וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלחץ מורגש כל הזמן": מדמון יחזור להרכב חדרה מול מכבי נתניה

10.5.2024 / 15:02

סילבס ושחקניו יקוו לעצור את כדור השלג ולהשיג שלוש נקודות שיבטיחו להם עונה נוספת בליגת העל. המאמן מתלבט בנוגע לקישור, שבירו צפוי לפתוח מנגד (שבת, 18:00)

תקציר: הפועל חדרה - מכבי נתניה 1:3/ספורט1

מכבי נתניה

מכבי נתניה תארח מחר (שבת, 18:00) את הפועל חדרה כשהיא משוחררת מכל לחץ בכל הנוגע למאבק נגד הירידה, כאשר מאחורי הקלעים כבר החלו הכנות לקראת העונה הבאה. לא מעט שחקנים צפויים לעזוב, בעיקר בקרב הזרים, כאשר גם שאר הסגל נמצא כעת תחת זכוכית מגדלת לקראת הקיץ הקרוב.

המאמן מרקו בלבול צפוי לעשות מספר שינויים בהרכב הפותח לעומת ה-11 שפתחו בהפסד להפועל תל אביב במחזור שעבר. ג'ואל אבו חנא פצוע וגמר את העונה ונאסים אואמו צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי. בקישור עשוי אביב אברהם לשוב להרכב, לצידם של בוריס אנו ואיתן אזולאי. איתמר שבירו צפוי לפתוח בעמדת החלוץ, במקומו של איגור זלטאנוביץ' המוצהב שייעדר.

"השגנו את המטרה, להישאר בליגה ולא להסתבך במאבקי ירידה עד המחזור האחרון", אמר בלבול. "השחקנים נתנו חודש יוצא מן הכלל, המשחק נגד הפועל תל אביב היה פחות טוב. אנחנו לא רוצים לחזור על התצוגה הזאת, רוצים לשחק את הכדורגל שלנו. נבוא בכל הכוח כדי לנצח את המשחק הזה".

אביב אברהם, קשר מכבי נתניה. ברני ארדוב
צפוי לשוב להרכב. אביב אברהם/ברני ארדוב

הפועל חדרה

דריכות עצומה, מתח רב והמון לחץ ליוו השבוע את ההכנות של הפועל חדרה, לקראת אחד המשחקים הגורליים של המועדון בשנים האחרונות. שני ההפסדים הרצופים, נגד הפועל ירושלים ומכבי פתח תקוה, הכניסו את הקבוצה חזק מאוד לתוך המאבק נגד הירידה, זאת לאחר שכבר היה נדמה שחדרה נוגעת בחוף מבטחים בדרך לעונה נוספת בליגת העל. הפסד נוסף מחר והכל יתנקז כנראה למשחק נגד הפועל תל אביב במחזור האחרון.

"הלחץ בקבוצה מורגש כל הזמן וזה לגמרי טבעי בעקבות המצב", אמר גורם במועדון. "לצד הלחץ, כולם מבינים את חשיבות המשחק מחר ויודעים שניצחון יבטיח רשמית את ההישארות, בלי קשר למשחקים האחרים. יש כאן כמה שחקנים שנצאים טיפה בירידה, וחלק איבדו את הביטחון, אבל כולם לגמרי מבינים ויודעים שאנחנו מגיעים כדי לנצח את המשחק ולהישאר בליגה בזכות עצמנו".

המאמן חיים סילבס שבר את הראש במהלך כל הימים האחרונים בכל הנוגע לאיוש ההרכב למשחק, אחרי התבוסה הכואבת למכבי פתח תקוה במחזור הקודם. הקפטן מנשה זלקה הצטרף לאימונים, אחרי שקיבל אישור מיוחד לחופשה משירות המילואים שלו, בעקבות המצב של הקבוצה. פיליפ איפולה שב לאימונים מלאים אחרי שקיבל את אישור הרופאים והוא ייכלל מחר בסגל. התלבטות נוספת של סילבס היא בקישור, כאשר עילאי טרוסט, ליאור רוקח וסמי בוראר מתחרים על שני מקומות. אלעד מדמון החלים מפציעה ויפתח בהתקפה על חשבונו של ג'יימס אדניי המורחק.

"אלה רגעי ההכרעה של העונה עבור המועדון", אמר סילבס. "כולנו דרוכים ומרוכזים לקראת המשחק בשבת. גישה טובה ויישום האלמנטים שאפיינו אותנו לאורך כל הדרך הארוכה והמיוחדת שעשינו, יעזרו לנו מאוד להגיע למטרה. נתניה תגיע משוחררת ויש לה המון כישרון, אבל אנחנו מתעסקים בעצמנו ובמטרות שלנו. אני מאוד מקווה ומאמין שנצליח להביא את הנקודות ולהשלים את המשימה כבר בשבת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלעד מדמון, הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
בחזרה ב-11. מדמון/מאור אלקסלסי

טריוויה

* מאז חזרתה של הפועל חדרה לליגת העל, המאזן בין השתיים עומד על 6:7 למכבי נתניה בניצחונות ועוד שלוש תוצאות תיקו.

* אגב, כל תוצאות התיקו היו כשהפועל חדרה אירחה. במשחקי הבית של נתניה: ארבעה ניצחונות שלה ושלושה של חדרה.

* מכבי נתניה בלי תיקו כמארחת מאז מחזור הפתיחה (1:1 מול בני ריינה). יש לה שישה ניצחונות ותשעה הפסדים, אשר שבעה מהם היו בשמונת משחקי הבית האחרונים.

* גם הפועל חדרה דוגלת בהכרעות כאורחת, כשהתיקו האחרון שלה בחוץ היה 1:1 מול מכבי תל אביב לפני יותר מארבעה חודשים. מאז היו לה שלושה ניצחונות וחמישה הפסדים.

* חדרה נקלעה לפיגור 19 פעמים העונה ורק בשלושה מקרים הצליחה להשוות ולחלץ נקודה. מהפך לא ביצעה כבר למעלה משנה, מאז ה-2:3 על בני סכנין במחזור הלפני אחרון של הפלייאוף התחתון בעונה שעברה.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: נתניה
קהל: 3600

במחזור הבא

פלייאוף עליון (שבת, 20:30):

בני סכנין - מכבי חיפה
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע
מכבי בני ריינה - הפועל חיפה

פלייאוף תחתון:

שבת, 18:00: הפועל חדרה - הפועל תל אביב
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים

ראשון, 20:00: הפועל פתח תקוה - מכבי נתניה

שני, 20:00: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully