וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הקשיים הכלכליים: לאוטרו יעזוב הקיץ את אינטר?

מלך שערי האלופה היה משוכנע שהוא ממשיך, אך אחרי ההצהרות של הבעלים סטיבן ז'אנג, הוא נשמע מסוייג יותר: "אני לא יודע מה יקרה עכשיו"

תקציר משחק האליפות של אינטר: ניצחון 1:2 על מילאן בדרבי/ספורט1

לאוטרו מרטינס הפך כבר לאגדה באינטר. אמש (ראשון) הוא שיחק 90 דקות ב-1:1 של האלופה, שחגגה את הזכייה בתואר נגד לאציו לעיני הקהל הביתי. אלא שלאחר המשחק הכוכב הארגנטינאי נשמע מעט סקפטי לגבי האפשרות שהוא יאריך חוזה במועדון, שנקלע לקשיים כלכליים.

כזכור, לפני משחק ההכתרה, נשיא אינטר סטיבן ז'אנג פרסם הצהרה ובה פירט על מצב המועדון ולא הסתיר את הבעיות הכלכליות של קבוצת הבעלות של אלופת איטליה, שלפי דיווחים באיטליה חייבת עבור קבוצת ההון "Oaktree" סכום של 275 מיליון אירו. בהצהרה, שפורסמה באתר הרשמי של הנראזורי, נכתב בין היתר: "העונה בסימן אבן דרך היסטורית עבור המועדון בן ה-116 שנים שלנו, כאשר מעתה אנו עונדים בגאווה שני כוכבים על חזנו, המסמלים את המאמצים המשותפים שמשקיעים גברים ונשים יחד".

לאחר מכן עבר נשיא המועדון לדבר גם על נושאים כלכליים: "אנחנו עושים כל ניסיון עם השותפים שלנו כדי למצוא פתרון ברוח טובה, כולל כמה דרכים כדי שקבוצת 'Oaktree' תשיג תשואה מלאה ומיידית. לרוע מזלנו, מאמצינו עד עתה נכשלו בעקבות איומים משפטיים, וחוסר מעורבות משמעותית מצד 'Oaktree'".

לאוטרו מרטינס אינטר. רויטרס
יישאר באינטר? לאוטרו/רויטרס

לאוטרו התייחס לעתידו ואמר לאחר המשחק נגד לאציו: "אולי גם בגלל זה. אני לא יודע מה יקרה עכשיו, אבל בוודאות לפני סוף השבוע הזה חייבים להגיע להסכמה". החוזה של לאוטרו באינטר מסתיים ביוני 2026. החלוץ הארגנטינאי הוא מלך השערים הנוכחי של סרייה A עם 24 שערים ב-33 משחקי ליגה.

"לא יכולתי לחכות ליום המיוחד הזה. המשפחה שלי כאן, כל האוהדים כאן. זה היה משחק הבית האחרון של העונה. רצינו לנצח, אבל פגשנו קבוצה שנלחמת על ליגת האלופות," סיפר הארגנטינאי ל-DAZN. "הגיע לנו התואר הזה; אנחנו חייבים להיות גאים במה שעשינו כי הייתה לנו עונה מצוינת."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully