וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי בפסגה אחרי 0:4 על פולהאם, לוטון וברנלי ירדו ליגה

יושקו גברדיול המשיך את הכושר הנפלא מהתקופה האחרונה וחגג צמד ראשון בקריירה (13 ו-71) כשהאלופה ניצחה בקלות ועלתה למקום הראשון. הלחץ עובר לארסנל שתתארח בראשון אצל יונייטד, מהפך של טוטנהאם נותן לה תקווה. רשמית: 3 העולות ירדו

חגיגה אנגלית: שערי היום בפרמיירליג, 11.5/ספורט1

המאבק הדו-ראשי על אליפות אנגליה סיפק היום (שבת) תזוזה נוספת בפסגה, כאשר מנצ'סטר סיטי עלתה לשם לפחות זמנית אחרי 0:4 בלונדון על פולהאם. ארסנל תחזור אל המקום הראשון אם תנצח מחר במנצ'סטר את יונייטד במשחק שיחתום את המחזור ה-37, אבל לסיטי מצפה בשלישי משחק השלמה מול טוטנהאם בחוץ, לפני מחזור הסיום שבו תארח את ווסטהאם ואילו התותחנים יפגשו בבית את אברטון. הערב ברנלי הפסידה לטוטנהאם וירדה רשמית, כשלוטון הצטרפה אליה בעקבות הפסד לווסטהאם. בעקבות זאת שלוש העולות מהקיץ - שפילד יונייטד, ברנלי ולוטון - חזרו אל ליגת המשנה אחרי עונה אחת בלבד (לראשונה מאז 1997/98).

פולהאם - מנצ'סטר סיטי 4:0

ניצחון ליגה שביעי ברציפות של האלופה, שכאמור ניצבת במקום הראשון וגם שיפרה את הפרש השערים - נתון שיכריע את גורל האליפות במקרה של שוויון נקודות (כרגע ארסנל עם 60+ ואילו סיטי עם 58+). פולהאם קיוותה להיפרד בצורה יפה מאוהדיה במשחק הבית האחרון של העונה, אבל לא הצליחה לעשות לאלופה את מה שעשתה ליריבתה ארסנל ב-31 בדצמבר (1:2 מפתיע) והיא ללא ניצחון ביתי עליה מאז נובמבר 2005.

בהיעדרו של ג'ק גריליש החולה, פפ גווארדיולה ערך שינוי אחד בהרכב עם שובו של רובן דיאס על חשבון קייל ווקר שלא היה כשיר לגמרי. המגן נדרש להיכנס בדקה ה-22 בעקבות פציעתו של נתן אקה, אבל מי שגנב את ההצגה היה המגן בצד השני: יושקו גברדיול. הקרואטי הגיע בכלל כבלם למנצ'סטר סיטי, אך לאחרונה תפס מקום של קבע כמגן וגם הפך לסקורר. חמישה שערים יש לו תוך קצת יותר מחודש, והיום הוא חגג צמד ראשון בקריירה (13 ו-71). פיל פודן (59) הבקיע בתווך את ה-17 שלו העונה בליגה וה-25 בכל המסגרות, והמחליף חוליאן אלברס חתם בפנדל בתוספת הזמן. האם היריבה העירונית יונייטד תסייע לפפ מחר מול ארסנל?

צפו בתקציר הניצחון של מנצ'סטר סיטי על פולהאם

תקציר ליגה אנגלית: פולהאם - מנצ'סטר סיטי 4:0/ספורט1
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם יושקו גברדיול. רויטרס
שוב בפסגה. יושקו גברדיול והחברים/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 13: גול! גברדיול, שפתח שוב כמגן, פרץ מצד שמאל, קיבל בחזרה מדה בראונה, עבר בקלות את דיופ ומ-12 מטרים בעט אל הרשת בימין. שער רביעי שלו בכל המסגרות תוך קצת יותר מחודש. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 22: פפ נאלץ לבצע חילוף מוקדם בעקבות פציעתו של אקה. ווקר נכנס במקומו.

דקה 25: שוב גברדיול נשלח אל הרחבה, המסירה שלו נבלמה עד דה בראונה שהכין לסילבה, אבל הבעיטה שלו מחוץ לרחבה נקלטה על ידי לנו.

דקה 28: חילופי מסירות יפים בין שחקני סיטי, עד שפודן בעט מ-20 מטרים ומצא את לנו שוב מוכן.

דקה 44: קרן קצרה של מנצ'סטר סיטי הסתיימה עם הרמה נפלאה של דה בראונה שהעמיד את אקנג'י במצב מצוין לכבוש, אבל הבלם בעט מארבעה מטרים מעל המשקוף.

דקה 53: הולאנד השאיר לדה בראונה שמסר ימינה לסילבה, שחיפש את הפינה הקרובה ונעצר אצל לנו.

דקה 58: אחרי מהלך מסוכן של פולהאם שבו אדרסון עצר כדור רוחב ממש סמוך לקו, דה בראונה קיבל כדור מרחק 20 מטרים מהשער ובעט שטוח לפינה, אך לנו הדף לקרן.

דקה 59: גול! סילבה השתחרר נהדר, חתך מצד ימין ונבלם, אבל הכדור הגיע לפודן שבעט שטוח מ-15 מטרים - די חלק, אך מספיק מדויק. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 71: גול! סילבה הרים לרחבה, אקנג'י לא הגיע וגברדיול בגלישה שלח את הכדור מתחת לגופו של לנו. גם בדיקת VAR לא לקחה לו את הצמד, 0:3 למנצ'סטר סיטי.

דקה 90+7: גול! דיופ עם גלישה מטופשת ברחבה גרם לפנדל וראה צהוב שני ואדום, אלברס דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:4 למנצ'סטר סיטי.

יושקו גברדיול שחקן מנצ'סטר סיטי כובש מול פולהאם. רויטרס
סיים כמו חלוץ. יושקו גברדיול כובש/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של טוטנהאם שהוריד את ברנלי לצ'מפיונשיפ

תקציר: טוטנהאם - ברנלי 1:2/ספורט1

טוטנהאם - ברנלי 1:2

ביזיון נוסף נמנע: אחרי הפסדים לניוקאסל, ארסנל וצ'לסי, התרנגולים התבזו באנפילד ורק לקראת הסיום הצליחו לצמק ל-4:2 נגד ליברפול, והיום כבר נקלעו לפיגור 1:0 בבית מול ברנלי המסובכת משער של ברון לארסן בדקה ה-25, אבל פדרו פורו השווה מהר (32) ומיקי ואן דה ון כבש את שער הניצחון בדקה ה-82 עם מהפך מתוק וסיומת מלוטשת, אחרי שהשתלט יפה על כדור וכבש בבעיטה מדויקת.

הניצחון הציל מעט מכבודה של טוטנהאם, שככל הנראה גם בעונה הבאה לא תשתתף בליגת האלופות, אבל העניק תקווה קטנה לארסנל, מאחר שלתרנגולים יש עדיין על מה להילחם, וביום שלישי טוטנהאם תארח את מנצ'סטר סיטי למשחק השלמה ועל הנייר היא עדיין יכולה למחוק את פער 4 הנקודות מאסטון וילה. מנגד, ברנלי של וינסנט ירדה רשמית, וחזרה לצ'מפיונשיפ אחרי עונה אחת.

ניוקאסל - ברייטון 1:1

ניוקאסל קיוותה להמשיך במומנטום ולהתקרב למקום החמישי, אבל התיקו אומר שהיא עלולה לאבד גם את המקום השישי. המגפייז השיגו ארבעה ניצחונות משכנעים בחמשת המחזורים האחרונים, אבל היום נקלעו לפיגור מוקדם משער של ג'ואל ולטמן (18), ושון לונגסטאף השווה (45+5) והביא נקודה. לניוקאסל משחק חסר נגד מנצ'סטר יונייטד שהיא תשלים באמצע השבוע, בהמשך המאבק על אירופה.

וינסנט קומפני אחרי ירידת הליגה של ברנלי. רויטרס
וינסנט קומפני אחרי ירידת הליגה של ברנלי/רויטרס
שחקן לוטון לוק ברי אחרי ירידת הליגה. רויטרס
שחקן לוטון לוק ברי אחרי ירידת הליגה/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של צ'לסי על נוטינגהאם פורסט

תקציר: נוטינגהאם פורסט - צ'לסי 3:2/ספורט1

נוטינגהאם פורסט - צ'לסי 3:2

אחרי ההפסד של לוטון לווסטהאם, בנוטינגהאם פורסט יכלו לנשום לרווחה וידעו שהם בדרך לעונה נוספת בפרמיירליג כשגם הפסד לצ'לסי לא שינה את התוכניות עם הפרש שערים משמעותי על חשבון העולה החדשה ששבה לצ'מפיונשיפ אחרי עונה אחת בלבד. חגיגת השערים החלה כבר אחרי שמונה דקות כששחקנה המצטיין של האורחת, קול פאלמר, עלה למאזן של דאבל-דאבל בשערים ובישולים עם הבישול העשירי שלו העונה בפרמיירליג, כשסידר למיכאילו מודריק את היתרון. השוויון הגיע בדקה ה-16 כשמורגן גיבס-ווייט בישל לווילי בולי שנגח מקרוב את השער של פורסט. המהפך גם הוא היה מבישול של שחקן הכנף המצטיין שסידר לקאלום הדסון-אודוי, אקס הבלוז, את ה-1:2 בדקה ה-75, אבל ראחים סטרלינג בשער נפלא השווה כעבור חמש דקות. הקצב האדיר המשיך, והקפטן ריס ג'יימס ששב מפציעה סידר לניקולאס ג'קסון את המהפך אחרי שתי דקות, וכעת צ'לסי בשוויון נקודות עם ניוקאסל השישית במקום המוביל לאירופה בעונה הבאה.


משחקים נוספים:

ווסטהאם - לוטון 1:3
(ללוטון: סמבי לוקונגה 6. לווסטהאם: ג'יימס וורד פראוס 54, תומאס סוצ'ק 65, ג'ורג' ארת'י 76)
בורנמות' - ברנטפורד 2:1
(לברנטפורד: בריאן אמבואמו 86, יואן וויסה 90+5. לבורנמות': דומיניק סולנקה 89)
אברטון - שפילד יונייטד 0:1
(עבדולאי דוקורה, 31)
וולבס - קריסטל פאלאס 3:1
(לפאלאס: אוליסה 26, מאטטה 28, אזה 73. לוולבס: קוניה 66)

ניקולאס ג'קסון צ'לסי. GettyImages
הכרטיס לאירופה מריח קרוב מאוד. ג'קסון/GettyImages

שני המשחקים שיסיימו את המחזור יפגישו בין מנצ'סטר יונייטד לארסנל (ראשון, 18:30) וביום שני תתארח צ'לסי אצל אסטון וילה (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully