וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המומנטום התהפך: דנבר חגגה במינסוטה, אינדיאנה פירקה את הניקס

יוקיץ' כיכב (35), מארי צלף, והאלופה ניצחה במינסוטה פעם שנייה ברציפות, 107:115, למרות 44 של אדוארדס. הפייסרס הביסו את הניקס ב-32 הפרש והשוו ל-2:2

תקציר כדורסל ספרדי: ולנסיה - ריאל מדריד 93:99/ספורט1

משחקי הפלייאוף וחצאי הגמר האזוריים נמשכו הלילה (בין ראשון לשני), כשבמשחק הראשון אינדיאנה פירקה את הניקס והשוותה מולם את הסדרה ל-2:2, ובהמשך דנבר עשתה את אותו דבר למינסוטה כשגברה עליה שוב בחוץ והשוותה גם היא עם ניצחון שני רצוף.

ארון גורדון מול אנתוני אדוארדס, דנבר נאגטס מול מינסוטה טחמברוולבס. רויטרס
27 נקודות גדולות. גורדון/רויטרס

מינסוטה - דנבר 115:107 (הנאגטס השוו ל-2:2 את הסדרה)

אף פעם אל תספידו את האלופה, אל תמהרו לפקפק ב-MVP. ניקולה יוקיץ' הוליך הלילה את דנבר לניצחון חוץ נוסף במינסוטה, כאשר קלע 35 נקודות, 16 מהן ברבע האחרון, בניצחון החוץ השני ברציפות של הנאגטס, שמחזירים אליהם לא רק את יתרון הביתיות, אלא גם את המומנטום.

מינסוטה הנחושה פיגרה כבר מהפתיחה, שוב נקלעה לפיגור דו ספרתי מוקדם מדי מבחינתה, ובכל פעם שאיימה לחזור ולהדליק את הקהל, יוקיץ' היה שם כדי להחזיר אותה לקרקע. רגע סמלי שכזה היה בירידה להפסקה: הוולבס היו בפיגור 10 וקיוו לרדת להפסקה בפיגור חד ספרתי אבל איבדו כדור ואיפשרו לקווין פורטר להגדיל את היתרון ל-12, בהמשך שוב מיהרו להוציא את הכדור לחצי של דנבר - אבל ג'מאל מארי גנב אותו וזרק כמעט משלושת רבעי מגרש זריקה מדהימה פנימה שהגדילה את הפער ל-15 בהפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניקולה יוקיץ' מול קרל אנתוני טאונס, דנבר נאגטס מול מינסוטה טחמברוולבס. רויטרס
טאונס קרטע, הוא פרח. יוקיץ'/רויטרס
ג'מאל מארי מול אנתוני אדוארדס, דנבר נאגטס מול מינסוטה טחמברוולבס. רויטרס
סל שהבהיר: זה שלנו. מארי/רויטרס

מארי המשיך במומנטום, וקלע 12 מתוך 19 הנקודות שלו ברבע השלישי, כשבכל המחצית השנייה דנבר מוליכה בהפרש דו ספרתי מלבד לאורך 3:19 דקות במצטבר. אנתוני אדוארדס מנגד המשיך סדרה מרשימה, ושוב נתן הצגה עם 44 נקודות שכללו חדירות עוצמתיות וקליעה מבחוץ (סך הכל 16 מ-25 מהשדה) שהמחישו את הכישרון, אבל למרות יתרון בריבאונד 31:42 למינסוטה, דנבר הייתה זו שהתעלתה. "משחק 2 בהחלט העיר אותנו", הודה מארי בסיום, "הבנו שאנחנו לא יכולים להיות שאננים".

מייק קונלי קלע 15 נקודות, קרל אנתוני טאונס סיים עם 13 נקודות ו-12 ריבאונדים אבל רק ב-5 מ-18 מהשדה (החטיא את 7 הזריקות הראשונות שלו), רודי גובר נתן עבודה עם 11 נקודות ו-14 ריבאונדים - אבל מנגד ארון גורדון שוב היה הסלע שדנבר צריכה עם 27 נקודות. גורדון, ג'סטין הולידיי (10 נקודות) כריסטיאן בראון (11 נקודות) ורג'י ג'קסון סיימו ביחד עם 8 מ-11 מהשלוש, והיו אחראים על ריצת 4:26 בין סוף הרבע הראשון לתחילת השני. כעת הסדרה חוזרת לדנבר למשחק 5 ביום שלישי בלילה. "לא חשבנו שיהיה קל", הודה אדוארדס, "אמרתי למארי שימשיכו לדבר, אנחנו אוהבים את זה".

שחקן ניו יורק ניקס ג'יילן ברונסון מול ההגנה של אינדיאנה פייסרס. רויטרס
שותק לחלוטין. ברונסון/רויטרס

אינדיאנה - ניו יורק 89:121 (הפייסרס השוו ל-2:2 בסדרה)

ניצחון גדול לפייסרס, מפלה מדאיגה לניקס. רבים תהו האם חלוקת הדקות הלא מאוזנת בניו יורק תפגע בקבוצה ותייצר עייפות, כששחקנים כמו ג'וש הארט, דונטה דיוונצ'נזו וג'יילן ברונסון משחקים 40 דקות ומעלה בכל משחק באינטנסיביות גבוהה. נדמה שהפעם ניו יורק שילמה את המחיר, כשהתפרקה כבר ברבע הראשון, בדרך להפסד. בנוסף לאו-ג'י אנונבי שחסר מאוד הלילה לניו יורק, גם איזיאה הרטנשטיין נפגע בכתפו ונראה סובל מכאבים.

טי ג'יי מקונל, אינדיאנה פייסרס. רויטרס
המומנטום אצלם. מקונל והפייסרס/רויטרס
טייריס הליברטון, שחקן אינדיאנה פייסרס. רויטרס
ניצלו את העייפות. הליברטון/רויטרס

הניקס נקלעו לפיגור 23 נקודות כבר אחרי 10 דקות (11:34 למארחת) וסיימו את הרבע הראשון עם 14 נקודות בלבד ב-6 מ-23 מהשדה (26 אחוז), רק 1 מ-8 מהשלוש ואפילו מהעונשין הם קלעו רק 1 מ-4. ג'יילן ברונסון סיים את הרבע עם נקודה אחת ו-0 מ-5 מהשדה.

האורחים, שניצחו את שני המשחקים הראשונים בגארדן אבל נכנעו במשחק השלישי אחרי קרב צמוד, קיוו להתאושש ברבע השני, אבל גם בו אינדיאנה חגגה והגדילה את הפער - וירדה להפסקה ביתרון מדהים 41:69. מהר מאוד הניקס החליטו לוותר על המשחק ולתת מנוחה לכוכבים, ויקוו להחזיר לעצמם את היתרון בסדרה במשחק החמישי והקריטי, אותו יארחו בעוד יומיים בתפוח הגדול.

טייריס הליברטון שוב הצטיין במדי אינדיאנה וב-28 דקות קלע 20 נקודות. פסקל סיאקם קלע 14, טי-ג'יי מקונל 15 והוסיף 10 אסיסטים. בצד השני ג'וש הארט, הלב של הניקס, סיים ערב חלש מאוד עם 2 נקודות בלבד (1 מ-6 מהשדה), ברונסון קלע 18 בסופו של דבר אחרי הפתיחה הגרועה (6 מ-17 מהשדה), גם דיווינצ'נזו לא פגע בכלום וסיים עם 7 נקודות ב-3 מ-13 מהשדה. סך הכל ניו יורק קלעה 7 מ-37 מהשלוש (18.9 אחוז). הפער כבר צמח ל-40 הפרש ברבע הרביעי (63:103), והצטמק מעט בדקות הגארבג' טיים. כעת ניתן לראות איזו השפעה תהיה למשחק על המשך הסדרה, כשהמומנטום עבר צד, עם ניצחון שני רצוף לקבוצה של קרלייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully