וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלן עדיין לא ירדה, אבל מיינץ הגבילה אותה למבחנים לכל היותר

אוניון הסתבכה כשאיבדה יתרון כפול ב-3:2 אצל התישים, מיינץ הביסה 0:3 את דורטמונד והתקרבה להישארות. פרנקפורט בליגה האירופית

תקציר: אוגסבורג - שטוטגרט 1:0/ספורט1

בגרמניה עדיין אין יורדת שנייה. קלן הייתה קרובה להצטרף הערב (שבת) לדרמשטאדט, אבל דחתה את ההכרעה למחזור הסיום עם 2:3 בתוספת הזמן על אוניון ברלין שפספסה הזדמנות לשרוד אחרי שהובילה כבר 0:2. פרנקורט הבטיחה את המקום השישי והכרטיס לליגה האירופית, שטוטגרט עלתה אמש למקום השני. מאוחר יותר, מיינץ הפתיעה את בורוסיה דורטמונד ושיפרה משמעותית את סיכוייה לשרוד בליגה הבכירה.

אוגסבורג - שטוטגרט 1:0

שטוטגרט כבר הבטיחה את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה ועל כן המטרה שנותרה לה עד סיום העונה הנפלאה מבחינתה היא לסיים במקום השני בטבלה ובכך לקבוע עונת שיא מאז האליפות ב-2007. היא עשתה צעד חשוב אל עבר המטרה עם ניצחון החוץ באוגסבורג, שבעקבות ההפסד הרביעי ברציפות ככל הנראה תאבד את הסיכוי להעפיל לקונפרנס ליג. את ההתמודדות הכריע סרו גיראסי, כוכב האורחת שהבקיע שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה.

דניז אונדאב, חלוץ שטוטגרט. GettyImages
אונדב לא התרשם מהמשקה שהושלך לעברו מהיציע/GettyImages

פ.צ. קלן - אוניון ברלין 2:3

המארחת פשוט לא מוכנה לוותר על מקומה בבונדסליגה. זה נראה אבוד מבחינתה ומבחינת 50 אלף אוהדיה, לאחר שרובין קנוכה נגח פנימה בדקה ה-15 וקווין פולאנד הכפיל בפנדל בחלוף ארבע דקות, אבל אוניון המשיכה ברצף הכישלונות גם לאחר פיטוריו של ננאד בייליצה והיא תגיע למחזור הסיום בסכנת ירידה. המאמן הזמני מרקו גרוטה ראה את קלן מצמקת עם פנדל של פלוריאן קיינץ (45) ואז משלימה מהפך מדהים עם נגיחה מקרוב של המחליף שטפן טיגס (87) ושער דרמטי בתוספת הזמן של דמיון דאונס בן ה-19 שקם גם הוא מהספסל. לצערה של קלן, בעקבות ניצחונה של מיינץ היא תוכל במקרה הכי טוב להגיע למבחנים, אם תנצח את היינדהיים במחזור הבא ותדביק את הפער מאוניון שתפגוש את פרייבורג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דמיון דאונס שחקן קלן חוגג שער. Christof Koepsel, GettyImages
קלן עדיין בחיים. דמיון דאונס חוגג מהפך/GettyImages, Christof Koepsel

מיינץ - בורוסיה דורטמונד 0:3

אחרי שסחטה 1:1 בדורטמונד בסיבוב הראשון, קבוצת התחתית הפתיעה הפעם אפילו יותר - ובזמן הכי נחוץ מבחינתה. מיינץ המשיכה במסע ההישרדות וחיברה משחק שמיני ברציפות ללא הפסד, משמע שתהיה תלויה בעצמה במחזור הסיום, בו תספיק לה נקודה אצל וולפסבורג כדי להישאר בבונדסליגה לעונה נוספת. לאנדרו באריירו כבש (12) ובישל לג'יי סונג לי את השער השלישי, עמו השלים הדרום-קוריאני צמד (19, 23). פיינליסטית ליגת האלופות עשתה רוטציה לקראת הגמר ב-1 ביוני, ומאחר שמקומה במפעל הבכיר באירופה ממילא הובטח כבר לקראת העונה הבאה, אין לה סיבה להתרגש מהתבוסה יתר על המידה.

משחקים נוספים:

ר.ב. לייפציג - ורדר ברמן 1:1
ללייפציג: בנימין ששקו (61). לברמן: ניקולאס זייבאלד (עצמי, 35)

בורוסיה מנשנגלדבאך - איינטרכט פרנקפורט 1:1
לגלדבאך: רובין האק (9). לפרנקפורט: אריק ג'וניור דינה אבימבה (35)

פרייבורג - היידנהיים 1:1
לפרייבורג: ריטסו דואן (29). להיידנהיים: קווין ססה (37)

ראשון בגרמניה:

דרמשטאדט - הופנהיים (16:30)
באיירן מינכן - וולפסבורג (18:30)
בוכום - באייר לברקוזן (20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully