וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ: "ווסטהאם מוכנה להכות בנו כמו אסטון וילה לפני שנתיים"

לפני מחזור סיום העונה (א', 18:00, ספורט1) פירט פפ גווארדיולה על התחושות וההכנות למשחק שיכול להכתיר את מנצ'סטר סיטי: "אנחנו נשמח להוביל 0:3 אחרי 10 דקות, אבל זה לא עומד לקרות"

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

אחרי שראתה את הגב של ארסנל וליברפול בחלקים רבים של העונה, ואחרי שחזרה לפסגה בחודשים האחרונים, מנצ'סטר סיטי תתייצב מחר (ראשון, 18:00, ספורט1) למשחק האחרון של עונת הפרמיירליג באצטדיון האיתיחאד כשהיא יודעת שניצחון יבטיח לה אליפות רביעית ברציפות, הישג שאף קבוצה לא רשמה בעידן הפרמיירליג. אבל למרות שהתכולים פייבוריטים מובהקים לנצח, פפ גווארדיולה עדיין חושש מאובדן נקודות ומאובדן התואר.

לקראת המשחק נשאל המאמן על על סיכויי היריבה והשיב: "יש לי תחושה שזה יהיה שוב כמו אסטון וילה (במחזור הסיום של עונת 21/22). אנחנו נשמח להוביל 0:3 אחרי 10 דקות אבל זה לא עומד לקרות. ראיתי מספיק משחקים של ווסטהאם בשלושת או ארבעת ימים האחרונים, מלפני כמה חודשים, מלפני כמה שבועות ומהמשחק האחרון שלהם. יש להם כמה דברים שאנחנו צריכים למנוע מהם, זה יהיה מסובך, אבל יש לנו זמן להתכונן למשחק האחרון ואנחנו מוכנים".

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם יושקו גברדיול. רויטרס
שחקני סיטי. יחגגו גם מחר?/רויטרס

"11 השחקנים של ווסטהאם יהיו מוכנים כדי להכות בנו כמו אסטון וילה לפני שנתיים", הוסיף פפ, "הם לא משחקים על כלום, אבל אנחנו יודעים מה קרה. אותו הדבר יכול לקרות שוב, אז אנחנו חייבים להיות מוכנים מהדקה הראשונה, והאוהדים חייבים לתמוך בנו, להיות איתנו ונעשה את זה יחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מחזור סיום העונה בפרמיירליג (ראשון, 18:00):

מנצ'סטר סיטי - ווסטהאם
ארסנל - אברטון
ליברפול - וולבס
שפילד יונייטד - טוטנהאם
ברייטון - מנצ'סטר יונייטד
לוטון - פולהאם
ברנטפורד - ניוקאסל
קריסטל פאלאס - אסטון וילה
צ'לסי - בורנמות'
ברנלי - נוטינגהאם פורסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully