וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד תעלה הרכב משני במחזור הנעילה. כנעאן, מוצ'ה ונחמני יפתחו

אחרי הבטחת ההישארות, מספר שחקני הרכב יקבלו מנוחה מול הפועל ירושלים (שבת, 18:00, ספורט3). רוברטסון לא צפוי להמשיך לעונה נוספת

תקציר: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

מ.ס. אשדוד

אחרי הבטחת ההישארות בליגת העל, מ.ס. אשדוד רוצה לסיים מחר את הפלייאוף התחתון ללא הפסד. הקבוצה של אלי לוי ניצחה שלוש פעמים בפלייאוף ושלוש פעמים סיימה בתיקו ומחר תרצה לעשות תוצאה טובה במחזור הסיום מול הפועל ירושלים. אלי לוי יאפשר מנוחה לכמה שחקני הרכב, אבל עדיין אמור לפתוח עם חמודי כנעאן, נועם מוצ'ה וסתיו נחמני, מגיבורי הניצחון על הפועל תל אביב.

קלארק רוברטסון שכבש את השער הראשון בבלומפילד לא צפוי לפתוח והוא ככל הנראה לא ימשיך לעונה נוספת, אף שרשם פלייאוף טוב. טום בן זקן שחזר מפציעה ושיחק במחזור האחרון, אמור לפתוח.

שחקן מ.ס. אשדוד, טום בן זקן. דני מרון
אמור להמשיך בהרכב. בן זקן/דני מרון

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים תסיים את הפלייאוף התחתון המוצלח במשחק חוץ באשדוד, מול היריבה שהבטיחה את מקומה בליגה והמשחק יהיה משוחרר עבור שני הצדדים, שכבר ממתינים לסיום העונה והפגרה שבדרך.

בצוות המקצועי מועדון כבר נמצאים חזק בהכנות לעונה הבאה, ישנן שיחות עם מכבי תל אביב בנוגע למושאלים, אך תשובות יתקבלו רק במהלך החודש הבא, כאשר נבחנות אופציות של זרים לעמדת הבלם והכנף. אדבאיו אדליי צפוי לעזוב בקיץ, אילוז' יאו עשוי להימכר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שוער הפועל ירושלים, אדבאיו אדליי. דני מרון
לא אמור לעלות מחר בשער וצפוי לעזוב. אדליי/דני מרון

טריוויה

* מ.ס. אשדוד לא הפסידה להפועל ירושלים בשלושת מפגשי הליגה האחרונים (שני ניצחונות על האפס ועוד 1:1 בטדי בעימות האחרון). כל 11 המפגשים האחרונים בכל המסגרות הניבו שערים, מאז ה-0:0 באשדוד במאי 2016, אז שיחקו השתיים בליגה הלאומית.

* מ.ס. אשדוד היא הקבוצה היחידה שלא הפסידה מאז חולקה הליגה לפלייאוף עליון ופלייאוף תחתון. היא צברה 12 נקודות בששת המחזורים האחרונים ושמרה על שער נקי בחמישה מהם.

* הפועל ירושלים לא מפסיקה לנצח בבית, אבל בחוץ היא סופרת ארבעה משחקים ללא ניצחון ו-352 דקות ללא שער, מאז הפנדל של מתן חוזז ב-1:1 מול הפועל חדרה.

* סך הכול יש להפועל ירושלים 10 נקודות חוץ העונה (רק להפועל פתח תקוה מאזן גרוע יותר) ושני ניצחונות בלבד כאורחת. לשם השוואה, בעונת החזרה לליגת העל היו לה 14 נקודות חוץ ובעונה שעברה היו לה 28 (הייתה בפלייאוף העליון).

הרכבי הקבוצות

שופט: דקל צינו
אצטדיון: אשדוד
קהל: 1626

משחקי המחזור:

שבת, 18:00: הפועל חדרה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע
שבת, 20:30: בני סכנין - מכבי חיפה (ספורט3)
שבת, 20:30: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה

ראשון, 20:00: הפועל פתח תקוה - מכבי נתניה

שני, 20:00: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully