וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה חגגה הישארות לקראת קיץ עמוס: מי יישאר ומי יעזוב?

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 8:44

ההישארות שחררה לחץ עצום: "השינויים בינואר הצילו אותנו". מאמצים להשאיר את אמבוג', התלבטות לגבי דוניו, לבאבידי יעזוב

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חדרה 2:1/ספורט1

הפועל חדרה חגגה אמש (שבת) את הישארותה בליגה לאחר ניצחון 1:2 נגד מכבי נתניה. עם שריקת הסיום חגגו השחקנים ואנשי הצוות המקצועי על כר הדשא והחגיגות נמשכו כמיטב המסורת גם בחדר ההלבשה, עם המון מוסיקה וריקודים. המון לחץ השתחרר בקרב כל אנשי המועדון, אחרי שבוע לא פשוט בו היה חשש אמיתי שהקבוצה עלולה לרדת ליגה בעקבות שני הפסדים רצופים.

"אי אפשר לתאר במילים כמה לחץ היה כאן במהלך השבוע", אמר גורם במועדון, "היו כאן אנשים שבאמת לא נשמו באופן סדיר והיה חשש אמיתי מירידת ליגה. אחרי שהפסדנו להפועל ירושלים לפני שבועיים כבר הבנו שאנחנו לקראת הסתבכות והדברים החמירו בשבוע שעבר. בסופו של דבר הקבוצה הצליחה להתעלות ברגע האמת שלה ובשביל חדרה המטרה הראשונה והעיקרית בכל תחילת עונה, זה להישאר בליגה. שמחים שעמדנו במטרה, העונה הזאת הייתה לא פשוטה בכלל, אבל השינויים שנעשו כאן בינואר הצילו את המועדון מירידת ליגה".

חיים סילבס מאמן הפועל חדרה חוגג הישארות. ברני ארדוב
האיש שהוביל את הספינה לחוף מבטחים. סילבס/ברני ארדוב

המאמן חיים סילבס שהוליך את הקבוצה מינואר, ימשיך כמובן לעונה נוספת, גם מתוקף החוזה שלו, אבל בעיקר אחרי שקיבל מחמאות עצומות על העבודה שהוא עשה במועדון מאז הגיע. האנשים בראש המועדון, יקיר שוורץ ויוסי מאור, שפתחו את הכיס באופן ניכר בינואר, נתנו לסילבס כמעט כל מה שהוא ביקש והשינויים שנעשו בסגל הוכיחו את עצמם.

כעת מתוכננת במועדון מתיחת פנים לא קטנה בכל הנוגע לסגל השחקנים לעונה הבאה. מלך השערים אלעד מדמון יעזוב למכבי תל אביב, כאשר בחדרה יחפשו חלוץ ישראלי בכיר שיוכל למלא את מקומו. השוער אוהד לויטה, שנעדר בשבועות האחרונים בשל שבר בידו, ימשיך גם בעונה הבאה ויישאר השוער הבכיר של הקבוצה. המטרה העיקרית בגיזרת הזרים תהיה השארתו של הבלם הסנגלי, ממאדו אמבוג', שהפך לעוגן ההגנתי של חדרה מאז הגיע בינואר. אמבוג' הוא ללא ספק אחד ממצטייני העונה של חדרה וכבר החל עמו מו"מ.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקני הפועל חדרה חוגגים הישארות בליגה/שלומי גבאי

ג'יימס אדניי צפוי להישאר, כאשר לגבי החלוץ הגנאי גודסוויי דוניו, שהגיע בהשאלה מאפולון לימאסול הקפריסאית, הדעות חלוקות, בעיקר לאור הירידה החדה בכושרו בשבועות האחרונים ובמועדון יש קולות לכאן ולכאן בנוגע להשארתו. הקשר הבלגי סמי בוראר יעזוב לאחר שנתיים במועדון. שני הצדדים מרגישים שהגיע הזמן להיפרד, כאשר בוראר ניסה לעזוב גם בקיץ הקודם וגם בחלון האחרון בינואר, אך שוכנע להישאר והעונה נרשמה ירידה משמעותית ביכולתו לעומת העונה הקודמת. המגן יוסיפ טומאשביץ' ישוחרר ולא ימשיך לעונה נוספת. בנוגע לפיליפ איפולה, תתקבל החלטה בשבועות הקרובים, כאשר במועדון מתלבטים לגביו. בגזרת הישראלים, נראה שדיא לבאבידי הוותיק לא ימשיך ויעזוב אחרי שבע שנים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully