וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהושפל עם ג'יזל, טום בריידי מודה: מתחרט על ה"רואסט", נזק לילדיי

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 13:00

בארה"ב התמוגגו מהמשדר בנטפליקס והקטילות על ברייידי, ג'יזל והבגידות, אבל הכוכב לשעבר מודה: "זה הלך לכיוון לא נכון". וגם: תחושת הבלבול שהוא מרגיש במהלך הפרישה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.5/ספורט1

בארה"ב זה הוגדר כ"הרואסט הגדול בכל הזמנים", אבל מתברר שבדיעבד טום בריידי מתחרט עליו, בעקבות ההשפעה של המשדר הטלוויזיוני המיוחד על שלושת ילדיו. "אהבתי כשהבדיחות היו עליי", אמר בריידי בפודקאסט "The Pivot" עם ריאן קלארק, פרד טיילור וצ'אנינג קראודר. "חשבתי שזה היה כל כך מהנה. אבל לא אהבתי את הדרך שבה זה השפיע על הילדים שלי.

"אז זה החלק הכי קשה; ההיבט המר-מתוק של משהו - כשאתה עושה משהו שאתה חושב שהוא בכיוון אחד ופתאום אתה מבין 'לא אעשה את זה שוב' בגלל האופן שבו זה השפיע, למעשה, על האנשים שאכפת לי מהם הכי הרבה בעולם".

טום בריידי לפני הרואסט לכבודו בנטפליקס. רויטרס
הלך לכיוונים שהוא לא ציפה. בריידי/רויטרס

ההערות של בריידי הגיעו בסוף הפודקאסט כאשר הוא נשאל על ידי טיילור - חברו לקבוצה עם ניו אינגלנד פטריוטס ב-2009 ו-2010 - אם הוא למד משהו על עצמו מה"רואסט" - המשדר ששדור בנטפליקס ובו שורה של קומיקאים ירדו עליו בעיקר ולמעשה על כל הנוכחים.

השאלה של טיילור הייתה יותר בהקשר של הקשר שלו עם חברי הקבוצה בחדר ההלבשה לאורך שנים, אבל בריידי במקום זאת התמקד בילדיו ג'ק, בנג'מין וויויאן.

"זה הופך אותך, במובנים מסוימים, להורה טוב יותר שעובר את זה", אמר. "לפעמים אתה נאיבי. אתה לא יודע, או שאתה מקבל קצת כמו, 'הו שיט!'.

"אני אוהב כשאנשים לועגים לי... אני רק רוצה לצחוק, אז רציתי לעשות את הרואסט. אתה פשוט לא רואה את התמונה המלאה כל הזמן. אז אני חושב שזה שיעור טוב עבורי כהורה. אני הולך להיות הורה טוב יותר בגלל זה".

בריידי הוסיף: "יחד עם זאת, אני שמח שכל מי שהיה שם נהנה מאוד. ואני כן חושב שבשבילי, מעבר לזה, מתיד נכון ש'אם אנחנו לא צוחקים על דברים, אנחנו בוכים מהם'. אני חושב שאנחנו צריכים ליהנות יותר. אהבנו לצחוק בחדר ההלבשה, בואו נעשה יותר מזה ונחגוג את ההצלחה. זה נותן הרבה תקווה לכולם".

כזכור, במהלך ה"רואסט" לעגו לא רק על בריידי, אלא גם לאשתו לשעבר ג'יזל בונדשן, אם שניים מילדיו וגרשותו, כשבין השאר טענו שם שהיא "בגדה בו עם המורה לקראטה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'יזל בונדשן, טום בריידי. GettyImages
ג'יזל בונדשן, טום בריידי/GettyImages

בריידי גם חשף היבט נוסף של הפרישה שמאתגר אותו.

"לפעמים אני מרגיש שאני קצת במכונת כביסה כרגע... לא ממש בטוח לאן אתה הולך, איך נראה לוח הזמנים. הסדר, ההרגלים, זה חיובי עבורנו בזמנים שונים; כשאין לך את זה, אתה מקפץ - אתה כמו כדור פינג-פונג.

"אני מרגיש שבאופן טבעי כקוורטרבק הייתי בשליטה. אהבתי להטיס את המטוס, להיות המפעיל. אני חושב שמה שאתה מבין בחיים זה שאתה לא כל כך שולט בהם. מה אני צריך לעשות יותר בחיים שלי? אני צריך להיות טוב יותר כשיש פחות שליטה. אני צריך להיות טוב יותר בתחום האפור הזה. אבור לי להיות לחוץ כשדברים לא הולכים בדיוק כפי שרציתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully