וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה הופתעו מהפרגון של נוייר לחילוף: "הכל בסדר, לדניאל פרץ מגיע"

עודכן לאחרונה: 13.5.2024 / 7:26

השוער הגרמני של באיירן מינכן החמיא לישראלי שערך בכורה: "מגיע לו לקבל דקות". טוכל לא נפרד מהאוהדים במשחק הבית האחרון: "מעדיף ללכת לחדר הלבשה"

תקציר: באיירן מינכן - וולפסבורג 0:2/ספורט1

בבאיירן לא רק מעריכים את דניאל פרץ, אלא כנראה גם מחבבים אותו. היום (ראשון) הוא רשם את הופעת הבכורה שלו בבונדסליגה כשוער באיירן מינכן, כאשר נכנס כמחליף במקום מנואל נוייר. פרץ, שצפוי להיות מושאל לקבוצה אחרת בעונה הבאה על מנת לצבור ניסיון, נכנס בדקה ה-74 והיה שותף לניצחון הביתי 0:2 על וולפסבורג, כאשר הבווארים שבו למקום השני בטבלה לעיני כ-75 אלף צופים.

"להיות מוחלף כשוער זה אף פעם לא מקובל", כתבו ב"סקיי" הגרמני, "אבל מנואל נוייר דווקא אהב את הפעולה יוצאת הדופן בהופעה ה-500 שלו בליגה. 'הכל בסדר', אמר הקפטן לאחר ה-2:0, בו ויתר על מקומו בשער לפרץ". לאחר מכן נוייר הוסיף: "דניאל נתן כל כך הרבה לקבוצה והפיק הופעות טובות, אז פשוט מגיע לו לקבל את הדקות האלה". נוייר אף ציין שהחילוף היה מתואם מראש, ושבאיירן "לא הייתה תחת איום" כשהחילוף נעשה.

דניאל פרץ ושחקני באיירן מינכן נפרדים מהקהל באליאנץ ארינה. רויטרס
דניאל פרץ ושחקני באיירן מינכן נפרדים מהקהל באליאנץ ארינה/רויטרס
מנואל נוייר מחבק את דניאל פרץ אחרי החילוף בבכורה של השוער הישראלי בבונדסליגה במדי באיירן מינכן. רויטרס
מנואל נוייר מחבק את דניאל פרץ אחרי החילוף בבכורה של השוער הישראלי בבונדסליגה במדי באיירן מינכן/רויטרס

במשחק הבית האחרון של באיירן מינכן העונה, הקבוצה נפרדה מבונה סאר ומקסים צ'ופו מוטינג, אבל לא ערכה טקס לכבודו של תומאס טוכל, שיעזוב אחרי 14חודשים בתפקיד. ההחלטה התקבלה בתיאום עם ההנהלה, כאשר באיירן עדיין נאבקת על המקום השני, ותשחק במחזור האחרון בחוץ מול הופנהיים. הכרוז הצהיר ש"כמובן שניפרד מהמאמן, אבל לא היום".

טוכל בסיום לא היה לצד השחקנים, שנפרדו מהאוהדים הביתיים במשחק האחרון באליאנץ ארינה. "אלה הרגעים של השחקנים", אמר כשנשאל מדוע לא הצטרף לקבוצה, "אני לא רוצה להיות באור הזרקורים שם. זה בשביל הסגל. אני יודע שהמצלמות שם. אני מעדיף להיכנס (לחדרי ההלבשה). זה של הקבוצה. האוהדים שם בשביל הקבוצה. צריך לחגוג אותם", אמר במסיבת עיתונאים.

עוד בוואלה!

עם הקדשה "לגיבורים והגיבורות": התגובה המרגשת של פרץ לבכורה

לכתבה המלאה

לא היה הרבה מה לחגוג עבור טוכל ב-14 החודשים תחתיו, כאשר באיירן הצליחה לזכות רק בתואר הבונדסליגה בעונה שעברה, ברגע האחרון, לאחר שבורוסיה דורטמונד פישלה במחזור האחרון. "ייקח קצת זמן לראות מה נותר אחריי", אמר, "זו זכות לאמן ברמה הזו. באתי לזכות בכמה שיותר תארים. לא הצלחנו בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully