וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ברציפות: הפועל ירושלים זכתה בגביע המדינה

מחצית ראשונה בשליטה צהובה התהפכה לחלוטין ברבע שלישי ענק עם ריצת 5:24 בהובלת וויליאמס (21 נק' ו-6 ריב') וסמית' (12 נק', 5 ריב' ו-15 אס') שהעניקו לירושלים 72:85 על מכבי תל אביב וגביע שמיני בהיסטוריה. שיא איבודים לבראון (11) בהופעה רעה של האלופה

שחקני הפועל ירושלים חוגגים את הזכייה בגביע המדינה/סאשה ורגס

אחרי ההדחה משלב הפלייאוף של היורוליג, הפציעה של ווייד בולדווין והלחץ לאבד גם את התארים במסגרות המקומיות, מכבי תל אביב רצתה לנקום בהפועל ירושלים על ההפסד בגמר הגביע אשתקד, ולהניף גביע ראשון אחרי שלוש שנים וראשון תחת עודד קטש. הערב (חמישי) את מחזיקת הגביע זה לא עניין, ובזכות רבע שלישי ענק וערב רע במיוחד של לורנזו בראון שלא הפסיק לאבד כדורים, ירושלים זכתה בתואר עם 72:85 על מכבי בדרך להנפה שמינית של גביע המדינה.

ג'אקורי וויליאמס (21 נק' ו-6 ריב') הוביל את ירושלים ליתרון 2:10 מהיר, אבל ריצת 2:12 שגדלה ל-6:21 עד סיום הרבע הראשון בהובלת בונזי קולסון (10 נק') ורומן סורקין (17 נק' ו-6 ריב') קבעה 16:23 לצד הצהוב. הריצה הסתיימה ב-6:23, ואז ספידי סמית' (12 נק', 5 ריב' ו-15 אס') הצליח להוריד את ההפרש הצהוב, כשחסיאל ריברו (8 נק') הגדיל אותו פעם נוספת לפני הירידה להפסקה עם 37:46.

הסיפור של המשחק השתנה ברבע השלישי - אחרי שמכבי הובילה כבר ב-11, ירושלים השתלטה על המשחק ובריצה מדהימה של 5:24 בהובלת יובל זוסמן (9 נק' ו-7 ריב'), מחזיקת הגביע ניצלה את כמות האיבודים הגדולה של לורנזו בראון (11, שיא קריירה ושיא שלילי בארץ) והובילה 56:68 לקראת הרבע המכריע. השליטה של ירושלים המשיכה לרבע האחרון עם הזכייה השמינית בגביע מתוך 16 מעמדי גמר, כשתחת אלון, ירושלים עם תשעה ניצחונות מעשרה משחקים, בגביע הרביעי שלו בקריירה והראשון כמאמן ראשי.

שחקני הפועל ירושלים מניפים את גביע המדינה. דני מרון
ערב ענק וגביע שני ברצף/דני מרון

קלעו להפועל ירושלים: ג'אקורי וויליאמס (6 ריב') 21, ליוואי רנדולף 17, קאדין קרינגטון 16, ספידי סמית' (5 ריב' ו-15 אס') 12, נמרוד לוי (9 ריב') 10, יובל זוסמן (7 ריב') 9. כריס ג'ונסון, אור קורנליוס, נועם דוברת ואלכס טיוס שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: רומן סורקין (6 ריב') 17, בונזי קולסון 10, לורנזון בראון (11 איב') וג'וש ניבו (13 ריב') 9 כ"א, תמיר בלאט (7 אס') וחסיאל ריברו 8 כ"א, אנטוניוס קליבלנד 7, ג'ון דיברתולומאו (5 ריב') 4, רפי מנקו וג'ייק כהן שותפו ולא קלעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ליוואי רנדולף הפועל ירושלים לצד אופיר אנגל. דני מרון
הנפה מרגשת/דני מרון
לורנזו בראון מכבי תל אביב. דני מרון
ערב הזוי לרכז. בראון/דני מרון
שלט של אוהדי הפועל ירושלים לחטוף הירש גולדברג פולין. דני מרון
השלט החשוב הונף ביציע האדום להשבתו של הירש גולדברג פולין/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1

ירושלים פתחה עם חמש ניסיונות מחוץ לקשת, כולן לא נכנסו, עד שוויליאמס קלע בלייאפ. דיברתולומאו דייק פעמיים מהקו וצמצם עבור הצהובים, לפני שנמרוד לוי סוף סוף קלע מהשלוש והעלה את ירושלים ל-2:10. קולסון הגיב עם חמש נקודות רצופות והוריד את ההפרש ל-3, כשקרינגטון עם שלשה קבע 7:12. בלאט צלף מחוץ לקשת והוביל יחד עם בראון וניבו את מכבי לריצת 2:12 שהעבירה את המומנטום לצד הצהוב. סורקין דייק פעמיים מהעונשין עם 14:17 לצהובים, והמשיך ללהוט בצבע כשהיתרון צמח ל-7 בריצת 6:21, והרבע הסתיים עם 16:23.

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב. דני מרון
ריצה אדירה ומהפך. דיברתולומאו/דני מרון

רבע 2

סורקין וריברו המשיכו את הדהירה של מכבי והיתרון צמח לדו ספרתי. וויליאמס היה דומיננטי בצבע עם שתי הטבעות שהחזירו את הצבע ללחיים של הספסל האדום וההפרש חזר להיות חד ספרתי. סורקין הפתיע עם שלשה שקבעה 25:35 והקפיצה את הקהל של מכבי, וויליאמס ענה עם עוד הטבעה ושלשה גדולה של סמית' חתכה את היתרון של מכבי לחמש בלבד. קליבלנד הגדיל את ההפרש לתשע, קרינגטון סחט סל ועבירה וההפרש שוב ירד לחמש. קליבלנד וריברו קלעו פעמיים ומכבי ירדה להפסקה ביתרון 37:46.

רומן סורקין מכבי תל אביב לצד ג'אקורי וויליאמס הפועל ירושלים. דני מרון
מחצית ראשונה טובה יותר של הצהובים. סורקין מול וויליאמס/דני מרון

רבע 3

בראון לא הפסיק לאבד כדורים וכבר הגיע לשמונה כאלה בפתיחת הרבע השלישי, כשירושלים ניצלה זאת ויצאה לריצת 0:9 שהעבירה אליה את היתרון. זוסמן להט בתחילת הרבע, בראון עם איבוד תשיעי וההפרש גדל ל-3. דיברתולומאו קיבל טיפול על הספסל בעקבות נקע, בראון הסתבך עם עבירה רביעית ונמרוד לוי חגג עם שלשה וזוסמן הוסיף אחת משלו בדרך ל-51:58. הריצה הירושלמית נעצרה על 5:24 ענק, כששתי שלשות של בלאט הורידו לחד ספרתי את ההפרש הירושלמי. מחזיקת הגביע המשיכה ללהוט וירדה לקראת הרבע האחרון ביתרון 56:68.

נמרוד לוי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
רבע שלישי עצום של ירושלים. נמרוד לוי/ברני ארדוב

רבע 4

וויליאמס ורנדולף המשיכו בשלהם בפתיחת הרבע האחרון והיתרון נשמר על 12, כשמנגד בראון עם איבוד כדור 11 כבר - שיא קריירה שלילי בצהוב. קרינגטון צלף מחוץ לקשת וההפרש כבר הגיע ל-15, עד שקולסון ענה עם שלשה משלו. קרינגטון וסורקין קלעו מכל צד, קליבלנד בפעולה מדהימה הוריד לשבע בלבד, אבל רנדולף עם דאנק אדיר הקפיץ את הקהל האדום. השליטה האדומה המשיכה עד הסיום עם 72:85 וגביע אדום שני ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully