס, מגן מנצ'סטר סיטי לשעבר, ניתח ל"סקיי ספורטס" מה חסר לארסנל כדי לזכות באליפות ואמר: "זו קבוצה צעירה נהדרת עם עתיד מזהיר. קאי האברץ עשה עונה מצוינת, אבל אם ארסנל רוצה לקפוץ עוד שלב אחד היא צריכה חלוץ שיכול לכבוש שערים מכל מצב. גם כשארלינג הולאנד לא במיטבו, הוא מבקיע שערים מחצאי מצבים וזה ההבדל בין הקבוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully