וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטאלנטה ניצחה את רומא וקבעה: בולוניה ויובנטוס בליגת האלופות

הקבוצה מברגמו התבססה במקום החמישי עם 1:2 על הג'אלורוסי, הגברת הזקנה הרוויחה בערב בו ניצלה ממבוכה מול סלרניטנה

תקציר גומלין חצי גמר הליגה האירופית: אטאלנטה - מארסיי 0:3/ספורט1

המחזור ה-36 בליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון) עם ניצחון חשוב של אטאלנטה 1:2 על רומא בקרב על המקום החמישי, בעקבותיו נקבע כי בולוניה הבטיחה הופעה היסטורית בבתי ליגת האלופות (שיחקה בשלב המוקדם של גביע האלופות ב-1964) ויובנטוס תהיה שם בפעם ה-24 (יותר מכל קבוצה איטלקית אחרת) למרות 1:1 מביך מול סלרניטנה. לאציו עדיין מקווה להדביק את אטאלנטה והכרטיס החמישי לצ'מפיונס אחרי 0:2 ביתי על אמפולי. ססואולו איבדה יתרון בהפסד 2:1 בגנואה ועשתה עוד צעד לקראת ירידה אחרי 11 עונות רצופות.

יובנטוס - סלרניטנה 1:1

אדריאן ראביו מנע רגע משפיל מאוד מבחינת יובנטוס, שלושה ימים לפני גמר הגביע מול אטאלנטה. הגברת הזקנה הייתה על סף הפסד ביתי ראשון אי פעם לסלרניטנה, ועוד בתקופה בה היריבה היא הקבוצה הכי חלשה בסרייה A. סלרניטנה ירדה מזמן ולא ניצחה כלל ב-2024 (שלוש נקודות מ-51 אפשריות עד הערב) אבל בטורינו הדהימה עם נגיחה של הבלם ניקולו פיירוצי, שחגג שער בכורה בדקה ה-27. היא הריחה כבר ניצחון נדיר, אך בתוספת הזמן ראביו דחק פנימה מזווית קשה אחרי קרן, שבר בצורת אישית של כמעט שלושה חודשים וקירב את יובה להבטחת המקום הרביעי עם תיקו חמישי ברציפות. שון וייסמן צפה במשחק מהספסל ולא שותף.

פדריקו קייזה שחקן יובנטוס תופס את הראש, מנואל לוקאטלי על הדשא. Valerio Pennicino, GettyImages
הרבה רגעי תסכול. פדריקו קייזה תופס את הראש, מנואל לוקאטלי שרוע על הדשא/GettyImages, Valerio Pennicino
ניקולו פיירוצי שחקן סלרניטנה חוגג שער. Image Photo Agency, GettyImages
סלרניטנה הריחה היסטוריה. ניקולו פיירוצי/GettyImages, Image Photo Agency

אטאלנטה - רומא 1:2

התקופה הקסומה של "לה דאה" נמשכת. אחרי העלייה ההיסטורית לגמר הליגה האירופית ושלושה ימים לפני גמר הגביע, אטאלנטה ניצחה בקרב ישיר על המקום החמישי והתקרבה להשגת הכרטיס לליגת האלופות דרך הליגה (יש לה עוד משחק השלמה מול פיורנטינה והיא יכולה לעשות את זה כמובן גם עם זכייה בליגה האירופית). רומא, שפספסה הזדמנות להיות היריבה בגמר לאחר שאיבדה יתרון 0:2 בלברקוזן ביום חמישי, רשמה הפסד חוץ ראשון אחרי כארבעה חודשים וכרגע נמצאת רק במקום השישי. הבלגי שארל דה קטלארה עשה את ההבדל עם צמד תוך שתי דקות וחצי כשהטעה את ג'אנלוקה מאנצ'יני (18) ואז נהנה ממבצע נפלא של טון קופמיינרס שבישל לו (20). לורנצו פלגריני צימק בפנדל (66) שלא מנע מאטאלנטה ניצחון ליגה רביעי ברציפות. רומא שוב התקשתה ללא פאולו דיבאלה הפצוע וסופרת חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות.

שארל דה קטלארה שחקן אטאלנטה חוגג שער. רויטרס
צמד מהיר. שארל דה קטלארה/רויטרס
טמי אברהם שחקן רומא מתוסכל. רויטרס
כמה תסכול. טמי אברהם/רויטרס

לאציו - אמפולי 0:2

הספרינט של לאציו תחת איגור טודור נמשך עם ניצחון נוח על יריבה מהתחתית. הביאנקוצ'לסטי עם 5 ניצחונות, תיקו והפסד עם המאמן הקרואטי והיום הם נכנסו רשמית למאבק על המקום החמישי ששווה כרטיס לליגת האלופות. פטריק כבש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+3), מתיאס וסינו הכפיל וחתם בדקה ה-89 ואמפולי סופרת 11 משחקים רצופים ללא ניצחון נגד לאציו. יתרה מכך: לאציו מעולם לא הפסידה לאמפולי בבית (היום היה המשחק ה-16 אותו אירחה).

משחקים נוספים:

ורונה - טורינו 2:1
לוורונה: קרול שבידרסקי (67), תומא הנרי הורחק (90+6). לטורינו: זאנוס סאבה (77), פייטרו פלגרי (83)

גנואה - ססואולו 1:2
לגנואה: מילאן באדל (56), מראש קומבולה (עצמי, 63). לססואולו: אנדראה פינאמונטי (31 בפנדל)

שחקן לאציו מתיאס וסינו. Paolo Bruno, GettyImages
חתם בדקה ה-89. מתיאס וסינו/GettyImages, Paolo Bruno

ביום שני יינעל המחזור ה-36 עם המשחקים בין לצ'ה לאודינזה ובין פיורנטינה למונצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully