וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא ננצח את אשדוד, כנראה שלא מגיע לנו להישאר". כנעאן יפתח מנגד

דריכות גדולה בהפועל תל אביב לקראת רגע האמת של העונה. 25 אלף אוהדים ימלאו את בלומפילד, טועמה מתלבט בין ישראלוב ובלוריאן לצד פאסי, ועשוי לספסל את צ'יבוטה. היריבה מלאת אמונה ולא תשחק על תיקו (שבת, 18:00, ספורט4)

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

הפועל תל אביב

"אשדוד השתפרה מאוד במשחקי הפלייאוף, אבל במצב שלנו, עם בלומפילד מלא מאחורינו, אם לא ננצח כנראה שלא מגיע לנו להישאר", כך סיכמו בהפועל תל אביב את ההכנות לקראת "משחק העונה" של התחתית מחר (שבת, 18:00, ספורט4).

שני מחזורים לסיום, האדומים נמצאים מתחת לקו האדום עם 30 נקודות כשלאשדוד 31 ולהפועל חדרה 33, לקראת מחזור שייתכן שממנו אין דרך חזרה. כל תוצאה פרט לניצחון עשויה להביא את סלים טועמה ושחקניו למחזור הסיום כשהם לא תלויים בעצמם. המאמן ישמור על מבנה ההרכב שפתח בנתניה. ההתלבטויות היחידות הן בנוגע לבלם שישחק לצד בריאן פאסי - האם להמשיך עם אור ישראלוב או לתת את המקום לאור בלוריאן שחוזר מהרחקה, כשבחלק הקדמי מאוויס צ'יבוטה המאכזב עשוי לאבד את מקומו ב-11.

25 אלף אוהדים אדומים ימלאו את האיצטדיון וידחפו את הקבוצה. ארגון ה"אולטראס" הכין תפאורה מיוחדת לקראת הערב הגורלי, מאות כרטיסים נתרמו לילדי העוטף ובמקביל לכך שאוהדים "לא נושמים" מהלחץ, ישנה אווירת חג לקראת המשחק.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
רגע האמת/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד

במ.ס. אשדוד לא מתכוונים להיות תפאורה מחר באיצטדיון בלומפילד. הקבוצה רושמת עד כה פלייאוף תחתון טוב ומקווה גם מחר לא לסיים עם הפסד, נתון עליו שמרה בחמשת המשחקים מאז חולקה הליגה לשני בתי פלייאוף. תיקו גם יהיה טוב לאשדוד, אבל אלי לוי לא מתכוון לשחק על נקודה.

חמודי כנעאן שנכנס כמחליף מול בית"ר ירושלים ועשה מחצית שנייה טובה, יפתח מחר בהרכב וינסה להביא לאשדוד משהו שלא יכול היה להביא כל העונה, בשל הפציעה הארוכה שליוותה אותו. מרטין אנדזי ואזקיאל הנטי ייעדרו בגלל הרחקות. סתיו נחמני יפתח בחוד במקום הנטי ובקישור האחורי יש עוד לבטים לאלי לוי בין שלו הרוש לאלעד שחף.

המאמן שוחח עם השחקנים יותר מפעם אחת השבוע ושידר רוגע וביטחון. בקבוצה מרגישים שהם בתקופה טובה ויש אמונה מלאה בתוצאה טובה מחר על אף אלפי האוהדים של הפועל תל אביב, שמחכים להתמודדות.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שחקן מ.ס. אשדוד מוחמד כנעאן. ברני ארדוב
מאנשי המפתח של אשדוד. כנעאן/ברני ארדוב

טריוויה

* הפועל תל אביב תרד בפעם השלישית בהיסטוריה ואחרי שש שנים רצופות בליגת העל, אם תפסיד ובמקביל הפועל חדרה תשיג לפחות נקודה. כל תוצאה אחרת תדחה את ההכרעה למחזור הסיום.

* שתי הקבוצות נפגשו 69 פעמים במסגרת ליגת העל. הפועל תל אביב מובילה 19:34 בניצחונות ועוד 16 משחקים לא הוכרעו.

* בעימות האחרון לפני יותר משלושה חודשים, הפועל תל אביב ניצחה 1:3 בבלומפילד עם סלים טועמה על הקווים וקטעה רצף של חמישה הפסדים במשחקיה מול אשדוד בכל המסגרות. זה גם הניצחון הביתי האחרון שלה.

* אגב, טועמה עמד על הקווים מול מ.ס. אשדוד גם בשני הניצחונות ב-2021/22 (במחזור הפתיחה ניר קלינגר היה מורחק, במחזור ה-14 קובי רפואה עדיין לא אושר בבקרה), כך שיש לו מאזן מושלם מולה בשלושה משחקים כמאמן. בימיו כשחקן, אשדוד הייתה היריבה נגדה כבש הכי הרבה: שבעה שערים, מתוכם שישה במדי הפועל תל אביב.

* הפועל תל אביב השיגה רק נקודה אחת מעמדת פיגור העונה - הכי מעט בליגה. זה קרה ב-3:3 הביתי במחזור ה-14 מול בני סכנין, שהובילה 0:2 במחצית. ביתר 14 המקרים, האדומים הפסידו.

* מ.ס. אשדוד היא הקבוצה היחידה שלא הפסידה מאז חולקה הליגה לפלייאוף עליון ופלייאוף תחתון. היא צברה תשע נקודות בחמשת המחזורים האחרונים ושמרה על שער נקי בארבעה מהם.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 25179

במחזור הבא

פלייאוף עליון (שבת, 20:30):

בני סכנין - מכבי חיפה
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע
מכבי בני ריינה - הפועל חיפה

פלייאוף תחתון:

שבת, 18:00: הפועל חדרה - הפועל תל אביב
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים

ראשון, 20:00: הפועל פתח תקוה - מכבי נתניה

שני, 20:00: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully