וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה הודה: "ארסנל הייתה זוכה באליפות אם לא אורטגה"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי דיבר בכנות אחרי הניצחון 0:2 על טוטנהאם שקירב אותו לאליפות היסטורית, והודה לשוער המחליף שסיפק הצלות מכריעות. רודרי הוסיף: "הוא הציל לנו את החיים". ווקר צחק על אוהדי ארסנל

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

מעולם לא הייתה קבוצה בכדורגל האנגלי שזכתה בארבע אליפויות רצופות, אבל כעת כבר אפשר להצהיר שזה כנראה יקרה בשבוע הבא. מנצ'סטר סיטי לא הצליחה לנצח את טוטנהאם בחוץ במסגרת הליגה כמעט שש שנים, עד שהערב (שלישי) גברה עליה 0:2, שבה למקום הראשון ואם תנצח ביום ראשון את ווסטהאם תבטיח את האליפות העשירית בתולדותיה וכאמור הרביעית ברציפות, הישג שאף אחת לא השיגה מעולם.

ארלינג הולאנג חגג צמד והעלה את מאזנו ל-27 שערי פרמיירליג העונה - בעונה שבה הוא ספג לא מעט ביקורות על יכולתו - אבל גיבור המשחק היה השוער סטפן אורטגה. הוא עלה מהספסל בדקה ה-69 כדי להחליף את אדרסון הברזילאי שנפגע בראשו וסיפק שלוש הצלות אדירות שמנעו מטוטנהאם להשוות. התרנגולים היו זקוקים לשלוש נקודות כדי לשמור על סיכוי להעפיל לליגת האלופות, אוהדי הקבוצה שמחו מההפסד - אמנם אסטון וילה הבטיחה את השתתפותה בליגת האלופות על חשבונם, אבל הם מבחינתם לפחות "דאגו" לכך שארסנל לא תזכה באליפות ראשונה מאז 2004 בזכותם.

גווארדיולה נופל על הדשא בהחמצה

דומה? מרטינס מול קולו מואני בגמר המונדיאל ואורטגה עוצר את סון

אורטגה נבחר למצטיין המשחק על אף הצמד של הולאנד והעובדה ששיחק 21 דקות בלבד ורודרי הודה: "הגענו לכאן כדי לנצח וזה מה שעשינו, אבל אורטגה הציל לנו את החיים".

בדומה לרודרי, גם פפ גווארדיולה שיבח את השוער המחליף שלו: "אורטגה הציל מצבים מעולים, אחרת ארסנל הייתה זוכה באליפות. תמיד ידענו איזה שוער טוב הוא, שהרבה פעמים שיחק והיה מצוין. לדעתי באחד על אחד הוא אחד השוערים הכי טובים שראיתי בחיי. ידענו שנצטרך לסבול וזה מה שהיה, כך יהיה גם נגד ווסטהאם. עכשיו אני עייף ולא רוצה לחשוב על המשחק הבא, ממחר נתחיל לחשוב".

קווין דה בראונה, שירד עם אדרסון מהמגרש בעקבות מכה שספג ברגלו, אמנם לא בלט יתר על המידה, אבל זכה למחמאות על הבישול בשער הראשון: "הוא אפילו לא היה צריך להסתכל כדי לדעת איפה הולאנד נמצא", שיבח אותו הפרשן ושחקן העבר ג'יימי רדנאפ. דה בראונה, כך נטען, אמור להיות כשיר למחזור סיום העונה בראשון נגד ווסטהאם ולגמר הגביע נגד מנצ'סטר יונייטד בשבת הבאה (25 במאי).

כשנשאל גווארדיולה על החילופים אמר: "קווין נפגע בקרסול ואדרסון בעין, הרופא אמר לי שהוא לא יכול לראות כמו שצריך ושצריך להחליף אותו".

גם הקפטן קייל ווקר התייצב מול המצלמות אחרי המשחק וכאשר נשאל על הנפצים והזיקוקים שירו אוהדי ארסנל מחוץ לבית המלון שלהם בלילה לפני המשחק בניסיון להפריע להם, עקץ: "היה לי קשה לישון בלילה, בקושי ישנתי. אחר כך הגענו לבית המלון ושמענו שאוהדי ארסנל ניסו בלילה להפריע לנו, אבל הם פספסו אותנו כי לא היינו שם", אמר וצחק בקול.

אונאי אמרי ואנשי אסטון וילה חוגגים את ההעפלה לליגת האלופות

מן העבר השני, מאמן טוטנהאם אנג' פוסטקוגלו לא הסתיר את אכזבתו מההפסד ששולח את התרנגולים לליגה האירופית בעונה הבאה ואמר על האווירה שהייתה הערב באצטדיון לאור רצון האוהדים שארסנל לא תזכה באליפות: "זו לא הייתה האווירה הרגילה שיש לנו במשחקי הבית. זה מה שיש. ב-48 השעות האחרונות הבנתי שהיסודות של המועדון די שבריריים, בתוך המועדון ומחוצה לו".

עוד אמר על המשחק: "זה היה משחק טוב מאוד עם מצבים גדולים לשתי הקבוצות. אני מאוכזב כמובן כי נענשנו על הטעויות שלנו, אבל הגענו למצבים והיינו צריכים להבקיע. סון הגיע להזדמנות מצוינת שהוא בדרך כלל מבקיע ממנה, כך גם קולוסבסקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully