וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי תצוגת הנפל "מנואל נוייר הכי מדאיג בגרמניה לקראת היורו"

השוער בן ה-38 היה אשם בשלוש ספיגות נגד הופנהיים ובכיבוש של ריאל מדריד. ב"בילד" פותחים את הדלת לשחיטת הפרה הקדושה?

תקציר: הופנהיים - באיירן מינכן 2:4/ספורט1

מנואל נוייר הוא כמעט פרה קדושה בכדורגל הגרמני, אבל ביומיים האחרונים מתחילות להתעורר תהיות פומביות בנוגע ליכולת שלו - לקראת יורו 2024 אותו גרמניה תארח החל מה-14 ביוני. ב"בילד" הפופולרי פתחו את הדלת לביקורת על השוער בן ה-38, ועכשיו צריך לראות אם ייכנסו בה אנשים נוספים.

נוייר כבר רחוק משיאו, אבל הוא לא היה האשם בעונה הרעה של באיירן מינכן. הוא חזר מפתיעה ארוכה לקראת סוף אוקטובר ובדרך כלל הציג יכולת יציבה, אבל לאורך העונה היו גם כמה תמרורי אזהרה עם ספיגות לא אופייניות. בשבועיים האחרונים זה כבר הפך למדאיג.

נוייר הציג יכולת טובה בגומלין נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, עד שטעות גדולה שלו עלתה לבאיירן בספיגה והובילה להדחה. ביום שבת האחרון הבווארים הפסידו 4:2 להופנהיים במחזור הסיום והשוער הוותיק היה אשם בשלוש ספיגות - פעמיים מסר לא טוב עם הרגל ופעם נוספת הגיב באיחור לבעיטה מקצה הרחבה.

העיתונאי הוותיק של "בילד", וולטר סטראטן, אמר אתמול בתכנית טלוויזיה: "נוייר היה אשם בשלוש ספיגות ביום שבת. הוא קיבל ב'בילד' ציון 6 - אני לא זוכר מתי הוא אי פעם קיבל ציון כל כך נמוך. אליפות אירופה מתקרבת וזה היה המשחק הרשמי האחרון לפניה. אני מודאג ממנו, למעשה הוא הדבר שהכי מדאיג אותי לקראת היורו".

שוער באיירן מינכן מנואל נוייר. Matthias Hangst, GettyImages
שוער באיירן מינכן מנואל נוייר/GettyImages, Matthias Hangst

נוייר צבר 117 הופעות בנבחרת גרמניה, אבל לא שיחק במדיה מאז מונדיאל 2022. כזכור, הוא נפצע לתקופה ארוכה בחופשת סקי מיד אחרי הגביע העולמי. ב-13 המשחקים מאז מארק-אנדרה טר סטגן עמד בין הקורות ב-10 וקווין טראפ ב-3 הנותרים. ביורו הביתי הוא אמור לחזור להרכב.

המשחקים של נבחרת גרמניה בבית א':

14.6, 22:00 | גרמניה - סקוטלנד (מינכן)
19.6, 19:00 | גרמניה - הונגריה (שטוטגרט)
23.6, 22:00 | שוויץ - גרמניה (פרנקפורט)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully