וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ששון יפתח בשער של בית"ר ירושלים, עדיין אין החלטה לגבי גלאבוב

בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה יסיימו עונה בטדי (20:00, ספורט1). קוז'וך ללא ארבעה בלמים בחזרה הגנרלית לגמר הגביע

תקציר: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

בית"ר ירושלים תסיים את העונה עם משחק בית הערב (20:00, ספורט1) נגד מכבי פתח תקוה. המאמן ברק יצחקי צפוי לתת דקות לשחקנים שקיבלו פחות צ'אנסים העונה, אבל זאת חזר והדגיש בפני את החשיבות לשחק טוב ולסיים את העונה בצורה חיובית.

מיגל סילבה, פלאמן גלאבוב ועדי יונה מחוץ לסגל, כמו גם אוראל דגני ואדי גוטליב שעוזבים. המשמעות היא שרוי ששון יקבל הזדמנות בשער, עומר קורסיה צפוי לקבל דקות ובחלק הקדמי ייתכן שרועי בן שמעון ורום אליגון יקבלו הזדמנות.

לאחר החתמת מיגל סילבה ומימוש האופציה בימים הקרובים על מיירון ג'ורג', בבית"ר יקבלו עד לסוף החודש החלטה סופית לגבי גלאבוב. גם אם הבולגרי יישאר, אלמוג כהן רוצה לצרף בלם זר נוסף, שיחד עם איסמעילה סורו ישלים מצבת של 5 זרים. במקרה כזה הזר השישי והאחרון יגיע לחלק הקדמי.

.

שחקן בית"ר ירושלים, עומר קורסיה. מאור אלקסלסי
הופעה נדירה בהרכב? קורסיה/מאור אלקסלסי

עבור מכבי פתח תקוה המשחק הערב יהווה למעשה חזרה הגנרלית לקראת גמר גביע המדינה ב-30 במאי. "למרות שלמשחק הזה אין חשיבות מבחינת הליגה, הוא עדין חשוב מאוד לקבוצה", אמרו בקבוצה, "קודם כל אנחנו רוצים לסיים את הליגה בצורה טובה עם תוצאה טובה וגם יכולת - ובנוסף חשוב מאוד שנגיע במומנטום טוב לגמר הגביע. זה המשחק האחרון שלנו לפני הגמר ונתייחס אליו במלוא הרצינות".

המאמן רן קוז'וך יחסר את שלושת הבלמים הפותחים שלו, אנדראס קארו, עוביידה חטאב ומוחמד הינדי, שמורחקים בשל צבירת כרטיסים צהובים. בלם נוסף, הדר פוקס פצוע וגם הוא לא בסגל. לוקה שטור מתקשה להתאושש מפציעה בשרירי המפשעה וגם הוא לא בסגל.

מואיז אדילהו ורוני לאופר יפתחו במרכז ההגנה והבלם השלישי יהיה כנראה אחד המגנים, אביב סאלם או גיא דזנט, כבלם שלישי. בקישור צפוי קוז'וך לפתוח עם ניב יהושוע, לירן חזן ומאור לוי, כשבחלק הקדמי אמורים לשחק עידן טוקלומטי ואנאס מחאמיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הרכבי הקבוצות

שופט: יואב מזרחי
אצטדיון: טדי
קהל: 10288

בית"ר ירושלים ניצחה בשני משחקי הליגה הקודמים העונה, 0:3 בחוץ ו-2:3 בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully