וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססואולו ירדה לסרייה B אחרי 11 שנים, אודינזה ניצלה בדקה ה-103

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 23:38

קליארי של ראניירי ניצחה 0:2 בחוץ והורידה את השחורים-ירוקים, הקבוצה של קנבארו חילצה 1:1 מאמפולי שנותרה מתחת לקו האדום. 1:1 גם לאלופה אינטר מול לאציו

תקציר: יובנטוס גברה 0:1 על אטאלנטה וזכתה בגביע האיטלקי/ספורט1

המחזור ה-37 בסרייה A נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים, כשהמוקד הוא בעיקר במאבק ההישרדות. לא פחות משש קבוצות נכנסו למחזור הלפני אחרון של העונה כשהן עדיין בסכנה, אבל אחת יצאה בשעות הצהריים המאוחרות: קליארי ניצחה את ססואולו 0:2 בחוץ והבטיחה הישארות, בעוד היריבה שלה לעומת זאת, ירדה רשמית אחרי שאמפולי ואודינזה נפרדו בתיקו דרמטי ופרוזינונה גברה על מונצה. אינטר חילצה 1:1 ביתי מול לאציו.

שחקני קליארי חוגגים עם מתאו פראטי. Alessandro Sabattini, GettyImages
פראטי וקליארי חוגגים הישארות/GettyImages, Alessandro Sabattini

ססואולו - קליארי 1:0

ניצחון החוץ המהולל של קלאודיו ראניירי ושחקניו הבטיח להם עונה נוספת בסרייה A וסייעו לחרוץ את גורלה של ססואולו, שירדה לסרייה B אחרי 11 שנים בליגה הבכירה. מתאו פראטי כבש בדקה ה-71 וג'אנלוקה לפאדולה הכפיל בפנדל בתוספת הזמן. מתאוס הנריקה המארח עוד הספיק לספוג כרטיס אדום לפני השריקה האחרונה. הקבוצה מסרדיניה שרדה בסטייל, עם ניצחון במשחק של להיות או לחדול.

השחורים-ירוקים פיתחו כמה שחקנים נפלאים בעשור שלהם בסרייה A. מנואל לוקאטלי, סימונה זאזה, ג'אנלוקה סקמאקה, מתאו פוליטאנו, ניקולה סאנסונה ומעל כולם דומניקו ברארדי - אלו רק חלק מהשמות. הם נתנו צ'אנס למאמנים מצטיינים כרוברטו דה זרבי ואוזביו די פרנצ'סקו והגיעו בשיאם עד המקום השישי (עונת 2015/16), אבל העונה ססואולו הסתבכה בתחתית ולא הצליחה להשתחרר ממנה. פציעה של ברארדי באמצע ינואר, פירקה בדיעבד את העסק וכעת היא שבה לליגת המשנה.

מונצה - פרוזינונה 1:0

על אף התבוסה לאינטר במחזור הקודם, פרוזינונה המשיכה ברצף שהיה לה טרם ההפסד ועם ניצחון קטן-גדול אצל מונצה, עלתה מעל הקו האדום והתקרבה להבטחת ההישארות בליגה. וואליד חדירה כבש בנגיחה מקרוב בדקה התשיעית בשער שהכריע את ההתמודדות, והעלה את האורחת מעל הקו האדום למקום ה-15 בטבלה, מרחק שתי נקודות מהקו האדום.

אודינזה - אמפולי 1:1

איזו דרמה ענקית קיבלנו במשחק התחתית שהעביר את ההכרעה למחזור הסיום. אמפולי כבר חגגה את הפנדל של אמבאי ניאנג בדקה ה-90 והתקרב להישארות בליגה, אבל פנדל דרמטי עמוק בתוספת הזמן (90+13) של לזאר סמארדז'יץ' חילק את הנקודות והוריד את אמפולי מתחת לקו האדום עם נקודה פחות מהקבוצה של פאביו קנאברו. מחר, ורונה תפגוש את סלרניטנה ותקווה להשיג שלוש נקודות שיבטיחו את ההישארות שלה וישאירו את מאבק הירידה בין אמפולי, אודינזה ופרוזינונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דוידה ניקולה מאמן אמפולי. GettyImages
דרמה ענקית שתסתיים בירידה? ניקולה/GettyImages

אינטר - לאציו 1:1

אחרי ההצהרות המדאיגות של נשיא המועדון סטיבן ז'אנג ולפני טקס האליפות, אינטר נחלצה מהפסד במשחק הביתי האחרון של העונה. דאיצ'י קמאדה היפני בעט מ-17 מטרים אל הרשת בדקה ה-32 והעניק ללאציו יתרון, אבל מאמנה לשעבר סימונה אינזאגי הכניס את המחליפים שלו וקיבל את השוויון כשאלכסיס סאנצ'ס הרים כדור חופשי והמגן דנזל דומפריס נגח פנימה שלוש דקות לסיום.

רומא - גנואה 0:1

אחרי שצברה שתי נקודות מתשע אפשריות בשלושת המשחקים האחרונים, רומא כבר לא תשיג את המקום החמישי והכרטיס לליגת האלופות. מה שנותר לדניאלה דה רוסי ושחקניו זה להקדים את לאציו במאבק על הכרטיס לליגה האירופית. אחרי שהיריבה השנואה סיימה בתיקו מול אינטר האלופה, רומא התקשתה מאוד מול גנואה העיקשת ובדקה ה-72 איבדה את לאנדרו פארדס שהורחק. אבל לרומא יש את לוקאקו, שבדקה ה-79 כבש את שער הניצחון ושמר את רומא במקום השישי.

שחקני אינטר חוגגים עם דנזל דומפריס. רויטרס
אינטר ללא הפסד ביתי מאז ספטמבר. דנזל דומפריס חוגג עם החברים/רויטרס

מחזור הסיום באיטליה:

אטאלנטה - טורינו
קליארי - פיורנטינה
אמפולי - רומא
פרוזינונה - אודינזה
גנואה - בולוניה

ורונה - אינטר
יובנטוס - מונצה
לאציו - ססואולו
מילאן - סלרניטנה
נאפולי - לצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully