וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האמפתיה הפכה מהר מאוד למשהו אחר": צפו בריאיון עם גל רפאלוב

אשתו של קפטן מכבי חיפה התארחה ב"מחוץ לקווים", וסיפרה בין השאר על האירוע האנטישמי בבלגיה שהוביל לחזרת המשפחה ארצה. וגם: היריבות עם ערן זהבי ומשחק העונה שבפתח

ריאיון עם גל רפאלוב בתכנית "מחוץ לקווים" עם לירון שרון/עריכת וידאו: נועה לוי

גם התכנית "מחוץ לקווים" בערוץ וואלה פלוס מתכוננת למשחק העונה בשבת. מכבי חיפה תארח את מכבי תל אביב כשניצחון לירוקים יצמצם את הפער מהמקום הראשון לשתי נקודות בלבד, בעוד שאם הצהובים יצאו עם ידם על העליונה, סיפור האליפות כנראה יוכרע סופית לטובתם. לקראת מפגש הענקיות התארחה באולפן גל רפאלוב, אשתו של קפטן מכבי חיפה ליאור רפאלוב, ובריאיון עם לירון שרון התייחסה לשלל נושאים: העונה המוצלחת של בעלה, היריבות עם ערן זהבי, הסיכוי לשמור על הצלחת, החזרה לארץ אחרי סוף עגום לתקופה בבלגיה, העסק המשפחתי והסוד לזוגיות מוצלחת עם כדורגלן.

החזרה לארץ: "המנטליות והתרבות שונים לחלוטין. הילדים לא התאקלמו מהר, אבל עכשיו הם מתחילים לחזור לעצמם, כיף להם וטוב להם - שזה היה לי הכי חשוב. בסוף אין כמו בארץ, לחזור למשפחה, לדברים הקטנים, שבתות וחגים עם המשפחה אחרי 13 שנים לבד. צריך לגרום לילדים לא להרגיש איזשהו חסך".

ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
משחק העונה בפתח. ליאור רפאלוב/מאור אלקסלסי

אנטישמיות: "היה טוב בבלגיה, זה לא שלא היה טוב. רצינו להמשיך את החיים שלנו שם והייתה לנו שגרה מאוד טובה. אבל מה לעשות שהאמפתיה מהר מאוד הפכה למשהו אחר, מאוד קשה. חווינו אנטישמיות בעקבות המלחמה, זה קרה בבית ספר של הבן שלי, אירוע מאוד לא נעים. אמרתי 'עד פה', כי זה מגיע לילדים והם חווים משהו שאני לא מאחלת לאף אחד, שמתנכלים לך כי אתה יהודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully