וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחגיגות של אולימפיאקוס: "הכל השתנה אחרי מכבי תל אביב"

היוונים העפילו לגמר אירופי ראשון אי פעם ("מיליוני אנשים מתקשים לעכל") וסימנו את נקודת המפנה: "אחרי מכבי תל אביב התחלנו להאמין"

תקציר גומלין חצי גמר הקונפרנס ליג: אולימפיאקוס - אסטון וילה 0:2/ספורט1

אחרי המשחק הראשון של שמינית גמר הקונפרנס ליג, היתה אולימפיאקוס על הקרשים. קבוצת הפאר היוונית חטפה 4:1 משפיל ממכבי תל אביב והיתה על סף הדחה, אלא שכולם יודעים מה קרה בגומלין - אותו 1:6 בלתי נתפס היה רק ההתחלה עבור האדומים מפיראוס, שהשלימו אמש (חמישי) הישג ענק והעפילו לגמר הקונפרנס ליג - גמר אירופי ראשון בתולדותיה, שייערך באתונה.

אחרי שהתגברה על פנרבחצ'ה בתום דרמה גדולה ברבע הגמר, השלימה אמש אולימפיאקוס 2:6 מרשים מאוד על אסטון וילה בחצי הגמר ותפגוש בקרב על הגביע קבוצה אחרת שהדיחה יריבה ישראלית - פיורנטינה.

"לא חשבתי שנוכל להגיע לגמר, אבל אחרי המהפך מול מכבי תל אביב - התחלתי להאמין", אמר שחקן הקבוצה צ'יקיניו, וסימן איפה העונה האירופית התהפכה. חברו פנאיוטיס רצוס הסכים: "המנטליות השתנתה אחרי המפגש עם מכבי תל אביב, אז התחלנו להאמין".

המאמן חוסה לואיס מנדיליבאר התמוגג ואמר: "לא ציפיתי להצלחה הזו, אבל האמנתי בפוטנציאל שלנו, המאץ'-אפ מול אסטון וילה התאים לנו. אני לא יודע מה להגיד, זה אושר עילאי. אני מקווה שנניף את הגביע".

"מיליוני אנשים מתקשים להבין מה קרה פה", אמר הנשיא ואנגליס מרינאקיס. "עלינו לגמר אחרי שניצחנו קבוצות עם תקציב פי שבע. בהתחלה אף אחד לא האמין, ולאט לאט התחלנו כולנו להאמין. זה ערב היסטורי לכדורגל היווני. ננסה לזכות עבור יוון כולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully