וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק בין מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם יכריע את אליפות אנגליה"

הפרשן גארי נוויל טוען: סיטי "מכונה" ותגיע רגועה למשחק, אבל טוטנהאם תיתן הכל גם אם זה יעניק ליריבתה השנואה אליפות. הכל לקראת הקרב המכריע (שלישי, 22:00, ספורט1)

תקציר ליגה אנגלית: פולהאם - מנצ'סטר סיטי 4:0/ספורט1

גארי נוויל מעריך שהמשחק בין מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם מחר (שלישי, ספורט1, 22:00) יהיה זה שיכריע מי תהיה אלופת אנגליה.רק עוד שלושה משחקים נותרו במסגרת קרב האליפות הצמוד בין סיטי לארסנל, ועל פי נוויל - שתי המתמודדות ינצחו בוודאות את המשחק הביתי האחרון שלהן מול ווסטהאם ואברטון בבית. משמע: למשחק של סיטי מול טוטנהאם תהיה את ההשפעה המכרעת.

"יום שלישי יכריע", אמר נוויל בפודקאסט עמו, "כבר לפני חודש אמרתי שאני מצפה למשחק של מאן סיטי נגד טוטנהאם. יש עוד כמה רגעים לאורך הדרך, אבל הכל מתנקז למשחק של יום שלישי בלילה. ביום ראשון, סיטי וארסנל לא יעשו טעויות.

"ביום שלישי בערב הכל ייקבע, ועולה השאלה הגדולה: האם טוטנהאם מסוגלת לשחק? האם היא מסוגלת לייצר בעיות לסיטי? היא יכולה, אבל האם היא תצליח לנצל את מעט ההזדמנויות שיהיו לה במשחק?".

רישרליסון, טוטנהאם, מול רובן דיאש, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
המשחק שיכריע את האליפות? רישרליסון ודיאס/רויטרס

כמובן שישנה הדילמה הקלאסית, של טוטנהאם ואוהדיה שיודעים שניצחון יסדר אליפות ליריבה הכי מושבעת ושנואה שלהם מלונדון, אבל לתרנגולים עוד יש סיכוי במאבק מול אסטון וילה על המקום הרביעי. נוויל מאמין שטוטנהאם תעשה את המיטב, מול סיטי שחייבת שני ניצחונות כי הפרש השערים של ארסנל טוב יותר.

"סיטי תעשה מה שארסנל עשתה באולד טראפורד: וזה להתרכז במשחק שלך, במשימה שלך, ולנצח. זה מה שהם עושים תמיד. הם היו במצב הזה הרבה פעמים, כשנדחפו על ידי ליברפול ועמדו בלחץ. זה לא חריג מבחינת השחקנים של סיטי, המצב הזה. הוא לא ייכנסו לפאניקה, וזאת בעיה עבור ארסנל. אין שם מאמן, או שחקן, או אוהדים, שנלחצים ומודאגים יתר על המידה. יש להם אמונה עצמית גדולה.

"יהיה מעניין ביום שלישי במיוחד אם טוטנהאם תבקיע ראשונה. ברור שיש את הדיבור הקבוע על כך שטוטנהאם לא תתתאמץ כדי לעזור לארסנל, אבל אני בטוח שהשחקנים שלה יעשו את המיטב". יש לציין שסיטי הפסידה את כל המשחקים שלה באצטדיון של טוטנהאם מאז שעברה אליו ב-2019. משחק הליגה הקודם ביניהן נגמר ב-3:3 באיתיחאד, אבל בגביע סיטי ניצחה את טוטנהאם בחוץ והדיחה אותה בסיבוב הרביעי.

"אני מניח ששחקני סיטי צפו במשחק של ארסנל באולד טראפורד, ואמרו לעצמם 'אולי משהו יקרה פה'... אבל עכשיו הם שוב מרוכזים בעצמם. הם כמו מכונה. הם יודעים לעשות את הסוויץ', למשחק באצטדיון שהיה כל כך קשה עבורם".

עוד בוואלה!

ארסנל שברה שיא ניצחונות, האברץ: "אהיה אוהד טוטנהאם בשלישי"

לכתבה המלאה
מוחמד סלאח, שחקן ליברפול. רויטרס
גם ליברפול יכולה להשפיע על מרוץ האליפות/רויטרס

אגב, דבר מכריע נוסף הוא המשחק של ליברפול הערב נגד אסטון וילה: אם ליברפול מנצחת בווילה פארק (22:00, ספורט1), לטוטנהאם יהיה על מה להילחם. אם וילה מנצחת, לטוטנהאם לא יהיה סיכוי לסיים במקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully