וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזב את ברצלונה? צ'אבי סיפק רמזים לגבי עתידו והילל את ריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 8:08

המאמן התייחס לשמועות שהוא עוזב ותקף: "לא אתייחס לשמועות, תמיד בתקשורת גורמים לך להרגיש רע". על איבוד האליפות: "מה שהשתנה לעומת העונה שעברה, זו ריאל מדריד. זו קבוצת על"

טקס הפרידה של ליברפול מיורגן קלופ/ספורט1

ברצלונה הביסה אומנם אמש 0:3 את ראיו וייקאנו, אבל מאחורי הקלעים הרוחות במועדון ממשיכות לסעור סביב עתידו הלא ברור של צ'אבי. המאמן כבר שוכנע להישאר בעונה הבאה, אבל המסע"ת שלו לפני אלמריה, שבה הוא ביקר את הסגל של הקבוצה ושלח מסר ללאפורטה, הכעיס מאוד את הנשיא שכעת שוקל לפטרו.

לאחר המשחק מול ראיו צ'אבי התייחס לשמועות סביב עתידו ואמר: "אני לא אתייחס לשמועות. כרגע, שום דבר לא השתנה. אם יהיה לי משהו להודיע, אז אעשה את זה. אני חושב שאני צריך לדבר עם לאפורטה, אבל אני רגוע. גם דקו ורפא יוסט נתנו לי ביטחון. אף אחד לא אמר לי כלום. הנשיא תמיד כן איתך, והוא יוכיח את זה כשאנחנו נדבר".

מאמן ברצלונה צ'אבי. LLUIS GENE/AFP, GettyImages
יעזוב או ימשיך? צ'אבי/GettyImages, LLUIS GENE/AFP

חלק קטן מהאוהדים קראו במהלך המשחק "בארסה כן, לאפורטה לא". המאמן התנגד. "אם להיות כן, לא אהבתי את זה", אמר צ'אבי לכתבים כשנשאל על הצעקות נגד לאפורטה. "זה לא יפה מבחינתי. מה שאני רוצה זה איחוד ושיהיה טוב במשפחה (המועדון), אבל האוהדים הם אלה שמחליטים. אני לא אוהב את זה כשמקללים מישהו".

דבריו של צ'אבי באמצע השבוע לפיהם המועדון לא יכול להתחרות כלכלית עם ריאל מדריד עצבנו את לאפורטה ויצרו מתיחות, אבל צ'אבי התעקש ש"שום דבר לא השתנה" מנקודת המבט שלו ושיש לו את ה"רעב והשאיפה" להוביל את הקבוצה לעונה הבאה.

לאפורטה מצדו לא דיבר בפומבי בימים האחרונים, בעוד האוהדים שנכחו במשחק ביום ראשון עודדו את צ'אבי. "אני מרגיש הערכה מהאוהדים, אבל לא אהבתי את הקריאות נגד הנשיא", הוסיף צ'אבי. "אנחנו חייבים להיות מאוחדים.

"לקחנו את המקום השני, שהיה המטרה העיקרית בחודש האחרון, אז אני מאוד שמח ומרוצה מהביצועים של השחקנים. שיחקנו טוב. ספגנו יותר מדי בהגנה, זה נכון. הם יצרו הזדמנויות, אבל היינו טובים.

"לא עשינו עונה טובה, כמובן, זו המציאות, אבל לפחות התחרינו. היינו כל כך קרובים לזכייה בגביעים וננסה שוב בעונה הבאה. והחדשות הטובות ביותר מהעונה הזו הן הצעירים: פאו קובארסי, לאמין ימאל, כשיחלים ונראה את פדרי כשיר, הקטור פורט, מארק גויו... הדור הזה הוא החדשות הטובות ביותר מהעונה הזו".

צ'אבי אף נשאל מה השתנה העונה מהעונה שעברה, שבה הוביל את בארסה לאליפות: "מה שהשתנה העונה זאת ריאל מדריד, הייתה להם עונה היסטורית. אנחנו משחקים נגד אחת הקבוצות הכי טובות שיש, שהגיעה גם לגמר הצ'מפיונס. אנחנו מתחרים מול קבוצת על".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully