וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הקדשה "לגיבורים והגיבורות": התגובה המרגשת של פרץ לבכורה

שוער באיירן הקדיש את הופעתו הראשונה בבונדסליגה לאלו "שנקטפו כשעזבו הכל כדי להילחם למעננו". וגם: ההוקרה הגדולה לנוייר והפרגונים משחקני ליגת העל

תקציר: באיירן מינכן - וולפסבורג 0:2/ספורט1

הרגע המיוחל של דניאל פרץ הגיע, ובעיתוי מיוחד. שוער באיירן מינכן ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה הגרמנית אמש (ראשון), כשהחליף את מנואל נוייר בדקה ה-74 והיה שותף לניצחון הביתי 0:2 על וולפסבורג, לעיני כ-75,000 צופים באליאנץ ארנה. המאורע המשמעותי והמרגש קרה דווקא כשבישראל מציינים את יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה - ופרץ לא שכח זאת.

"רגע מרגש שלא אשכח בחיים, במיוחד בכזה ערב מיוחד למדינה שלנו. אני מקדיש אותו לכל הגיבורים והגיבורות שנקטפו כשעזבו הכל כדי להגן ולהילחם למעננו. יהי זכרם ברוך", כתב בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו אחרי הבכורה. הפוסט כלל תמונה של הכפפות עמן עלה פרץ למשחק, כשעל אחת מהן נכתבה המילה "יזכור" ועל השנייה המשפט "יהי זכרם ברוך".

פרץ הוסיף באנגלית: "הרגשה נפלאה לערוך הופעת בכורה בבונדסליגה לעיני הקהל שלנו! תודה על התמיכה המדהימה לאורך העונה באליאנץ ארנה". על הפוסט הגיבו כדורגלנים ישראלים רבים, רובם כאלה ששיחקו לצדו במכבי תל אביב, אך גם מקבוצות אחרות בליגת העל.

שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ. Daniel Kopatsch, GettyImages
נכנס למגרש ב-20:00 שעון ישראל, ממש ברגע הצפירה. פרץ/GettyImages, Daniel Kopatsch

הפוסט של דניאל פרץ

זה לא היה רק משחק הבית האחרון של באיירן לעונה הנוכחית, וכנראה גם המשחק האחרון של פרץ במועדון עד להודעה חדשה, לאור הצפי שהישראלי יושאל לקבוצה אחרת בקיץ. פרץ קיבל את הכבוד לא פחות ולא יותר מאשר בהופעתו ה-500 של מנואל נוייר, סמל ואגדת מועדון בבאיירן בפרט ובכדורגל הגרמני בכלל.

פרץ הקדיש סטורי לנוייר

הישראלי פרסם בסטורי מילות פרגון לנוייר: "השוער הגדול ביותר בכל הזמנים, ואישיות גדולה אפילו יותר! כבוד גדול לרשום משחק ראשון בבונדסליגה ולחלוק אותו עם האליל שלי". בנוסף, פרץ הגיב לפוסט בחשבון של נוייר שהודה לאוהדים: "הכי גדול אי פעם! כבוד גדול", כתב אקס מכבי תל אביב לשוער הראשון של הבווארים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully