וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידוי סנסציוני והשפלה מג'יזל: הרואסט של טום בריידי מסעיר את ארה"ב

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 9:02

הודאה בעייתית, בדיחה מרושעת על גרושתו, עקיצה לטיילור סוויפט ופאדיחה בשידור חי לקים קרדשיאן: טום בריידי עבר "ROAST" מתוקשר בנטפליקס, באירוע שייצר שלל כותרות

טום בריידי, מי שנחשב בארה"ב לאחד הספורטאים הגדולים בתולדות אומה אחרי שבע זכיות בסופרבול, עבר הלילה ROAST בשידור חי בנטפליקס, באירוע לא רק גדוש בסלבריטאים - אלא גם ברגעים משעשעים ורגעי מבוכה, כמו גם הצהרות בעלות חשיבות אמיתית לעולם הספורט.

כך למשל ריידי התייחס לפרשת "דיפלייטגייט" שהסעירה את עולם הפוטבול. טום בריידי, היה הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס, הושעה מארבעה משחקים וקבוצתו נקנסה במיליון דולר, אחרי שנטען שהיא מוציאה את האוויר מהכדור במכוון - ובניגוד לחוק. היה זה לאחר חקירה מאומצת שנמשכה ארבעה חודשים, ובסיומה הגיעה ה-NFL למסקנה שהסבירות שבריידי ידע על כך גבוהה.

טום בריידי לפני הרואסט לכבודו בנטפליקס. רויטרס
טום בריידי לפני הרואסט לכבודו בנטפליקס/רויטרס
הקומיקאי קווין הארט בין ביל בליצ'ק לבין רוברט קראפט במהלך הרואסט של טום בריידי בנטפליקס. GettyImages
הקומיקאי קווין הארט בין ביל בליצ'ק לבין רוברט קראפט במהלך הרואסט של טום בריידי בנטפליקס/GettyImages

במהלך האירוע בריידי התייחס לפרשה, ומבחינת רבים הודה באשמה שלו ושל קבוצתו: "זוכרים את 'דיפלייטגייט'? ה-NFL הוציאה 20 מיליון דולר על החקירה ומצאו שככל הנראה הייתי מודע לזה. הייתם יכולים פשוט להביא לי את ה-20 מיליון, והייתי פאקינג אומר שעשיתי את זה! אתם מבינים מה אני אומר? אתם מבינים?".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

בנוסף, עבור חובבי הפוטבול נרשם אירוע מרגש, כאשר הבעלים של ניו אינגלנד רוברט קראפט אמר על ביל בליצ'ק (האיש שאחראי על השושלת של הפטריוטס) שהוא "המאמן הגדול בכל הזמנים", במעין "סולחה" פומבית אחרי מתיחות גדולה בין השניים בתקופה האחרונה.

כמו כן, בריידי לעג לקנזס סיטי צ'יפס האלופה ולטיילור סוויפט. "אתם אומרים שיש לכם את הצטדיון הכי רועש בליגה? מתברר שזה עוזר כשכל האוהדים שלך הם ילדות בנות 14.... ולכבוד טיי-טיי (סוויפט), בוא נזכור מה זה הצ'יפס: 50 שנים גרועות, 5 שנים טובות. Shake it off!".

הרגע הכי מביך ככל הנראה היה כאשר הקומיקאי ג'ף רוס התבדח על "פרשת המסאז'" של רוברט קראפט, הבעלים שנעצר והואשם בשידול לזנות אחרי שנתפס במכון עיסוי המספק שירותי מין. "טום הפך לשחקן פטריוט, עלה לניו אינגלנד, וביום הראשון של מחנה האימונים, הרוקי השחון הזה נכנס למשרדו של הבעלים רוברט קראפט ואמר 'אני ההחלטה הכי טובה שהארגון שלך קיבל אי פעם. אתה רוצה מסאז'?'". בריידי לא כל כך התלהב מהבדיחה על הנושא הרגיש, ניגש לרוס, ואמר לו ברצינות לא להתבדח על זה: "אל תדבר יותר על החרא הזה", לחש באוזנו.

בריידי גם ירד על קים קרדשיאן. "תודה רבה שאת כאן," אמר בריידי בשלב מסוים. "אני יודע שקים פחדה להיות כאן הלילה. לא בגלל האירוע, אלא בגלל שהילדים שלה בבית עם אבא שלהם [קניה ווסט]". לאחר מכן קרדשיאן עלתה על הבמה, ולמרבה המבוכה ספגה שריקות בוז מהקהל.

קים קרדשיאן סופגת שריקות בוז מהקהל

כמו כן, הקומיקאי קווין הארט לא היסס לעקוץ גם את ג'יזל בונדושן, גרושתו של בריידי, שעל פי הדיווחים, מערכת היחסים ביניהם כמעט גרמה לפרישתו, אבל הוא התעקש להמשיך לשחק בניגוד לרצונה. "אתה ז**נת את המאמן שלך כשעזבת את ניו אינגלנד", אמר הארט, "אבל זה מה שעושים כדי לשמור על האושר שלך. אתה יודע מי עוד ז**ן את המאמן שלו? ג'יזל. היא דפקה את מאמן הקראטה שלה.... איך לא ראית את זה טום? שחקן חכם שכמוך, לא הבין את זה? שמונה שיעורי קראטה ביום?! והיא עדיין חגורה לבנה". בונדושן, יש לציין, במערכת יחסים עם מאמן הג'יו ג'יטסו שלה החל מיוני 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully