וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחצה את קרית אתא ותפגוש בגמר את הפועל ירושלים

הצהובים מצאו עצמם בפיגור 12 ברבע הראשון, אך בשני הרבעים הבאים קולסון (14 נק'), דיברתולומאו (10 נק') וסורקין (17 נק') הובילו ריצת 21:60, כל הדרך ל-67:102 ומפגש עם האדומים ביום חמישי בגמר הגביע, כמו בעונה שעברה. סטיבנס עם דאבל-דאבל ניסה להפתיע

מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב/עריכת וידאו: נועה לוי

מכבי תל אביב הצליחה להתאושש במהרה מהמשחק החמישי באתונה שהוביל לסיום עונת היורוליג שלה בתום הסדרה עם פנאתינייקוס, כאשר היום (שישי) בצהריים הביסה ביד אליהו 67:102 את עירוני קרית אתא והבטיחה את מקומה בגמר גביע המדינה שייערך ביום חמישי הקרוב (16 במאי) נגד הפועל ירושלים.

מכבי תל אביב מצאה את עצמה בפיגור 12 נקודות במהלך הרבע הראשון, אבל אחרי 10 דקות מאכזבות שלה, הכל כבר נראה אחרת. הרבע השני הסתיים בתוצאה 11:30, הרבע השלישי ב-10:30 והרבע האחרון, שאמור להיות המכריע, כבר היה לפרוטוקול בלבד ולא הותיר לאחת הקבוצות הכי מפתיעות של העונה שום סיכוי מול החבורה של עודד קטש.

אמין סטיבנס עשה ככל שביכולתו וסיים עם דאבל-דאבל מרשים של 27 נקודות ו-11 כדורים חוזרים ואילו ג'יימס בייטמון ששב לפרקט סיים עם 2 נקודות בלבד, כך שסטיבנס לא יכול היה כמעט לבדו להתמודד עם הריצה של מכבי תל אביב בהובלת רומן סורקין (17 נקודות ו-9 ריבאונדים), בונזי קולסון (14 נקודות) וג'ון דיברתולומאו (10 נקודות) שהיו אחראים לריצה הגדולה. ג'ו תומאסון בלט גם כן עם 12 נקודות ולניקוד דו ספרתי הגיע גם תמיר בלאט, שקלע 10 גם כן. מכבי תל אביב שבה למעמד הגמר בפעם ה-53 ותנסה להשיב לעצמה את הגביע לארון התארים, שנה אחרי שהפסידה להפועל ירושלים.

שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון מול שחקן עירוני קרית אתא גיא פלטין. דני מרון
קרית אתא כבר הקשתה על מכבי תל אביב העונה. קולסון מול פלטין/דני מרון

סטטיסטיקה

עירוני קריית אתא: סטיבנס 27 (15 ברבע הראשון, 12-24 מהשדה, 11 ריבאונדים), אדם 14, שרף 10, פרואיט 6, מיוסיוס 5, בייטמון (1-6 מהשדה, 7 אסיסטים) ופלטין 2 כ"א, קפלן 1. כן שותפו: עמירם, בייטנר, פורת ושטרית.

מכבי תל אביב: סורקין 17 (6-10 מהשדה, 9 ריבאונדים), קולסון 14 (4-6 מהשדה, 6 ריבאונדים), תומאסון 12 (4-6 מהשדה), בלאט (3-6 מהשדה, 6 אסיסטים) ודיברתולומאו 10 כ"א, ריברו (4-4 מהשדה) ומאייר (3-6 מהשדה) 8 כ"א, ניבו, מנקו ובראון (2-8 מהשדה, 6 אסיסטים) 6 כ"א, כהן 5 (6 ריבאונדים, 5 אסיסטים). כן שותף: גולדמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גביע המדינה בכדורסל. דני מרון
אחת מהשתיים הללו תניף ביום חמישי הבא?/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם לורנזו בראון, ג'ון דיברתולומאו, בונזי קולסון, ג'ייק כהן וג'וש ניבו, בעוד קרית אתא העלתה את אקיה פרואיט, רז אדם, גיא פלטין, ג'יימס בייטמון ואמין סטיבנס. אדם קלע חמש נקודות מהירות, סטיבנס קבע 5:9, הצהובים איבדו ארבעה כדורים בשלוש הדקות הראשונות, פלטין המצוין חטף פעמיים, היתרון צמח ל-11:18 כשסטיבנס המשיך לתת את הטון. בייטמון קבע יתרון שיא של 15:27, בדרך ל-18:27 בתום הרבע הראשון.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון מול שחקן עירוני קרית אתא ג'יימס בייטמון. דני מרון
רבע ראשון רע שלו ושל חבריו. בראון/דני מרון
שחקן עירוני קרית אתא אמין סטיבנס שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון, ג'וש ניבו. דני מרון
האיש של הרבע הראשון. סטיבנס/דני מרון
מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
לא פשוט לחזור ארצה. קטש/דני מרון

רבע 2:

בן שרף התכבד בנקודות בכורה, אך הצהובים חזרו: בראון צימק מחצי מרחק, קולסון צלף מהפינה וחסיאל ריברו השווה ל-29:29. תמיר בלאט השלים מהפך עם שתי שלשות רצופות וקבע 33:35, פלטין ביצע עבירה בלתי ספורטיבית, ריברו ורומן סורקין סיפקו דקות מצוינות מהספסל ובתום רבע שני מוחץ של 11:30, ירדה מכבי תל אביב לחדרי ההלבשה כשהיא מובילה 38:48. קולסון בלט עם 12 נקודות, סטיבנס סיים עם 17 מנגד.

שחקן מכבי תל אביב ג'וש ניבו מול שחקן עירוני קרית אתא אמין סטיבנס. דני מרון
מפנאתינייקוס, לקרית אתא. ניבו/דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
הקהל הצהוב מקווה להימנע מסנסציה/דני מרון

רבע 3:

בראון לקח זריקה קשה מחוץ לקשת והחטיא, אך סורקין הגיע ראשון לריבאונד ודיברתולומאו קלע את השלשה השמינית של מכבי תל אביב במשחק, בדרך ליתרון דו ספרתי 40:51. דיברתולומיאו, קולסון וסורקין המשיכו להיות פעילים ואחרי שלוש דקות ורבע, הפער צמח ל-19 הפרש ובמקביל רז אדם ביצע עבירה רביעית. ניבו תרם ארבע נקודות מתחת לסל ודיברתולומיאו הגיע לניקוד דו ספרתי מקו העונשין וקבע 43:66. מנקו ותומאסון צלפו פעמיים לשלוש והמרחק בין הקבוצות זינק ל-30 הפרש. הרבע הסתיים בתוצאה 48:78 ונראה שהרבע האחרון יהיה לפרוטוקול בלבד.

רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מכבי תל אביב ניצחה 10:30 ברבע השלישי וסגרה עניין/דני מרון
תומר פורת, עירוני קרית אתא. דני מרון
קרית אתא רק חיכתה שהמשחק יסתיים/דני מרון

רבע 4:

סטיבנס ניסה כמעט לבדו להחזיר את קבוצתו למשחק והוביל ריצת 0:7, אבל מנקו עם השלשה ה-11 של מכבי תל אביב במשחק לא אפשר לקרית אתא להתקרב. סטיבנס המשיך בכל כוחותיו לנסות לייצר נקודות ונלחם בצבע, הגיע לדאבל-דאבל של 27 נקודות ו-10 ריבאונדים, אבל עומר מאייר עם אסיסט לתומאסון השיב את ההפרש ל-30 נקודות, 57:87 לקראת שש הדקות האחרונות. היתרון חצה לראשונה את רף ה-30 נקודות כאשר תומאסון צלף שוב מחוץ לקשת ואילץ את אברהמי לקחת פסק זמן ב-92:59. גם מאייר קלע שלשה ואחרי חטיפה לשרף השלים חמש נקודות רצופות, הפגיז עוד שלשה והיתרון שוב עלה מעל 30 נקודות הפרש. בסיום 67:102 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully