וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטאלנטה הבטיחה כרטיס לליגת האלופות עם ניצחון 0:2 בלצ'ה

דה קטלארה וסקמאקה סידרו ניצחון ליגה חמישי רצוף וטעם טוב אחרי ההפסד בגמר הגביע. טורינו הפתיעה 1:3 את מילאן, פיורנטינה ונאפולי נפרדו ב-2:2 בשישי

תקציר משחק האליפות של אינטר: ניצחון 1:2 על מילאן בדרבי/ספורט1

אחרי שהעפילה לגמר הקונפרנס ליג שבו תפגוש את אולימפיאקוס ב-29 במאי, פיורנטינה הייתה זקוקה לניצחון על האלופה היוצאת נאפולי כדי להיות עם רגל וחצי במקום השמיני לכל הפחות ועונה אירופית נוספת בעד. היא אמנם נחלצה מפיגור מוקדם והשלימה מהפך, אבל זה הסתיים אמש (שישי) ב-2:2 שהותיר את המאבק על אירופה פתוח. הערב הבטיחה אטאלנטה את המקום החמישי עם 0:2 בחוץ על לצ'ה, וטורינו הפתיעה את מילאן.

חביצ'ה קברצחליה, שחקן נאפולי. GettyImages
הציל את נאפולי מהפסד והמאבק עדיין פתוח. קברצחליה/GettyImages

פיורנטינה - נאפולי 2:2

פיורנטינה, שהדיחה את מכבי חיפה מהקונפרנס ליג, עשתה את כל הדרך עד גמר המפעל שבו היא תפגוש את אולימפיאקוס בסוף החודש והיום הייתה לה הזדמנות לברוח לנאפולי ולטורינו ולהתבסס במקום השמיני בסרייה A, ששווה כרטיס לקונפרנס ליג בעונה הבאה, ללא קשר להצלחתה בגמר ב-29 במאי. היוולה נקלעה לפיגור מוקדם כי הבלם אמיר רמאני העלה את האלופה היוצאת ליתרון מהיר אחרי שמונה דקות מהפתיחה, אבל עד המחצית הושלם המהפך בזכות כריסטיאנו ביראגי (40) ואמבלה אנזולה (42) שעשו זאת תוך שתי דקות. נאפולי התשיעית בטבלה לא הרימה ידיים והשוותה בדקה ה-57 משער של חביצ'ה קרבצחליה, ששמר על מרחק 2 נקודות בין הקבוצות, אם כי לנאפולי נשאר משחק בית נגד לצ'ה במחזור האחרון והיא לא תלויה בעצמה, בעיקר כי לפיורנטינה יש לפני משחק החוץ נגד אטאלנטה משחק נוסף בחוץ נגד קליארי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שארל דה קטלארה (מימין) עם ג'אנלוקה סקמאקה שחקני אטאלנטה חוגגים. Image Photo Agency, GettyImages
הפנים לגמר הליגה האירופית. שארל דה קטלארה עם ג'אנלוקה סקמאקה/GettyImages, Image Photo Agency

לצ'ה - אטאלנטה 2:0

למרות האכזבה מההפסד בגמר הגביע, אטאלנטה עשתה את שלה עם ניצחון ליגה חמישי ברציפות והבטיחה את המקום החמישי והכרטיס לליגת האלופות, רגע לפני שתקבל עוד הזדמנות לתואר: ברביעי מול באייר לברקוזן בגמר הליגה האירופית. רומא כבר לא יכולה לסגור את פער שש הנקודות (לאטאלנטה יתרון על פניה במפגשים הישירים) וכך הקבוצה מברגמו בטוחה בין חמש הראשונות ועוד יכולה לשפר מיקום בשני המשחקים שנותרו לה. אחרי לא מעט החמצות במחצית הראשונה מול יריבה שעדיין לא הבטיחה באופן סופי עוד עונה בליגה, שארל דה קטלארה הקפיץ נהדר במתפרצת בדקה ה-48 והמבשל ג'אנלוקה סקמאקה הכפיל בחלוף ארבע דקות.

טורינו - מילאן 1:3

כמו בעונה שעברה, שוב טורינו ניצחה בביתה את מילאן בליגה ושמרה על סיכוי להשיג את המקום השמיני המוביל לאירופה בעונה הבאה. דובאן זפאטה כבש את הראשון בדקה ה-26 ואיבן איליץ' הכפיל לפני הירידה להפסקה. ריקרדו רודריגס הפגיז עם פתיחת המחצית השנייה מול האקסית וקבע 0:3 תוך 46 דקות. מילאן לא ויתרה, ועל אף שכבר הבטיחה את המקום השני, ראתה את איסמעיל בנאסר כבש מהנקודה הלבנה בשער מצמק שלא הספיק לרוסונרי.

איבן איליץ' טורינו. GettyImages
עדיין במאבק על אירופה. איליץ'/GettyImages

משחקי יום ראשון באיטליה:

ססואולו - קליארי
מונצה - פרוזינונה
אודינזה - אמפולי
אינטר - לאציו
רומא - גנואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully