וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירה לכל אוהד, תפאורה מרגשת וחגיגות ביציע: הפרידה של רויס

קפטן בורוסיה דורטמונד כבש שער ענק במשחק הבית האחרון, והבטיח לאוהדים: "ניתן הכל לזכות בליגת האלופות". צפו בתמונות

תקציר משחק הפרידה של מרקו רויס: בורוסיה דורטמונד הביסה 0:4 את דרמשטאדט/ספורט1

אחר צהריים מרגשים היו היום (שבת) בזיגנל אידונה פארק, אצטדיונה הביתי של בורוסיה דורטמונד שנפרד מאחד הסמלים הכי גדולים בתולדות המועדון: מרקו רויס. הקפטן, שיחגוג בקרוב 35, עוד ישחק אמנם במדים הצהובים-שחורים במשחק היוקרתי ביותר ביבשת - גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד ב-1 ביוני, אבל הודיע כי בסיום העונה הוא יעזוב את הקבוצה מחבל הרוהר.

427 הופעות, 169 שערים ו-130 בישולים רשם רויס בדורטמונד, אליה חזר ב-2012 ל-12 עונות, אחרי שעזב אותה כנער והחל את דרכו בליגה הבכירה במנשנגלדבאך. הקשר ההתקפי זכה פעמיים בגביע הגרמני ושלוש פעמים בסופר קאפ, נבחר לשחקן העונה בגרמניה בשלוש עונות והיה למלך הבישולים ב-2013/14.

קבלת הפנים למרקו רויס בזיגנל אידונה פארק

פתק הפרידה של מרקו רויס לאוהדי בורוסיה דורטמונד

אולטראס בורוסיה דורטמונד כיבדו את הקפטן בדרך הראויה לו, אבל גם הוא הפתיע אותם במחווה מהסוג שבגללן אנחנו אוהבים כדורגל: רויס קנה בירה אחת לכל אוהד ביציע הדרומי, בו יושב הגוש המעודד. בעמדת המכירה חיכה לאוהדים פתק עם המסר: "תודה על הכל! בירת הפרידה - על חשבוני".

מצדם, האולטראס קיבלו את פניו בחימום במחיאות כפיים סוערות, ובעליית השחקנים לכר הדשא לפני פתיחת המשחק הוצגה תפאורה יפהפייה ביציע הדרומי, עם החולצה מספר 11 והשלט: "תודה, מרקו".

שחקני בורוסיה דורטמונד מרימים את מרקו רויס. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
גם חבריו לקבוצה עשו לו כבוד אחרי שער ענק. מרקו רויס/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos
מרקו רויס ביציע עם אוהדי בורוסיה דורטמונד. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
הסיבה שבגללה הוא בא לאימונים. רויס ואולטראס דורטמונד/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

יורד מכר הדשא בפעם האחרונה בצהוב-שחור

רויס גמל לקהל הנפלא בהתאם: אחרי שבישל ליאן מאטסן את שער היתרון בדקה ה-30, שמונה דקות אחר כך הוא כבש את שערו האחרון בזיגנל אידונה פארק, בבעיטה חופשית אדירה. עם לחלוחית בעיניים, בדקה ה-81 הוא הוחלף, ולאחר סטנדינג אוביישן מהקהל הוא לווה החוצה במסדרון שמצדדיו חבריו לקבוצה, כשהוא לוחץ יד לכל אחד ואחד בדרך לרדת בפעם האחרונה מהדשא באצטדיונה של דורטמונד.

בתום המשחק עלה רויס ליציע הדרומי, תפס פיקוד על התוף בחגיגות הניצחון 0:4 על דרמשטאדט, ואז נשא את המיקרופון והבטיח: "אתם הסיבה שהגעתי לאימון בכל יום. הבחורים למטה ואני ניתן הכל בעוד שבועיים כדי לזכות בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully