וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ "קרוב יותר לעזוב" ונפרד מקלופ בדמעות: "אתגעגע אליו מאוד"

מאמנה של מנצ'סטר סיטי סיפר על התחושות אחרי האליפות השישית בקבוצה ("זה העידן שלנו בפרמיירליג"), העתיד ("מרגיש שרוצה להישאר בעונה הבאה") והפרידה מהגרמני ("חלק חשוב בקריירה ובחיים שלי")

תקציר עם הנפת גביע הפרמיירליג: מנצ'סטר סיטי - ווסטהאם 1:3/ספורט1

ללא הפסד ביתי בכל העונה, עם אליפות רביעית של לפחות 91 נקודות, שישית בשבע שנים ורביעית ברציפות, פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי עשו היסטוריה והפכו למועדון האנגלי הראשון להגיע לרצף המדהים הזה אחרי הזכייה אתמול (ראשון) בתואר האליפות העשירי בתולדות המועדון. למאמן הספרדי זה היה התואר ה-16 מאז שמונה למאמנה של האלופה האנגלית ב-2016, ובסוף השבוע הקרוב, הוא יוכל להניף את ה-17 שלו כשסיטי תפגוש את מנצ'סטר יונייטד בגמר הגביע האנגלי.

גווארדיולה התראיין בסיום משחק ההכתרה, ודיבר על ההצלחה תחתיו מאז שהצטרף: "אם כשהגעתי היו אומרים לי 'בשבע העונות הבאות אתה עומד לזכות שש פעמים באליפות הפרמיירליג', הייתי אומר להם שהם משוגעים, שזה לא יקרה, וזה קרה. עכשיו זה העידן שלנו בפרמיירליג. כאשר מסתכלים על המספרים, אין קבוצה שטובה יותר ממנצ'סטר סיטי. עשינו משהו יוצא דופן. בכדורגל המודרני, ההישגים של הקבוצה מפתיעים אותי, הארגון הזה מפתיע אותי".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם גביע הפרמיירליג. GettyImages
מבט מוכר על התואר/GettyImages

הספרדי הוסיף והתייחס לעתיד שלו במועדון, העונה הבאה וההישגים שנותרו לו: "האמת היא שאני יותר קרוב לעזוב את מנצ'סטר סיטי מאשר להישאר. שמונה שנים יהיו תשע שנים. נכון לעכשיו, אני מרגיש שאני רוצה להישאר בעונה הבאה. נדבר עם המועדון, יש לנו זמן לדבר על העונה הבאה. אני לא יודע מה בדיוק המוטיבציה שצריך, כי קשה למצוא אותה ברגע שמשיגים תארים. היתה לי התחושה בעונה שעברה לגבי תחושת המיצוי או מה צריך עוד להשיג. כאשר זכינו בליגת האלופות, חשבתי 'מה אני עוד עושה פה? זה נגמר', אבל יש לי חוזה פה ולפעמים אני עייף, אבל עדיין פה".

עוד בוואלה!

הולאנד "יודע מה חשוב" ועונה למבקרים: "אמשיך לדבר על המגרש"

לכתבה המלאה
יורגן קלופ מאמן ליברפול עם פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"אתגעגע אליו". גווארדיולה וקלופ/רויטרס

מאמנה של האלופה דיבר גם כמובן על עזיבתו של היריב הגדול ביותר שלו באנגליה ואחד הגדולים מאז שהחל לאמן, יורגן קלופ שעזב את ליברפול, והתרגש עד כדי דמעות כשדיבר על הגרמני: "אני אתגעגע אליו מאוד. הוא היה חלק חשוב מאוד בקריירה שלי ובחיי. הוא דחף אותי להגיע לרמות אחרות. אני רוצה להודות לו על המילים שהוא אמר עלי תמיד. הוא היה מתחרה עצום ופעמים רבות לא הצלחתי למצוא כיצד להעניש אותו ואת ליברפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully