וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל שברה שיא ניצחונות, האברץ: "אהיה אוהד טוטנהאם בשלישי"

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 21:56

התותחנים גברו על יונייטד, ומאמינים שהיריבה העירונית טוטנהאם תוכל לעצור את מנצ'סטר סיטי ולעזור להם בקרב על התואר: "הכל יכול לקרות" (שלישי, 22:00, ספורט1)

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 1:0/ספורט1

ארסנל לא מוותרת. הערב (ראשון) התותחנים גברו 0:1 על מנצ'סטר יונייטד העייפה, הפצועה והחלשה ועלו זמנית למקום הראשון בטבלת הפרמיירליג. מנצ'סטר סיטי כמובן תוכל לחזור לפסגה, כשהיא עם משחק חסר, אותו תשחק ביום שלישי מול טוטנהאם (22:00, ספורט1), היריבה הגדולה של ארסנל, שמצדה שואפת לסיים במקום הרביעי.

שחקני ארסנל חוגגים. רויטרס
עושים את העבודה. ארסנל/רויטרס

"אולי זה לא היה המשחק הכי יפה, אבל מגיע הרבה קרדיט לחבר'ה", אמר לאנדרו טרוסאר, כובש שער הניצחון, "עשינו הגנה טובה, שוב שמרנו על שער נק, התקשינו עט בסיום כך שזה ניצחון מתוק. אנחנו ברצף יפה, כך שנחכה למשחק האחרון, אתה אף פעם לא יודע מה יכול לקרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ארסנל שברה את שיא המועדון לניצחונות בעונה (27) ושיפרה את ההישג שרשמו "הבלתי מנוצחים" ב-2003/04 (26). אבל הבעיה של ארסנל זה שמנצ'סטר סיטי נראית בלתי מנוצחת, והיא עם שבעה ניצחונות ליגה רצופים. קאי האברץ יודע ש"המשימה שלנו היא לנצח בכל משחק, ולהפעיל לחץ על סיטי. נחמד להיות במיירוץ האליפות, ובכל שבוע להיות במיטבך. וכשאתה עושה, אתה מרגיש טוב. יש עוד משחק אחד, והכל יכול לקרות". האברץ נשאל האם יצפה במשחק של טוטנהאם נגד סיטי, ואמר: "אני הולך להיות האוהד הכי שרף של טוטנהאם! נקווה לטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully