וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך שערי ספרד כבש רביעייה מול ריאל מדריד, ברצלונה הביסה, קאדיס ירדה

האלופה כבר הובילה 1:4 על ויאריאל, אבל אלכסנדר סורלות כפה 4:4 עם עוד שלישייה בתוך שמונה דקות. צמד לפדרי ב-0:3 על ראיו, סוסיאדד הבטיחה מקום בליגה האירופית, אתלטיקו הושפלה

חגיגות האליפות של ריאל מדריד, 2024/יוטיוב

המחזור ה-37 והלפני אחרון בליגה הספרדית נערך במלואו היום (ראשון) עם תשעה משחקים. ריאל מדריד האלופה הטרייה סיימה ב-4:4 משוגע עם ויאריאל, במשחק שבו אלכסנדר סורלות מרשית רביעייה. ברצלונה הביסה 0:3 את ראיו וייקאנו והבטיחה את המקום השני על חשבון ג'ירונה. ריאל סוסיאדד ניצחה בבטיס והבטיחה מקום בליגה האירופית, קאדיס כשלה לנצח את לאס פלמאס וירדה רשמית.

חוסלו שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
כבשה רביעייה, אבל זה לא הספיק הפעם. שחקני ריאל מדריד חוגגים/רויטרס

ויאריאל - ריאל מדריד 4:4

ריאל מדריד הבטיחה מזמן אליפות והמשחק הזה קבע רק לוויאריאל, שניצחון היה משאיר לה סיכוי להעפיל לקונפרנס ליג. אלא שלמארחת היה עוד מטרה במשחק הזה, או יותר נכון לחלוץ שלה אלכסנדר סורלות. החלוץ הנורבגי הגיע למשחק הזה עם 19 שערים, בדיוק כמו ג'וד בלינגהאם שבמקום השלישי במאבק על מלך שערי הליגה. אלא שבעוד שהאנגלי קיבל מנוחה, הנורבגי התפוצץ עם רביעייה מרהיבה ועלה לראש טבלת הפיצ'יצ'י עם 23 שערים, שניים יותר מארטיום דוביק חלוץ ג'ירונה. אנצ'לוטי נתן את חולצת ההרכב לארדה גולר וחוסלו, שסידרו לאלופה 0:2 מהיר (14 ו-30). אלא שההצגה של סורלות החלה בדקה ה-39 עם השער המצמק. אלא שעוד לפני ההפסקה לוקאס ואסקס כבש (40) וגולר השלים צמד בתוספת הזמן כדי לקבוע 1:4. גמור? לא אם תשאלו את סורלות, שכבש עוד שלושער בתוך שמונה דקות בלבד (48, 52 ו-56), כשאת כל שעריו מבשל ג'רארד מורנו. ויאריאל חיפשה גם את השער המנצח, אבל הסתפקה בתיקו שקיבע אותה במקום השמיני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלכסנדר סורלות ויאריאל. רויטרס
רביעייה משוגעת שהעלתה אותו למקום הראשון בטבלת מלכי השערים. סורלות/רויטרס

ברצלונה - ראיו וייקאנו 0:3

בברצלונה מתעסקים בימים האחרונים בסאגת צ'אבי והסכסוך בין המאמן לנשיא לאפורטה. אלא שבמקביל לקבוצה נותרו עוד שני משחקים כשניצחון על ראיו וייקאנו יבטיח לקטלאנים את המקום השני, לא שזה ינחם מישהו במועדון. ברצלונה ניצחה 0:2 את אלמריה וסוסיאדד, אבל סובלת מול ראיו אותה היא לא ניצחה בחמשת המפגשים האחרונים וגם הפסידה בשלושה מהם.

ריאל בטיס - ריאל סוסיאדד 2:0

ניצחון קריטי לסוסיאדד, שהבטיח לה את המקום השישי והמקום בליגה האירופית על חשבון בטיס, שהייתה חייבת לנצח ותסתפק בקונפרנס ליגה אחרי שני משחקים ללא ניצחון. בראיס מנדס כבש את הראשון כבר בדקה החמישית, מיקל מרינו הוסיף (42). עבדה החמיץ פנדל לבטיס (66) המתוסכלת.

פדרי ברצלונה חוגג. רויטרס
כבש צמד וחגג כמו שהוא יודע. פדרי/רויטרס

קאדיס - לאס פלמאס 0:0

אחרי שכבר היתה עם רגל וחצי בליגה השנייה, קאדיס הצליחה לגרד ניצחונות של 0:1 על חטאפה וסביליה בשני המשחקים האחרונים ושמרה על סיכוי קלוש לשרוד בליגה הבכירה. כדי שזה יקרה היא היתה חייבת קודם כל לנצח את לאס פלמאס שלא ניצחה כבר שלושה חודשים ושמאיורקה לא תנצח את אלמריה. למרבה ההפתעה, נועלת הטבלה עזרה לקאדיס עם 2:2 מול מאיורקה. אלא שקאדיס לא עשתה את שלה וירדה לליגה השנייה אחרי ארבע שנים וגם איבדה את ויקטור צ'וסט לאדום (74) שחיסל את סיכוייה לנצח.

seperator

תוצאות נוספות:

אתלטיק בילבאו - סביליה 0:2
לבילבאו:

אתלטיקו מדריד - אוסאסונה 4:1
לאתלטיקו: אלברו מוראטה (55), לאוסאסונה: ראול גרסיה (26 ו-64), איימר אורוס (52), לוקאס טורו (88)

גרנאדה - סלטה ויגו 2:1
לגרנאדה: ברונו מנדס (86), לסלטה: יורגן לארסן (61), ג'ונתן במבה (63)

מאיורקה - אלמריה 2:2
למאיורקה: קייל לארין (29), סרגיי דרדר (83), לאלמריה: סרחיו אריבאס (41), ברונו לאנגה (66)

ולנסיה - ג'ירונה 3:1
לוולנסיה: פפלו (84), לג'ירונה: סאביניו (32), ארטיום דובביק (58), יארק גאסירובסקי (67, עצמי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully