וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש בריאיון: "הייתי הכי לחוץ בעולם לפני הפועל תל אביב"

14.5.2024 / 14:00

ההודעות מאוהדי בית"ר שביקשו ממנו להוריד את הפועל ("הלוואי שלא היו יורדים, עשו לי צמרמורת"), האמונה באשדוד ("אמרתי לשופט שבאנו לנצח") והסוד ("לא יכולתי לזנק לימין"). השוער נשאר בליגה ומסמן מטרות גדולות: "כנעאן יכול להיות הטוב בארץ"

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:0/ספורט1

שלושה ימים אחרי ההישארות הדרמטית של מ.ס. אשדוד בליגת העל, אריאל הרוש יכול לקחת נשימה עמוקה ולסמן לעצמו וי גדול. "אני כל כך מאושר שעשינו את זה. בדיוק בשביל זה החלטתי לעשות את הצעד שרבים לא חשבו שהוא נכון ולעזוב את הפועל באר שבע. רציתי לחוות שוב את הכדורגל, כשאני יכול להטביע בו חותם. להשפיע, להיות דומיננטי ולשמחתי הטבעתי חותם באשדוד ועמדנו במשימה עם כל המורכבות שהיתה בעונה הזו באשדוד".

הרוש יהיה בעוד פחות משבועיים בן 36. את הפועל באר שבע עזב בקיץ שעבר, כשבמועדון מאוד רצו שהוא ישאר אבל לא הבטיחו לו להיות שוער ראשון. זה לא היה מספיק עבורו אחרי שנתיים בהן היה על הספסל. הוא בקושי ראה דשא וזה לא התאים לו. הוא החליט לעבור לאשדוד אחרי שזו סיימה עם יואב ג'רפי. "עברנו חתיכת עונה, אבל הסוף מתוק מאוד. לנצח בבלומפילד את הפועל ולהישאר בליגה זה באמת הישג גדול".

שוער מ.ס. אשדוד, אריאל הרוש עם מאמן השוערים עידו נחושתאי. קובי אליהו
רגע של סיפוק. הרוש/קובי אליהו

קח אותי לשבוע שעבר. הימים שלפני המשחק. הרי ירדת ליגה עם הפועל תל אביב בפעם שעברה וידעת שמחכים לכם 25 אלף צופים.

"שמע, ירדתי עם הפועל בעונה מאוד קשה שהיא עברה. עם הורדת 9 נקודות, פירוק, עזיבת 12 שחקנים. אבל כן, זו הייתה ירידה לא פשוטה והנה אני בא להתמודד מולה ראש בראש. הייתי הכי לחוץ בעולם לפני המשחק הזה. מעולם לא הייתי כל כך לחוץ ומה שהוסיף ללחץ הייתה פציעת הכתף שלי אותה הסתרנו. נפצעתי שבוע קודם מול בית"ר ירושלים כשמיירון ג'ורג' נכנס בי בכתף. עשיתי זריקות ולא התאמנתי. הגענו לשבת והכאבים לא עברו. דוקטור דרור לינדנר, הרופא של מכבי תל אביב שעובד איתנו גם, הגיע אלינו למלון כמה שעות לפני המשחק ונתן לי שתי זריקות. ובכל זאת דברים לא השתפרו. עליתי לחימום והרגשתי כאבים והגבלה. לא הצלחתי לזנק לצד ימין בגלל הכאבים. נלחצתי מאוד בחימום והייתי מוטרד, אבל הבאתי את כל הניסיון שלי ודיברתי עם עצמי. אמרתי לעצמי שזה להיות או לחדול, והצלחתי להיות מרוכז עם כל זה שהיו 25 אלף איש. היו לי צמרמורות בגוף מהאווירה".

למה היית לחוץ במיוחד מהמשחק? הרי אשדוד זה מועדון די צנוע וללא קהל גדול ותקשורת שדורשים קבלות.

"לא רציתי בשום אופן לרדת ליגה. אני אחד שמתחבר מאוד למקום בו הוא נמצא ובטח כשיש איש כמו ג'קי בן זקן בראש המערכת. לא הייתי מוכן לרדת ליגה. עשינו פלייאוף מצוין עם שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. בחמישה משחקים מתוך שישה לא ספגתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
מוטי ברשצקי (מימין), טוטו תמוז, אריאל הרוש שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סגירת מעגל. הרוש אחרי ירידת הליגה עם הפועל תל אביב ב-2017/ברני ארדוב

עשיתם את זה עם אלי לוי שהוא מאמן בעונה ראשונה בליגת העל.

"ביחס לזה שאלי מאמן עונה ראשונה בליגת העל, התפקוד שלו היה מצוין. הוא לא הקרין עלינו לחץ. הוריד לחץ. סמך עלינו. אלי מאוד הצליח בפן המנטלי מולנו".

האמנת שאפשר לנצח בבלומפילד או שרצית תיקו ולהביא את ההכרעה למחזור האחרון באשדוד?

"האמנתי שאנחנו באים לבלומפילד לנצח כי אנחנו טובים יותר. בדקה 15 בערך היה לי קטע עם מביאי הכדורים, כי הם הביאו כדורים לא טובים והחזרתי להם אז גל לייבוביץ' השופט בא אלי בריצה וצעק: 'תתחיל לשחק. אל תעביר זמן'. אמרתי לו: 'אני מעביר זמן? אנחנו באנו לנצח. לא לסחוט תיקו'".

פנו אליך אוהדים של הפועל בימים שלפני המשחק וניסו להשפיע עליך?

"אוהדי הפועל לא פנו, אבל אוהדי בית"ר שלחו הודעות וכתבו לי להוריד את הפועל, אבל זה לא עניין אותי. אני רציתי להשאיר את אשדוד וחבל שגם הפועל לא נשארה, כי היא קבוצה מאוד חשובה בליגת העל. הקהל של הפועל עשה לי צמרמורת בגוף במשחק הזה. אני מאחל להם לחזור כמה שיותר מהר".

מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי. דני מרון
על אלי לוי: "הוא הוריד לחץ. סמך עלינו. הוא מאוד הצליח בפן המנטלי"/דני מרון

יש לך חוזה לעוד עונה באשדוד.

"טוב לי באשדוד ואני ממשיך. עברתי לגור באשדוד כבר לפני שנה".

איך עברת את שבעת החודשים האחרונים?

"אני ירושלמי ואני רגיל בענייני הביטחון. לא היה פשוט, אבל עברנו את הטילים והאזעקות".

את מי הגדולות צריכות לקנות מאשדוד?

"חמודי כנעאן הוא שובר שוויון. הוא יכול להיות השחקן הטוב בארץ. לא נהנינו ממנו הרבה כי הוא היה פצוע. אבל חמודי אדיר. יש עוד צעירים מוכשרים בקבוצה כמו נועם מוצ'ה, רביד אברג'יל, רועי לוי שיכול להיות שחקן כנף התקפי מצוין, יש את אילי טמם. יש חומר צעיר טוב מאוד במועדון. אמרתי לג'קי אחרי המשחק: 'בוא נפציץ עונה הבאה ונבנה קבוצה לפלייאוף עליון'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully