וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד מחוץ לסגל מכבי ת"א, בכורה ללייסי בהפועל ירושלים

18.5.2024 / 17:47

ראשון בבית העליון: אחרי הניצחון הגדול בגמר הגביע, המחזיקה הטרייה תגיע שוב להיכל כדי לפגוש את הקבוצה המאוכזבת של עודד קטש (21:00). בכורה לאניס בהפועל תל אביב, הורד יחזור מול קרית אתא (18:30)

שחקני הפועל ירושלים חוגגים את הזכייה בגביע המדינה/סאשה ורגס

אחרי גמר גביע המדינה שנערך ביום חמישי, יחזרו מחר (ראשון) קבוצות הבית העליון בליגת העל לפעילות. שתי הקבוצות שהופיעו בגמר ישחזרו את המפגש כשמחזיקת הגביע הפועל ירושלים תתארח אצל מכבי תל אביב שתקווה לנקום ספורטיבית. השנייה בטבלה, הפועל תל אביב, תקווה להאריך את רצף הניצחונות שלה כשתארח את עירוני קרית אתא.

מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (21:00)

סוף שבוע לא פשוט עבר על מכבי תל אביב אחרי ההפסד בגמר גביע המדינה להפועל ירושלים. החבורה של עודד קטש הגיעה עם הרבה תקוות לזכות בתואר ראשון העונה, אבל רשמה מחצית שנייה חלשה מאוד בבית וראתה את יריבתה חוגגת באולם הביתי שלה. הצהובים יחלו במשחק נגד ירושלים רצף משחקים צפוף מאוד, כשהם צריכים לעשות זאת עם קו אחורי דליל ללא ווייד בולדווין הפצוע, ויחפשו מתי להעניק מנוחה ללורנזו בראון שרשם בהפסד לירושלים בגביע שיא גביע ושיא קריירה שלילי של 11 איבודים. הצהובים יודעים שהפסד נוסף לירושלים, יעמיד בסכנה את המקום הראשון שלהם בטבלה. אנטוניוס קליבלנד פינה את מקומו בסגל לג'ו תומאסון שיחזור, בעוד שג'יימס ווב נשאר בחוץ כמו בגמר הגביע.

אחרי לילה של חגיגות חזרה הפועל ירושלים בסוף השבוע אל מגרש האימונים לקראת המפגש נגד מכבי תל אביב, בפתח של שבוע שיקבע את מקומה של הקבוצה לפני הפלייאוף. בירושלים מקווים מאוד שלמרות האווירה החגיגית והשמחה הכללית השחקנים ידעו לרדת אל הקרקע מול יריבה שתנסה לנקום על המגרש את ההפסד בגמר. במועדון יודעים שהם נמצאים כעת ביתרון על הפועל חולון החמישית, במאבק על יתרון הביתיות בפלייאוף, אך אם יפסידו משחק אחד מבין המפגשים מול התל אביביות, יהיו חייבים לנצח את חולון באמצע השבוע כדי להשיג את המקום. מנגד, אם ירושלים תישאר מושלמת עד לסיום העונה, היא יכולה אף לסיים במקום השלישי בטבלה. הגארד טרבור לייסי יערוך את הופעת הבכורה שלו במועדון, גם ברינטון למאר נכלל בסגל כשספידי סמית' וכריס ג'ונסון ינוחו.

הפועל ירושלים מציגה את טרבור לייסי. באדיבות הפועל ירושלים, אתר רשמי
יערוך בכורה? טרבור לייסי/אתר רשמי, באדיבות הפועל ירושלים

הפועל תל אביב - עירוני קרית אתא (18:30)

ארבעה ניצחונות רצופים רשמה הפועל תל אביב מאז הגיע סטפנוס דדאס, ניצחונות שהבטיחו לאדומים את המקום השני בטבלה בתום הבית העליון והשאירו לה סיכוי לסיים גם במקום הראשון. בהפועל מרוצים מהשיפור שחל ביכולת ההגנתית של הקבוצה בתקופה האחרונה, גם אם חלק מהשחקנים המרכזיים של הקבוצה לא נמצאים בכושר מרשים במיוחד, והם מקווים להמשיך את המומנטום במשחק הרדיוס האחרון מתוך ארבעה שייערך בחדרה. הגארד טיילר אניס יערוך את הופעת הבכורה שלו בסגל, וג'יילן הורד יחזור אחרי כחודש וחצי בחוץ, בעוד שבראיין אנגולה וקייל אלכסנדר יקבלו מנוחה.

למרות שהם משחקים בסגל חסר במיוחד הצליחה החבורה של שרון אברהמי להיות קרובה מאוד להפתעה ולניצחון חוץ על הפועל חולון. קרית אתא הבטיחה את מקומה בפלייאוף עם הכניסה לבית העליון, אך היא עם ארבעה הפסדים בכל המסגרות, והם יקוו לרשום לפחות ניצחון אחד בבית העליון כדי לא להגיע במומנטום שלילי מדי לפלייאוף. הגארד ג'יימס בייטמון ימשיך להיעדר בשל פציעה, כשגם גיא פלטין שלא שיחק בחולון נמצא בספק גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully