וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברקוזן בעננים אחרי שבירת השיא: "תחושה מצמררת, נחישות בלתי נתפסת"

העולה לגמר הליגה האירופית קבעה שיא בלתי נתפס, ג'אקה התרגש: "הגשמת החלום". צ'אבי אלונסו: "יהיה קשה מול אטאלנטה"

תקציר גומלין חצי גמר הליגה האירופית: באייר לברקוזן - רומא 2:2/ספורט1

באייר לברקוזן משכתבת את תולדות הכדורגל האירופי: אלופת גרמניה קבעה אמש (חמישי) שיא יבשתי חדש במשחקים רצופים ללא הפסד, כשהשלימה את ה-49 שלה בזכות קאמבק מ-2:0 ל-2:2 אחרי שער שוויון של יוסיפ סטנישיץ' בדקה ה-97 של גומלין חצי גמר הליגה האירופית נגד רומא. צ'אבי אלונסו ושחקניו, שיפגשו את אטאלנטה ב-22 במאי בדאבלין ויופיעו גם בגמר הגביע הגרמני עוד לפני כן, רחוקים עוד שני ניצחונות מטרבל היסטורי ועונה בלתי מנוצחת בשלוש מסגרות.

על הדרך סגרה לברקוזן חשבון עם רומא, שבעונה שעברה הדיחה אותה בחצי גמר הליגה האירופית. החגיגות בבאי ארנה כללו עקיצה ליריבה האיטלקית, כאשר ברמקולים הושמע השיר "בלה צ'או" במסר של פרידה מהג'אלורוסי.

גרניט ג'אקה שבישל את שער השוויון אמר ל-RTL בסיום: "אנחנו לא יודעים בעצמנו איך היינו בפיגור 2:0. היו לנו מצבים ברורים, במיוחד במחצית הראשונה, לפני שספגנו. היכולת לא תמיד שם בכדורגל, אבל לחזור נגד קבוצה כל כך מנוסה, ובעיקר לא להפסיד - זה לא ייאמן. הנחישות לכבוש שוב עוד שער היא בלתי נתפסת. הגשמנו חלום".

הקשר הנרגש הוסיף: "זו ממש תחושה מצמררת. כילד אתה חולם על אווירה כזאת, על משחקים כאלה. אין ספק שניהנה מהלילה הזה. כמובן שלא יהיה קל בגמר, אטאלנטה גם היא קבוצה איטלקית טובה ברמה ברוטלית מבחינה טקטית. נעשה הכל כדי להביא את התואר ללברקוזן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שער שוויון של יוסיפ סטנישיץ' לזכות באייר לברקוזן בחצי גמר הליגה האירופית. INA FASSBENDER/AFP, GettyImages
כמה אופי בקבוצה אחת. סטנישיץ' חוגג את שער השוויון של לברקוזן/GettyImages, INA FASSBENDER/AFP

"ידעתי שיהיה קשה", הוסיף צ'אבי אלונסו, "היה לנו קשה גם במשחק הראשון ברומא. נקלענו לפיגור 2:0 אחרי טעויות, אבל אהבתי את התגובה שלנו. בשנה שעברה התקרבנו לגמר והפעם אנחנו שם. אטאלנטה קבוצה טובה, יהיה כיף לשחק מולם".

אחרי גמר גביע אופ"א ב-1988 בו זכתה בתואר האירופי היחיד בתולדותיה, וגמר ליגת האלופות בו נוצחה בידי ריאל מדריד ב-2002, לברקוזן תופיע בגמר אירופי שלישי בפעם השלישית. זה היה המשחק ה-12 העונה בו הצילה נקודות בתוספת הזמן, כאשר בגומלין רבע הגמר מול ווסטהאם השוותה ל-1:1 בדקה ה-89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully