וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "בולדווין לא יהיה כשיר לגמר הגביע, לא נקבל אותו במהרה"

10.5.2024 / 16:28

מאמן מכבי תל אביב החמיא לריברו אחרי המהפך והניצחון על קרית אתא בחצי הגמר: "הוא הפך להיות פקטור הרבה יותר מרכזי". הכוכב לא ישוב עד יום חמישי

מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב/עריכת וידאו: נועה לוי

מכבי תל אביב הוציאה את כל העצבים אחרי ההפסד לפנאתינייקוס במשחק מספר 5 בפלייאוף ההעפלה לפיינל פור של היורוליג כאשר הבטיחה היום (שישי) את חזרתה לגמר גביע המדינה. שחקניו של עודד קטש דרסו 67:102 את עירוני קרית אתא וביום חמישי יפגשו את הפועל ירושלים, בשחזור גמר העונה שעברה שהסתיים אז בניצחון של האדומים מהבירה.

המאמן המנצח אמר בסיום: "לא ציפינו שכך ייפתח המשחק, התחלנו עם אנרגיות נמוכות. זה ממש לא מובן שמצאנו את הדרך להפוך. קצת נרגענו והבנו מה צריך לעשות כדי לגמור את זה", הודה קטש והמשיך, "כולנו יודעים מה קורה לקבוצות שמסיימות את אירופה ולקבל משחק נוקאאוט אחרי שחוזרים מאירופה. היו חששות לפני המשחק, אז אני מאוד גאה בשחקנים שעשינו את זה בצורה הזאת".

מאמן עירוני קרית אתא שרון אברהמי. דני מרון
"אלו לא תירוצים, בטח לא נגד מכבי תל אביב בכושר שהיא נמצאת בו"/דני מרון

קטש גם שיבח את חסיאל ריברו על תרומתו, בעיקר בדקות בהן מכבי תל אביב נחלצה מפיגור 12 הפרש, והודה באשר למצבו של ווייד בולדווין: "אני מאוד נהנה ושמח שריברו איתנו, הוא הופך להיות פקטור הרבה יותר מרכזי, הוא גבוה דומיננטי בטח בליגה שלנו, זה בדיוק מסוג השחקנים שמתאימים לליגה שלנו, דרכו הצלחנו לשחרר את הלחץ, הוא גרם לנו לשחק יותר נכון ולנצל את היתרונות שלנו. לגבי בולדווין, לצערי הוא לא יהיה כשיר לגמר. זאת פציעה שתיקח קצת זמן. אנחנו לא נקבל את ווייד במהרה".

מן העבר השני, שרון אברהמי אמר אחרי התבוסה: "שיחקנו רבע ראשון מדהים, ברבע השני החטאנו הרבה זריקות טובות ולא הצלחנו לעצור אותם הגנתית. לצערי היינו לא טובים בחצי השני. גם ג'יימס וגם גיא עלו לא כשירים, אבל זה לא תירוץ, בטח נגד מכבי ובטח בכושר שהם נמצאים בו כשאנחנו לא קולעים ולא עושים עצירות. אמרתי לשחקנים ברור שאף אחד לא רצה שייגמר כמו שנגמר, אבל זה מראה את גודל ההישג להגיע לחצי הגמר, דווקא אחרי הקשיים שנתקלנו היום אני מאוד גאה בהם על מה שעשינו עד עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully