וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזדעזענו כמשפחה, פחדתי לשלום ילדיי": למה גל רפאלוב חזרה ארצה?

אשתו של קשר מכבי חיפה סיפרה מדוע המשפחה עזבה את בלגיה: "הבן שלי חזר הביתה בוכה, תוך שבוע ארזתי תיקים והזמנתי כרטיס לכיוון אחד"

תקציר, גביע המדינה: מכבי חיפה - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

ביום שאחרי ההדחה של מכבי חיפה מגביע המדינה ברבע הגמר, גל רפאלוב, אשתו של ליאור רפאלוב שכבש לזכות הירוקים בהפסד 3:1 למכבי נתניה, פירטה לעומק על החלטתה לעזוב את בלגיה באופן סופי ולחזור להתגורר בישראל.

"היה לי מקרה ספציפי עם אדריאן הבן שלי, שמאוד זעזע אותנו כמשפחה. הוא חזר הביתה בוכה מבית הספר וסיפר שהייתה ילדה מהכיתה שציירה את דגל פלסטין ודגל ישראל, עשתה איקס גדול על דגל ישראל ורשמה 'שחררו את פלסטין'. היא דאגה לומר לאדריאן יחד עם עוד ילדים שהיהודים הם מלוכלכים ושאנחנו רעים", סיפרה גל רפאלוב שענתה לשאלות העוקבים שלה באינסטגרם. "ניסיתי לא לחשוף את הילדים יותר מדי למה שקרה ב-7 באוקטובר, אבל המקרה הזה גרם לי לעשות איתם שיחה. כמובן שעירבתי את בית הספר במקרה. לומר שעשו עם זה משהו? לא בדיוק. זה הלך וגבר בכל יום".

רפאלוב הוסיפה: "הרגשתי לא בטוחה, לא דיברנו עברית בחוץ, חששתי בגלל שכולם יודעים מי זה ליאור ויודעים שאנחנו יהודים, ופחדתי לשלומם של הילדים שלי. פשוט תוך שבוע ארזתי תיקים והזמנתי כרטיס לכיוון אחד! אחרי 13 שנים זאת הפעם הראשונה שחוויתי אנטישמיות!".

סטורי של גל רפאלוב על אדריאן רפאלוב, בנו של שחקן מכבי חיפה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של גל רפאלוב/צילום מסך, אינסטגרם

בקיץ שעבר חזר ליאור רפאלוב למכבי חיפה אחרי 12 שנים בבלגיה, בהן שיחק בקלאב ברוז', אנטוורפן ואנדרלכט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully