וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד "יודע מה חשוב" ועונה למבקרים: "אמשיך לדבר על המגרש"

החלוץ סיפר לאחר הזכייה הרביעית ברציפות באליפות של מנצ'סטר סיטי: "מה שחשוב זאת המדליה, לא מלכות השערים. אנשים לא יבינו כמה קשה לזכות פעם אחת, אז ארבע זה מדהים"

ראיון סוף משחק ניב דברת עם ארלינג הולאנד ושוער מנצ'סטר סיטי סטפן אורטגה/ספורט1

בפעם השנייה ברציפות מאז שהגיע למנצ'סטר סיטי בקיץ שעבר, ארלינג הולאנד סיים כמלך שערי הקבוצה ומלך שערי הפרמיירליג. העונה הוא עשה זאת עם 27 כיבושים, במה שרבים הגדירו כ"עונה חלשה" של החלוץ, שכבש העונה יותר שערים בליגה מכל עונה של סרחיו אגוארו במדי סיטי, בדרך לזכייה באליפות הרביעית ברציפות של התכולים.

לאחר שריקת הסיום, שוחח החלוץ הנורבגי עם ניב דברת, שליח ספורט1 ללונדון, וסיכם את האליפות המדהימה של סיטי: "זה היה מתאגר עבור ארסנל להסתכל על קבוצה שזכתה בטרבל. הקבוצה שלנו זכתה בעונה הרביעית ברציפות ולעשות את זה זה מדהים. הרבה אנשים לא יבינו כמה זה קשה לזכות פעם אחת, אז לזכות ארבע פעמים ברצף זה יוצא מן הכלל, אז כל הכבוד למועדון המדהים הזה".

על מלכות השערים: "אני מודה לקבוצה והשחקנים שאיפשרו לי לעשות את זה. בסוף מה שחשוב זה מדליית האליפות. אני נותן לאחרים לדבר עלי ואני מדבר עם הרגליים על המגרש".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי לצד ארלינג הולאנד. GettyImages
"נותן לאחרים לדבר עלי ואני מדבר עם הרגליים על המגרש"/GettyImages

סטפן אורטגה שעלה מהספסל בניצחון על טוטנהאם ופתח בין הקורות במשחק האליפות אמר: "זה מרגיש מדהים, אני שמח, כי המשחקים האחרונים לא היו פשוטים. ידענו שאנחנו חייבים לנצח את כל המשחקים כדי לזכות בתואר. בסופו של דבר, המועדון הזה הוא דבר מיוחד, רצף התוצאות שלנו הוא מדהים. אני מרגיש טוב מאוד, היו הרבה קבוצות העונה. נראה מה קורה בעונה הבאה".

על ההצלה המפורסמת מול יונג מין סון: "לא היינו זוכים אם לא הייתי מציל את זה? לא יודע, כי זה לא קרה. הייתי שם בשביל הקבוצה, עשיתי את העבודה שלי. זאת המטרה של השוער, להיות במצבים לא טובים עבור הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully