וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שניות "חולניות" של דנבר גמרו את מינסוטה. אדוארדס: "שימשיכו לדבר"

עודכן לאחרונה: 13.5.2024 / 9:40

הנאגטס הראו "לב של אלופים" והשוו ל-2:2 מול מינסוטה, סל מטורף של מארי סימל את שינוי המומנטום: "אל תספידו אותנו". אדוארדס מוכן לאתגר, וממשיך בטראש (אבל אל תשוו אותו לג'ורדן)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.5/ספורט1

אלה היו 20 שניות מכריעות, שסידרו לא רק 8 נקודות, אלא גם סימלו את הלך הרוח על המגרש, ואולי של הסדרה כולה. זה התחיל כאשר ניקולה יוקיץ' פירק את הדאבל-טים שמולו ומצא את קנטביוס קולדוול-פופ פתוח לשלשה. לאחר מכן נוספה חטיפה, ומסירה מהירה למייקל פורטר ג'וניור שהטביע במתפרצת. ואז הגיע ג'מאל מארי, שהוסיף חטיפה נוספת ווהרבה מעבר לקו מחצית המגרש קבר שלשה אדירה.

וכך, בטווח של 20 שניות מסחררות, דנבר קלעה שמונה נקודות ממש לפני הירידה להפסקה של משחק 4 והגדילה את היתרון שלה מ-7 ל-15. זה השאיר את מינסוטה ואת אוהדיה המומים, ודנבר המשיכה משם בדהרה לניצחון 107:115 שהשווה את הסדרה ל-2:2 בחצי גמר המערב.

ניקולה יוקיץ' מול קרל אנתוני טאונס, דנבר מול מינסוטה. GettyImages
שוב שלט במשחק, וקלע בכל פעם שקבוצתו הייתה זקוקה לו. יוקיץ'/GettyImages

הנאגטס עזבו את דנבר ביום חמישי בפיגור 2:0 והרגישו כאילו רבים הספידו אותם מול הוולבס הלוהטים, כשהפרשן צ'ארלס בארקלי אף מצהיר ש"ראיתי מספיק, זה ייגמר בסוויפ". אבל כעת הנאגטס חוזרים לקולורדו לאחר שהחזירו את יתרון הביתיות, ובעיקר את המומנטום והביטחון.

כשנשאל מה הקבוצה שלו גילה במיניאפוליס במהלך שני משחקי החוץ האלה, מאמן דנבר מייקל מאלון ציטט את מאמן יוסטון רוקטס לשעבר, רודי טומג'נוביץ'. "מה שגיליתי זה שרודי טי צודק, בנאדם", אמר מאלון. "'לעולם אל תזלזל בלבו של אלוף'. הם מיהרו למחוק אותנו, אבל החבר'ה האלה... זכינו באליפות לפני שנה. נסענו למיאמי בגמר, ניצחנו שני משחקים ברציפות, הקבוצה הזו נבחנה שוב ושוב, ותמיד מצאה דרך למצוא פתרון לכל מה שזרקו עלינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן דנבר נאגטס מייקל מאלון לצד ג'מאל מארי. David Berding, GettyImages
רודי טי צדק. מאלון ומארי/GettyImages, David Berding

"הסדרה הזו רחוקה מלהיגמר. אנחנו לא חוגגים, זה 2:2... אבל מה שגיליתי על הקבוצה שלנו זה שהשחקנים כן מאמינים בעצמם. ויותר חשוב, יש לנו קבוצה שמתנהגת כפי שהייתם מקווים שקבוצה אלופה תנהג".

בניגוד למשחק 2 כשההגנה של מינסוטה פירקה אותם בדרך ל-106:80 בדנבר, הפעם הנאגטס שלטו. למרות 44 נקודות של אנתוני אדוארדס, הנאגטס הראו מגוון של נשקים, בראשות ארון גורדון, הגבילו את קארל-אנטוני טאונס על 5 מ-18 מהשדה, והיו דומיננטיים משני צדי המגרש.

גורדון קלע את 10 הזריקות הראשונות שלו מהשדה לפני שסיים עם 11 מ-12 בדרך ל-27 נקודות, שבעה ריבאונדים ושישה אסיסטים. "הוא היה השחקן הכי טוב שלנו הערב", אמר יוקיץ'. "הוא עשה הכל". יוקיץ' כמובן היה מעל כולם, כשה-MVP הזכיר למה זכה בתואר כשקלע 35 נקודות, והוסיף שבעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים פלאס שלוש חטיפות. ג'מאל מררי הוסיף 19 נקודות, שמונה אסיסטים וחמישה ריבאונדים - וכמובן את הזריקה ששברה את מינסוטה.

ארון גורדון מול אנתוני אדוארדס, דנבר נאגטס מול מינסוטה טחמברוולבס. רויטרס
לפעמים כיף להיות עם הגב לקיר. גורדון/רויטרס

"זה היה חולני", אמר גורדון על הזריקה שהשלימה ריצה אדירה של שמונה נקודות. "כלומר, זה היה מטורף, בנאדם. מארי משלושת-רבעי מגרש לשלשה, פשוט חולני". 20 השניות הקטלניות האלה הגיעו אחרי שמינסוטה צימקה פיגור של 16 נקודות ל-7 בלבד עם 48.3 שניות לסיום הרבע השני. "כן, זה כאב," אמר טאונס. "עשינו ריצה טובה כדי להחזיר את עצמנו למשחק וקיבלנו קצת מומנטום, הדלקנו קצת את האולם, ואז הם עשו מה שהאלופים המגנים עושים. זה בהחלט שלח אותנו למחצית עם טעם רע בפה. אז אנחנו פשוט צריכים להיות טובים יותר בפעם הבאה".

גורדון ידע שהנאגטס יגיבו כפי שהגיבו. "אני אוהב כשאנשים לא סופרים אותנו", אמר גורדון. "הרבה מהחבר'ה האלה הוספדו בעבר בקריירה שלהם. הם היו האנדרדוגים או הסוס השחור בעבר. הם פעלו כשהגב שלהם צמוד לקיר. אהבתי את האתגר".

שחקן מינסוטה טימברוולבס אנתוני אדוארדס. David Berding, GettyImages
נשאר מתוסכל. אדוארדס/GettyImages, David Berding

פתאום אסור להשוות בין אנתוני אדוארדס למייקל ג'ורדן

אנתוני אדוארדס עשה הכל, אבל גם הוא לא נכנע. בסיום הוא נראה מחליף כמה מילים עם ג'מאל מארי, והסביר: "רק אמרתי לו שאנחנו אוהבים את זה, שימשיך לדבר. אני אוהב את זה. אנחנו אוהבים את זה. אני בטוח שהוא שמע אותי. הם שמעו אותי. אנחנו חיים בשביל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully