וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיניונס בסגל של הפועל ב"ש למכבי חיפה. דגו: "עדיין מתרגש פה"

20.5.2024 / 13:26

סגל חסר מאוד לברדה, הירוקים יגיעו ללא אוהדים (שלישי, 20:30) דגו: "דוד ופיירו כל הזמן מפרגנים אחד לשני". חג'ג' וחלאילי ייעדרו

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 1:4/ספורט1

הפועל באר שבע

שוב סגל חסר להפועל באר שבע לקראת המשחק מחר מול מכבי חיפה (שלישי, 20:30). מיגל ויטור המורחק יעדר והוא מצטרף אל ארתור שושנאצ'ב, שי אליאס ואנדרה פוקו ששוב לא יהיו כשירים ולא ברור אם מישהו מהם יוכל להיות מוכן לגמר גביע המדינה בעוד 10 ימים מול מכבי פתח תקווה.

הבשורה החיובית מאימון הבוקר היא שדיינר קיניונס כשיר ויהיה מחר בסגל, אבל כלל לא בטוח שישותף מאחר שרק חזר להתאמן בצורה מלאה אחרי הפציעה בשריר הירך האחורי.

בהפועל באר שבע יודעים שהם חייבים להרים את עצמם גם כדי להבטיח את המקום השלישי בליגה ואיתו הכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג וגם כדי לשפר את היכולת לקראת גמר הגביע ביום חמישי הבא. "מפגש מול מכבי חיפה הוא הזדמנות לחזור ליכולת הטובה שהלכה קצת לאיבוד", אומרים במועדון לקראת מחר.

אליניב ברדה אמר: "המקום השלישי עדיין בסכנה, אנחנו רוצים לבוא הביתה אחרי משחק פחות טוב בחוץ, להשלים את המשימה בתקווה שנפתח את המשחק בצורה טובה ונמשיך לשמור על טרנר. אני ממש מרגיש את התכונה בעיר ואת הטירוף סביב הכרטיסים, חשוב לנו קודם כל לסיים את המשימה בליגה ולבוא לגביע בכושר טוב ובמומנטום טוב".

רוצתם חטואל: "נבוא מחר כדי לנצח ולהבטיח את המקום השלישי, זו המטרה שלנו. נעשה הכל, אני מאמין בחברים שלי ובעזרת השם יהיה טוב. אנחנו כרגע לא חושבים על הגביע, חושבים נטו על מכבי חיפה. זה חשוב, יש לנו עוד משימה אחת בליגה כדי להבטיח את המקום השלישי, ואנחנו נעשה הכל כדי שזה יקרה".

אלון תורג'מן הפועל באר שבע. אריאל שלום
אמור להמשיך בחוד. תורג'מן/אריאל שלום

מכבי חיפה

אחרי שאבד הסיכוי לזכות באליפות, מכבי חיפה תנסה לסיים את עונת 2023/24 בטעם טוב ובין היתר לא תרצה שמכבי תל אביב תגיע לפער דו ספרתי. למשחק מחר נגד הפועל באר שבע (שלישי, 20:30) הירוקים ייצאו ללא אוהדיהם - זכר לעונש שספגה הקבוצה. עילאי חג'ג' הפצוע ייעדר, כמו גם ענאן חלאילי שיזכה למנוחה ועשוי לחזור לדרבי החיפאי במחזור הסיום. דין דוד ופרנזי פיירו ימשיכו לפתוח יחד בחוד ההתקפה.

המאמן מסאי דגו הדגיש היום במסיבת העיתונאים: "לא משנה מה המצב, עדיין צריך לבוא לתת 200 אחוז. יש אוהדים שבאים לדחוף בכל משחק, מחר הם לא יהיו, אבל אני רוצה שהם יישבו בבית וייראו קבוצה שמגיעה בגישה טובה ומנצחת. דין דוד ופרנזי פיירו? הם מאוד מפרגנים אחד לשני. שניהם מנסים לבשל אחד לשני ומחפשים את טובת הקבוצה - קודם כל לנצח ואחר כך השערים של כל אחד".

דגו סירב להתייחס לעתידו והסביר: "אני יודע שמחר אני בטרנר ובשבת יש לי דרבי בחיפה. להיות מאמן מכבי חיפה ולדבר על מקומות אחרים - זה לא ראוי. אני עדיין מתרגש להיות פה. אין סיכוי שאדבר עכשיו על מה יהיה איתי בעונה הבאה".

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"לא משנה מה המצב, עדיין צריך לבוא לתת 200 אחוז". דגו/מאור אלקסלסי

מיהו שחקן העונה?

ערן זהבי
מילסון
גבי קניקובסקי
24003 משתתפים

מיהו מאמן העונה?

רובי קין
מסאי דגו
רוני לוי
שרון מימר
חיים סילבס
סלובודן דראפיץ'
29049 משתתפים

טריוויה

* כל 12 מפגשי הליגה האחרונים בין השתיים הגיעו להכרעה, מאז ה-1:1 בטרנר באפריל 2021. תשעה מתוכם הוכרעו על חודו של שער.

* בכל ששת המפגשים האחרונים, הקבוצה הביתית היא זו שניצחה. המקרה הקודם בו אורחת ניצחה היה בספטמבר 2022, אז פרנזי פיירו העניק למכבי חיפה 1:2 בתוספת הזמן בטרנר.

* במקביל לרצף ששת הפסדי החוץ שלה, הפועל באר שבע גם נמצאת ברצף של שישה ניצחונות בית ו-12 משחקים ללא הפסד כמארחת, מאז שמכבי תל אביב ניצחה אצלה 0:1 ב-20 בדצמבר. היא קבוצת הבית הטובה בליגה עם 41 נקודות מ-51 אפשריות.

* לראשונה בהיסטוריה, מלך שערי הליגה יכול להגיע ממכבי חיפה עונה חמישית ברציפות. דין דוד מוביל כרגע עם 19, פיירו אחריו עם 17 והם נאבקים עם ערן זהבי בניסיון להמשיך את הרצף של ניקיטה רוקאביציה ועומר אצילי (כל אחד הוכתר פעמיים ברצף). מכבי תל אביב היא היחידה עם חמישה זוכים בעונות עוקבות, בין 2012/13 ל-2016/17: אלירן עטר, זהבי (שלוש פעמים ברצף) ו-וידאר קיארטנסון.

* אגב, הפנדל של דוד מול סכנין היה הראשון שלו בקריירה. כל 73 שעריו הקודמים בליגת העל היו שערי שדה. גם בשאר המסגרות זה כמעט לא קרה: הפעם היחידה בה כבש מהנקודה הלבנה (שלא בדו-קרב פנדלים) הייתה בגביע הטוטו במדי מ.ס. אשדוד, ב-1:2 על הפועל רעננה באוגוסט 2019.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: טרנר
קהל: 9675

מחזור הסיום של הפלייאוף העליון במוצ"ש (20:30):

מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה
מכבי חיפה - הפועל חיפה
בני סכנין - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully